Различна височина при един и същи модел Х?
Модератор: Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Различна височина при един и същи модел Х?
Здравейте колеги,
Имам едно малко глупаво питане, но не можах да намеря обяснение в нета.
Защо един и същи модел Х понякога е по-висок, понякога по-нисък?
Примерно старата ми Х3 (Е83) беше доста по-ниска от много други Х3-ки (Е83). За нея си мислех, че това е така, защото е със спортно окачване (не съм сигурен че е била с такова) или просто защото беше с 18-ки джанти.
При сегашната ми Х1-ца (E84) забелязвам същото нещо. Оня ден съседа си купи същото Х1 (Е84) и като ги паркираме едно до друго моето е очевадно по-ниско - кажи, речи където ми свършва горната линия на страничните огледала, на него там му почва долната линия на страничните огледала. С две думи разликата е около 10-тина сантиметра.
Като тази разлика е ясно видима не само при огледалата а отвсякъде. Просто неговия таван стърчи над моя много, отпред долния ръб на бронята при мен е на нивото на нормална кола, при него е много по-високо. Отзад задницата ми изглежда като на БМВ комби, а при него е много по-висока, чак му се виждат части от задното окачване.
Като се движа по улиците виждам други Х1-чки които ми се струват, че са някаква междинна височина, между моята и тази на съседа.
Да не би да сме различни линии? Четох в wikipedia и няколко други сайта, че при Х1 имало четири линии - ES/SE Line, Sport Line, Luxury Line, и xLine обаче никъде не видях обяснение каква е разликата между четирите.
Имам едно малко глупаво питане, но не можах да намеря обяснение в нета.
Защо един и същи модел Х понякога е по-висок, понякога по-нисък?
Примерно старата ми Х3 (Е83) беше доста по-ниска от много други Х3-ки (Е83). За нея си мислех, че това е така, защото е със спортно окачване (не съм сигурен че е била с такова) или просто защото беше с 18-ки джанти.
При сегашната ми Х1-ца (E84) забелязвам същото нещо. Оня ден съседа си купи същото Х1 (Е84) и като ги паркираме едно до друго моето е очевадно по-ниско - кажи, речи където ми свършва горната линия на страничните огледала, на него там му почва долната линия на страничните огледала. С две думи разликата е около 10-тина сантиметра.
Като тази разлика е ясно видима не само при огледалата а отвсякъде. Просто неговия таван стърчи над моя много, отпред долния ръб на бронята при мен е на нивото на нормална кола, при него е много по-високо. Отзад задницата ми изглежда като на БМВ комби, а при него е много по-висока, чак му се виждат части от задното окачване.
Като се движа по улиците виждам други Х1-чки които ми се струват, че са някаква междинна височина, между моята и тази на съседа.
Да не би да сме различни линии? Четох в wikipedia и няколко други сайта, че при Х1 имало четири линии - ES/SE Line, Sport Line, Luxury Line, и xLine обаче никъде не видях обяснение каква е разликата между четирите.
Re: Различна височина при един и същи модел Х?
Може да е от гуми/ различно окачване, но пък 10 см ми се виждат много голяма разлика... Я провери да не са ти счупени задните пружини. И второ, провери по vin в някой от онлайн справочниците дали колата ти не е със спорно окачване, въпреки, че и да е - няма да има толкова фрапираща разлика.
Re: Различна височина при един и същи модел Х?
Не е от гумите. Моята и на съседа са с еднакви размери 17-ки. Вярно неговите са в по-добро състояние, докато моите свършват курса и мисля да ги изхвърлям след някой и друг ден, като си купя нови летни. Въпреки всичко не мисля, че такава разлика не може да се получи само от гуми, дори и неговите да бяха по-високи.
По VIN-а проверявах тук www etk cc и не пише да имам спортно окачване. Единственото което не знам какво включва и ми го изкарва е "Extra package, EU-speciifc" (S230), но едва ли е от това. Това си мисля, че са някакви дреболии спрямо страната в която е продавана колата. Примерно дали да има аптечка, какво да се съдържа в нея и някакви такива. Разбира се може и да се бъркам.
Пружините не са счупени, тъй като колата я купих преди няколко месеца, като преди да я купя я карахме в Дару Кар за обстоен предпродажбен преглед. Там пред мен я вдигаха на подемник, правиха и компютърна диагностика и т.н и пружините си бяха наред. Единственото което откриха беше един разбит кормилен накрайник, задни дискове и спирачки за смяна и естествено консумативите като масла и филтри.
След като купих колата се върнах в Дару Кар да ми отстранят гореописаните проблеми и никой не ми е казвал, за нищо специално по окачването. Единственото което забелязах 2-3 дена след извършения ремонт беше, че преди да им я закарам спирачните ми апарати бяха червени и пишеше AC Schnitzer с черно а сега апаратите ми са най-обикновени, черни на които не пише нищо. Веднага след като забелязах тази разлика ходих да се разправям, но резултат никакъв. Това обаче е друга тема и като ми остане време ще пиша за нея в темата за сервизите.
С две думи, ме
..., но все се успокоявам че едва ли са били толкова нагли и да са ми краднали AC Schnitzer спирачни апарати, след което да са ми сложили обикновени. По скоро си мисля, че са били само някакви капачки, които не са сложили.
То ако съм със някакво по-специално ниско окачване има ли как да го разбера, чисто визуално? Питам, защото ако може ще я закарм колата на вилата където имам канал и ще огледам отдолу.
По VIN-а проверявах тук www etk cc и не пише да имам спортно окачване. Единственото което не знам какво включва и ми го изкарва е "Extra package, EU-speciifc" (S230), но едва ли е от това. Това си мисля, че са някакви дреболии спрямо страната в която е продавана колата. Примерно дали да има аптечка, какво да се съдържа в нея и някакви такива. Разбира се може и да се бъркам.
Пружините не са счупени, тъй като колата я купих преди няколко месеца, като преди да я купя я карахме в Дару Кар за обстоен предпродажбен преглед. Там пред мен я вдигаха на подемник, правиха и компютърна диагностика и т.н и пружините си бяха наред. Единственото което откриха беше един разбит кормилен накрайник, задни дискове и спирачки за смяна и естествено консумативите като масла и филтри.
След като купих колата се върнах в Дару Кар да ми отстранят гореописаните проблеми и никой не ми е казвал, за нищо специално по окачването. Единственото което забелязах 2-3 дена след извършения ремонт беше, че преди да им я закарам спирачните ми апарати бяха червени и пишеше AC Schnitzer с черно а сега апаратите ми са най-обикновени, черни на които не пише нищо. Веднага след като забелязах тази разлика ходих да се разправям, но резултат никакъв. Това обаче е друга тема и като ми остане време ще пиша за нея в темата за сервизите.
С две думи, ме

То ако съм със някакво по-специално ниско окачване има ли как да го разбера, чисто визуално? Питам, защото ако може ще я закарм колата на вилата където имам канал и ще огледам отдолу.
- astrapower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Различна височина при един и същи модел Х?
Разлика от 10-мна сантиметра е практически огромна. Стандартния клирънс е около 18-20 см......10см разлика е ~50%......на сток окачване едва ли е нормално да има такава разлика. По скоро е сменяно окачването с някакво спортно...за което говорят и модерните спирачни апарати които май са ти забърсали, но се спирам до тук с коментарите за апаратите да не хвърляме обвинения без да има основания. Дано са били капачки.... Аз бих поискал записи от камерите....но както и да е сам казваш, че ще пишеш в отделна тема по този случай. И да я качиш на канала колата, окачването ще е "напрегнато" няма как да измериш реална височина. По скоро преброй доколкото е възможно броя на навивките на твоите пружини и погледни тези на съседа ти който е със същата кола. Би трябвало да има разлика дори на пръв поглед в дебелината на навивките и техния брой, щом споменаваш за 10-на см.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани