И пак за турбото

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 15.09.2005
Местоположение: Стамболийски
Пол: Мъж
Кара: x5
Мечтае да кара: Камаро
Детайли за колата: x5 3,0d 2003

И пак за турбото

Мнение от dog » 22 Апр 2016, 11:12

Здравейте колеги знам че е писано много по темата за турбините и отделих много време за да го прочета ,но така и не стигнах до решение .На въпроса имам проблем с турбото на х5 е57 мотора изразяващ се в силно виене и при подаване на газ след отпускането и при успокояване на оборотите има някакво /дрънчене ,стържене/няма загуба на масло засега,няма и някакви черни бели димове от ауспуха ,иначе си набира и върви съвсем нормално .Така ясно,че без сваляне на турбото няма как да се разбере какво му е точно ,но въпросът ми е следният някой доволен от сервиз в пловдив за диагностика и евентуално рециклиране ако има такъв колега да свирка и да даде някакви координати ,че ми писна от некадърни и нелоялни майстори благодаря за вниманието.
завинаги с BMW

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: И пак за турбото

Мнение от vladobate » 22 Апр 2016, 13:33

В Стамболийски що не идеш в дизел сервиза ( при Наско ) ....или вече си бил . Има техника човека и рециклира според мен качествено .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 15.09.2005
Местоположение: Стамболийски
Пол: Мъж
Кара: x5
Мечтае да кара: Камаро
Детайли за колата: x5 3,0d 2003

Re: И пак за турбото

Мнение от dog » 22 Апр 2016, 15:14

Беше време когато той работеше качествено и на нормални цени познавам го от години ,от няколко години живее само за да пие бири по цял ден да се прави на шеф на единственият му работник ,немарлива работа и все хубави неща .Не препоръчвам на никой колега да стъпва там.
завинаги с BMW

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 8.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 525i

Re: И пак за турбото

Мнение от ivo86 » 22 Апр 2016, 15:42

Ако си 218 коня, дрънчащият звук ти идва от спукан изпускателен колектор (детска болест).
Виенето можеш да провериш за спукани маркучи около турбо пътищата, ако не са те за ремонт на турбо. София Реал Турбо, гледам има едни от Шумен, правят някакви магии ама не ги знам колко са добри. ГР турбо мисля че бяха.
Изпускателен колектор поръчваш то Ебай за 170лв (чисто нов) с всичките си гарнитири шпилки и тн. , загоровка е не е оригинален но ще кара поне 4-5 години...

Поздрави

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 15.09.2005
Местоположение: Стамболийски
Пол: Мъж
Кара: x5
Мечтае да кара: Камаро
Детайли за колата: x5 3,0d 2003

Re: И пак за турбото

Мнение от dog » 24 Апр 2016, 9:01

Мерси колега ,но аз точно това търся и питам някой колега който има знае или е ползвал читав майстор който да установи дали проблема е в турбото и евентуално да го отремонтира, защото при ходенето ми на едно две места всеки казва различно за проблема и не ми се отремонтира здрава част .
завинаги с BMW

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 4.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Много коли
Мечтае да кара: M4

Re: И пак за турбото

Мнение от kiky_7 » 24 Апр 2016, 22:30

ivo86 написа:Ако си 218 коня, дрънчащият звук ти идва от спукан изпускателен колектор (детска болест).
Виенето можеш да провериш за спукани маркучи около турбо пътищата, ако не са те за ремонт на турбо. София Реал Турбо, гледам има едни от Шумен, правят някакви магии ама не ги знам колко са добри. ГР турбо мисля че бяха.
Изпускателен колектор поръчваш то Ебай за 170лв (чисто нов) с всичките си гарнитири шпилки и тн. , загоровка е не е оригинален но ще кара поне 4-5 години...

Поздрави


И при мен стърже, но когато загрее колата, имам чувството, че нещо е опряло някъде и стърже яко. Колата е 2005 М57N 218к.с.
Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 8.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 525i

Re: И пак за турбото

Мнение от ivo86 » 25 Апр 2016, 16:32

Колеги,
Майтори бол, аз лично мойто сам ще го свалям и мисля да го хвърля на тези от Шумен. Как можеш да диагностицираш- просто махаш маккучите за интеркулера и гледаш дали имаш аксиален и радиален луфт, всичко в границите не повече от 1мм в двете посоки е ок, но ако хлопа си за ремонт.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 8.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 525i

Re: И пак за турбото

Мнение от ivo86 » 25 Апр 2016, 16:35

kiky_7 написа:
ivo86 написа:Ако си 218 коня, дрънчащият звук ти идва от спукан изпускателен колектор (детска болест).
Виенето можеш да провериш за спукани маркучи около турбо пътищата, ако не са те за ремонт на турбо. София Реал Турбо, гледам има едни от Шумен, правят някакви магии ама не ги знам колко са добри. ГР турбо мисля че бяха.
Изпускателен колектор поръчваш то Ебай за 170лв (чисто нов) с всичките си гарнитири шпилки и тн. , загоровка е не е оригинален но ще кара поне 4-5 години...

Поздрави


И при мен стърже, но когато загрее колата, имам чувството, че нещо е опряло някъде и стърже яко. Колата е 2005 М57N 218к.с.


Лично според мен имаш спукан колектор, погледни с огледало самият колектор дали има чернилка, това важи ако е спукан от вънка при теб може да се е разпрал от вътре, не забравяй,че това е детска болест и почти съм 100% че там ти е проблема. тъпото е че много гадно се сваля и ако решиш сам трябва да имаш много търпение и нерви. На мен ми предстои смяната но още не съм се наканил да го свалям.

Аз лично от този http://www.ebay.co.uk/itm/200984412537?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT си поръчах нещото като детайл ми излгежда ОК.
Доставка за 12лв. крайна цена беше 170лв преди 3 месеца.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 15.09.2005
Местоположение: Стамболийски
Пол: Мъж
Кара: x5
Мечтае да кара: Камаро
Детайли за колата: x5 3,0d 2003

Re: И пак за турбото

Мнение от dog » 19 Май 2016, 13:10

Така оказа се ,че в пловдивско няма кой знае какъв избор за майстори на турбини.Ще рискувам с реал турбо ,изскочи ми един приятел ,който много се има с единият майстор в реал другата седмица ще я сваляме и носим да видим какво ще сменят и колко ще струва ще пиша резултата .
завинаги с BMW

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: И пак за турбото

Мнение от vladobate » 19 Май 2016, 18:58

Аме реал-а в София или в майненското....?


Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 2.10.2014

Re: И пак за турбото

Мнение от brokentail » 19 Май 2016, 20:25

На твое място бих си сложил някое тайванче турбо. Продават ги във продавалник за по 280-350лв зависи какъв модел точно е турбината. Ново, 1г гаранция,пристига центровано,балансирано.Сваляш си твоите охлюви от турбото,монтираш ги на новото,слагаш и си пееш. Слагал съм преди 2г + на Е60-ки и досега никой не се е върнал. Във реал турбо няма да си тръгнеш със сметка под 500лв, ГАРАНТИРАМ ти.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5+M2

Re: И пак за турбото

Мнение от msi200 » 19 Май 2016, 20:57

Потърси в интернет една фирма от Разлог. На едната кола турбото ми е някакво 'керамично' и го правиха в Разлог, оттогава не е мръднало. Само че трябва да им го пратиш/занесеш свалено. За София ми казаха, че няма кой да свърши работа.
I love the sound of V8 in the morning...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 15.09.2005
Местоположение: Стамболийски
Пол: Мъж
Кара: x5
Мечтае да кара: Камаро
Детайли за колата: x5 3,0d 2003

Re: И пак за турбото

Мнение от dog » 28 Май 2016, 7:27

Резултатът след като свалихме турбото и моят приятел го занесе при неговият човек в реал турбо пловдив ,нова средна част, почистване смяна на семеринги и реглаж цена 300лв за приятел и година гаранция като каза че при тестването турбото е дало много добро налягане .Но при свалянето на турбото установихме че при предишни манипулации жабарите са скъсали 2 шпилки на изходящите колектори и се наложи да сваляме капак на глава за доволно псуване и разпробиване на останалите парчета от шпилките.При свалянето на капака видяхме ,че има сълзене от щуцера на главата заменихме го с нов ,а при свалянето на старият вътрешният канал ,където стои уплътнението се беше разпаднал мисля ,че беше оригиналният никога не е заменян и е нормално да стигне това положение .Равносметката е нови водна помпа ,щуцер глава,гарнитури изпускателни колектори турбо капак на глава,рециклаж на турбо,почистени колектори и всякакви свалени части от нагар и масла и близо 600лв .Вчера късният следобед излезе от гаража и покарах около 150км доста по тиха работа на мотора мазна турбина сам си се усмихвах в колата като слушах как работи дано всичко е наред .
завинаги с BMW

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook