И пак за турбото
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- dog
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 15.09.2005
- Местоположение: Стамболийски
- Пол: Мъж
- Кара: x5
- Мечтае да кара: Камаро
- Детайли за колата: x5 3,0d 2003
И пак за турбото
Здравейте колеги знам че е писано много по темата за турбините и отделих много време за да го прочета ,но така и не стигнах до решение .На въпроса имам проблем с турбото на х5 е57 мотора изразяващ се в силно виене и при подаване на газ след отпускането и при успокояване на оборотите има някакво /дрънчене ,стържене/няма загуба на масло засега,няма и някакви черни бели димове от ауспуха ,иначе си набира и върви съвсем нормално .Така ясно,че без сваляне на турбото няма как да се разбере какво му е точно ,но въпросът ми е следният някой доволен от сервиз в пловдив за диагностика и евентуално рециклиране ако има такъв колега да свирка и да даде някакви координати ,че ми писна от некадърни и нелоялни майстори благодаря за вниманието.
завинаги с BMW
Re: И пак за турбото
В Стамболийски що не идеш в дизел сервиза ( при Наско ) ....или вече си бил . Има техника човека и рециклира според мен качествено .
- dog
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 15.09.2005
- Местоположение: Стамболийски
- Пол: Мъж
- Кара: x5
- Мечтае да кара: Камаро
- Детайли за колата: x5 3,0d 2003
Re: И пак за турбото
Беше време когато той работеше качествено и на нормални цени познавам го от години ,от няколко години живее само за да пие бири по цял ден да се прави на шеф на единственият му работник ,немарлива работа и все хубави неща .Не препоръчвам на никой колега да стъпва там.
завинаги с BMW
- ivo86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525i
Re: И пак за турбото
Ако си 218 коня, дрънчащият звук ти идва от спукан изпускателен колектор (детска болест).
Виенето можеш да провериш за спукани маркучи около турбо пътищата, ако не са те за ремонт на турбо. София Реал Турбо, гледам има едни от Шумен, правят някакви магии ама не ги знам колко са добри. ГР турбо мисля че бяха.
Изпускателен колектор поръчваш то Ебай за 170лв (чисто нов) с всичките си гарнитири шпилки и тн. , загоровка е не е оригинален но ще кара поне 4-5 години...
Поздрави
Виенето можеш да провериш за спукани маркучи около турбо пътищата, ако не са те за ремонт на турбо. София Реал Турбо, гледам има едни от Шумен, правят някакви магии ама не ги знам колко са добри. ГР турбо мисля че бяха.
Изпускателен колектор поръчваш то Ебай за 170лв (чисто нов) с всичките си гарнитири шпилки и тн. , загоровка е не е оригинален но ще кара поне 4-5 години...
Поздрави
- dog
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 15.09.2005
- Местоположение: Стамболийски
- Пол: Мъж
- Кара: x5
- Мечтае да кара: Камаро
- Детайли за колата: x5 3,0d 2003
Re: И пак за турбото
Мерси колега ,но аз точно това търся и питам някой колега който има знае или е ползвал читав майстор който да установи дали проблема е в турбото и евентуално да го отремонтира, защото при ходенето ми на едно две места всеки казва различно за проблема и не ми се отремонтира здрава част .
завинаги с BMW
- kiky_7
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 362
- Регистриран на: 4.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Много коли
- Мечтае да кара: M4
Re: И пак за турбото
ivo86 написа:Ако си 218 коня, дрънчащият звук ти идва от спукан изпускателен колектор (детска болест).
Виенето можеш да провериш за спукани маркучи около турбо пътищата, ако не са те за ремонт на турбо. София Реал Турбо, гледам има едни от Шумен, правят някакви магии ама не ги знам колко са добри. ГР турбо мисля че бяха.
Изпускателен колектор поръчваш то Ебай за 170лв (чисто нов) с всичките си гарнитири шпилки и тн. , загоровка е не е оригинален но ще кара поне 4-5 години...
Поздрави
И при мен стърже, но когато загрее колата, имам чувството, че нещо е опряло някъде и стърже яко. Колата е 2005 М57N 218к.с.


- ivo86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525i
Re: И пак за турбото
Колеги,
Майтори бол, аз лично мойто сам ще го свалям и мисля да го хвърля на тези от Шумен. Как можеш да диагностицираш- просто махаш маккучите за интеркулера и гледаш дали имаш аксиален и радиален луфт, всичко в границите не повече от 1мм в двете посоки е ок, но ако хлопа си за ремонт.
Майтори бол, аз лично мойто сам ще го свалям и мисля да го хвърля на тези от Шумен. Как можеш да диагностицираш- просто махаш маккучите за интеркулера и гледаш дали имаш аксиален и радиален луфт, всичко в границите не повече от 1мм в двете посоки е ок, но ако хлопа си за ремонт.
- ivo86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525i
Re: И пак за турбото
kiky_7 написа:ivo86 написа:Ако си 218 коня, дрънчащият звук ти идва от спукан изпускателен колектор (детска болест).
Виенето можеш да провериш за спукани маркучи около турбо пътищата, ако не са те за ремонт на турбо. София Реал Турбо, гледам има едни от Шумен, правят някакви магии ама не ги знам колко са добри. ГР турбо мисля че бяха.
Изпускателен колектор поръчваш то Ебай за 170лв (чисто нов) с всичките си гарнитири шпилки и тн. , загоровка е не е оригинален но ще кара поне 4-5 години...
Поздрави
И при мен стърже, но когато загрее колата, имам чувството, че нещо е опряло някъде и стърже яко. Колата е 2005 М57N 218к.с.
Лично според мен имаш спукан колектор, погледни с огледало самият колектор дали има чернилка, това важи ако е спукан от вънка при теб може да се е разпрал от вътре, не забравяй,че това е детска болест и почти съм 100% че там ти е проблема. тъпото е че много гадно се сваля и ако решиш сам трябва да имаш много търпение и нерви. На мен ми предстои смяната но още не съм се наканил да го свалям.
Аз лично от този http://www.ebay.co.uk/itm/200984412537?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT си поръчах нещото като детайл ми излгежда ОК.
Доставка за 12лв. крайна цена беше 170лв преди 3 месеца.
- dog
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 15.09.2005
- Местоположение: Стамболийски
- Пол: Мъж
- Кара: x5
- Мечтае да кара: Камаро
- Детайли за колата: x5 3,0d 2003
Re: И пак за турбото
Така оказа се ,че в пловдивско няма кой знае какъв избор за майстори на турбини.Ще рискувам с реал турбо ,изскочи ми един приятел ,който много се има с единият майстор в реал другата седмица ще я сваляме и носим да видим какво ще сменят и колко ще струва ще пиша резултата .
завинаги с BMW
- brokentail
-
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 2.10.2014
Re: И пак за турбото
На твое място бих си сложил някое тайванче турбо. Продават ги във продавалник за по 280-350лв зависи какъв модел точно е турбината. Ново, 1г гаранция,пристига центровано,балансирано.Сваляш си твоите охлюви от турбото,монтираш ги на новото,слагаш и си пееш. Слагал съм преди 2г + на Е60-ки и досега никой не се е върнал. Във реал турбо няма да си тръгнеш със сметка под 500лв, ГАРАНТИРАМ ти.
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1028
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: И пак за турбото
Потърси в интернет една фирма от Разлог. На едната кола турбото ми е някакво 'керамично' и го правиха в Разлог, оттогава не е мръднало. Само че трябва да им го пратиш/занесеш свалено. За София ми казаха, че няма кой да свърши работа.
I love the sound of V8 in the morning...
- dog
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 15.09.2005
- Местоположение: Стамболийски
- Пол: Мъж
- Кара: x5
- Мечтае да кара: Камаро
- Детайли за колата: x5 3,0d 2003
Re: И пак за турбото
Резултатът след като свалихме турбото и моят приятел го занесе при неговият човек в реал турбо пловдив ,нова средна част, почистване смяна на семеринги и реглаж цена 300лв за приятел и година гаранция като каза че при тестването турбото е дало много добро налягане .Но при свалянето на турбото установихме че при предишни манипулации жабарите са скъсали 2 шпилки на изходящите колектори и се наложи да сваляме капак на глава за доволно псуване и разпробиване на останалите парчета от шпилките.При свалянето на капака видяхме ,че има сълзене от щуцера на главата заменихме го с нов ,а при свалянето на старият вътрешният канал ,където стои уплътнението се беше разпаднал мисля ,че беше оригиналният никога не е заменян и е нормално да стигне това положение .Равносметката е нови водна помпа ,щуцер глава,гарнитури изпускателни колектори турбо капак на глава,рециклаж на турбо,почистени колектори и всякакви свалени части от нагар и масла и близо 600лв .Вчера късният следобед излезе от гаража и покарах около 150км доста по тиха работа на мотора мазна турбина сам си се усмихвах в колата като слушах как работи дано всичко е наред .
завинаги с BMW
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани