Не можах да измисля име...

Или всичките неща, които можем да натъпчем в един автомобил.

Модератор: Icco

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.02.2007
Кара: М40, 1.6

Не можах да измисля име...

Мнение от Chapai » 17 Май 2009, 11:17

Извинявам се за фрапиращата ми некомпетентност по темата, но все пак да попитам: Идеята ми е без да пипам предната линия, да и срежа честотната лента от 80 Нz на горе. А за отзад да монтирам нещо скромно, лекичко разширяваики оргиналните места и да им предоставя да се справят единствено с честотният диапазон до 80 Нz с помоща на амп. Мога ли предната линия да я захранвам от сд Алпайн 9870R изплзвайки HPF на 80Hz без това да окаже влияние на честотният спектър подаван за ампа? Препоръка за скромен амп работещ само за задната линия? Или с други думи - ползването HPF на Алпайн CDE 9870R ще окаже ли влияние на честотният спектър подаван към ампа?
Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 17 Май 2009, 19:20

Настройките на вградения усилвател нямат нищо общо с изхода за външен. Специално за твоя модел не съм сигурен, но ще е голяма глупост ако не е така.
Изображение

Музикално деформиран
Аватар
Мнения: 2722
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330ci

Мнение от Icco » 17 Май 2009, 19:50

Lenco написа:Настройките на вградения усилвател нямат нищо общо с изхода за външен. Специално за твоя модел не съм сигурен, но ще е голяма глупост ако не е така.


В голяма грешка си !!
Настройките са си настройки, въпроса е колко са детайлни а дали за вградения или външен усилвател те са си едни и същи !!
Разликата би дошла ако има отделни настройки на HPF за предна и задна линия

След 30 минутно търсене и разучаване на модела ти мога да ти гарантирам че имаш само 1 изход от предусилвателя така че, нямаш разделение на филтъра на предна и задна линия

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 18 Май 2009, 8:33

А сори, сега погледнах въпроса по-точно.
Icco написа:Настройките са си настройки, въпроса е колко са детайлни а дали за вградения или външен усилвател те са си едни и същи !!
Искаш да кажеш, че след като съм си ограничил предни и задни да не слизат под 80херца от изхода за усилвател също ще излизат честоти над 80 херца :shock: . Не съм много разбиращ ма ми се струва, че доста под 80 херца свири усилвателя. Ако греша се извинявам, предполагам питащия няма намерение да захранва задните през изхода за задни говорители, а директно от предусилвателя.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.02.2007
Кара: М40, 1.6

Мнение от Chapai » 18 Май 2009, 10:40

Има изход конкретно за усилвател, за него говоря. Дали HPF ще окаже влияние на същият. Не става въпрос за изхода за говорителите на Алпайна.
Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 18 Май 2009, 13:10

Това което питаш при мен става, даже сега пак пробвах. Предполагам по-късно Icco ще обясни как е. Ползвам някво евтино Пионерче 6-та серия.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 433
Регистриран на: 11.03.2006
Местоположение: sf

Мнение от Mileitiii » 19 Май 2009, 0:26

Колега не съм запознат с модела. Ползвам цд9887, то има настройка за всеки канал отделно. Ако ползвания изхода е предвиден за суб 100% няма да има влияние. И да не е бил било тъпо да влияе, защото нали усилвателите си имат кросовери. Но и да играе роля можеш да си вземеш евтини филтри да ти отрежат ниските за отпред.

Музикално деформиран
Аватар
Мнения: 2722
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330ci

Мнение от Icco » 19 Май 2009, 2:06

Lenco написа:А сори, сега погледнах въпроса по-точно.
Icco написа:Настройките са си настройки, въпроса е колко са детайлни а дали за вградения или външен усилвател те са си едни и същи !!
Искаш да кажеш, че след като съм си ограничил предни и задни да не слизат под 80херца от изхода за усилвател също ще излизат честоти над 80 херца :shock: . Не съм много разбиращ ма ми се струва, че доста под 80 херца свири усилвателя. Ако греша се извинявам, предполагам питащия няма намерение да захранва задните през изхода за задни говорители, а директно от предусилвателя.

Да правилно си ме разбрал :)
Няма все още плеър на който звуковия процесор да дава едно за стъпало и друго за вграденото такова ;)

И колегите със по висок клас Алпин или Чавдарче да не се обаждат да всяват смут във питащия !
А ти това дето го искаш под 80 херца го прати директно на някоя туба да си дрънка, защото нищо няма да направиш хвърляйки сили в това начинание !!!
Няма такива компоненти/елипси за кола дето да ти издържат като им пуснеш звук през усилвател под 80 херца, пак си зависи и от усилвателя, то може само името му да е усилвател, но принципно става манджа с грозде и чесън :)
Щом си ентусиаст, директно продаваш този плеър от нисък клас и си вземаш нещо висок клас, за целта се намират тук там втора употреба 9855 на алпин за по 500 кинта ;) което е съвсем друга бира !!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 433
Регистриран на: 11.03.2006
Местоположение: sf

Мнение от Mileitiii » 19 Май 2009, 22:17

Аз никъде не съм написъл, че едно е за стъпалото а др. за вграденото.
Chapai, ако кросовер има настроика за предни и задни режеш само от пред, отзад ......... това го знаеш. Явно няма, съветвам те да се обадиш в импас (нали са вносители) и те би трябвало да ти кажат дали кросовера реже 4-те канала или само предните. Щом до сега тук никой не е казал едвали ще се намери такъв.
Надявам се да направиш това което си намислил.

Музикално деформиран
Аватар
Мнения: 2722
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330ci

Мнение от Icco » 19 Май 2009, 23:31

Chapai написа:Има изход конкретно за усилвател, за него говоря. Дали HPF ще окаже влияние на същият. Не става въпрос за изхода за говорителите на Алпайна.

Отговора е ДА !
В спецификациите пише Фронт така че това което чуваш като звук от предната линия това е и на чинча на гърба на плеъра естествено през HPF

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.02.2007
Кара: М40, 1.6

Мнение от Chapai » 20 Май 2009, 7:54

Благодаря Ви за вниманието...
Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 20 Май 2009, 8:31


High Pass Filter
When the subwoofer is connected and you do not want low sound to play from the front or rear speakers, turn the high pass filter on. Only fre-quencies higher than those in the selected range will be output from the front or rear speakers.
Пак не мога да разбера. При моя Пионер Pioneer DEH-6000UB разбирам, че ако ти са по-малки говорителите на предна/задна линия може да си включиш въпросния филтър, а ниските да си отиват към усилвателя или това се случва когато изхода може да се настройва за усилвател.
Изображение

Музикално деформиран
Аватар
Мнения: 2722
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330ci

Мнение от Icco » 20 Май 2009, 11:54

Кое по точно не можеш да разбереш ?
Това че плеъра ти има отделни филтри за предни задни и суб или за какво служат филтрите и имат ли те почва у нас !!

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 20 Май 2009, 12:19

Пишеш по-горе, че настройките на вградения усилвател са същите като на изхода за външен. Ей тва ми стана чудно и какъв смисъл има, иначе за почвата горе-долу разбрах, и си я ползвам.
Изображение

Музикално деформиран
Аватар
Мнения: 2722
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330ci

Мнение от Icco » 20 Май 2009, 13:07

Е как да няма смисъл ?
Вградения който е в плеъра просто няма база за сравнение с външен и доста хора си ползваме плеърите (колкото и да са качествени) само като декове ;)

Мога още доста да обяснявам но просто се измества темата от въпроса на колегата ;)

Назад към Car аудио и видео

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook