Въздушно окачване Е53
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- brokentail
-
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 2.10.2014
Въздушно окачване Е53
От няколко месеца търкалям 4.8is със въпросното,но и до ден днешен не разбирам какъв е смисълът му.
И офроуд режима,и ниския режим се връщат към стандартна височина след като развия 40км/ч.
Логично ми звучи на магистрала камиона да кляка надолу,за да е по-стабилен,но не би...копчето буквално става неактивно.
Моля някой вещ да хвърли малко светлина по темата.
Поздрави
И офроуд режима,и ниския режим се връщат към стандартна височина след като развия 40км/ч.
Логично ми звучи на магистрала камиона да кляка надолу,за да е по-стабилен,но не би...копчето буквално става неактивно.
Моля някой вещ да хвърли малко светлина по темата.
Поздрави
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Въздушно окачване Е53
Ниската височина е за по-лесно качване, слизане и товарене
Офроуд режима може да се активира при скорост под 50км/ч, автоматично се деактивира при скорост над 35км/ч.
Системата извършва автоматично нивелиране на автомобила, при разлика в теглото на предната и задна част.
Офроуд режима може да се активира при скорост под 50км/ч, автоматично се деактивира при скорост над 35км/ч.
Системата извършва автоматично нивелиране на автомобила, при разлика в теглото на предната и задна част.
- cucibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 28.09.2007
- Кара: E31 850,840 x5 4.8 is mini cooper s
Re: Въздушно окачване Е53
Еидинствено го ползвам като упре пода на снега някаде ако съм се заровил
Първо надолу го пускам да го посмачка и после най на горе да излезне
Доста е полезно
Първо надолу го пускам да го посмачка и после най на горе да излезне
Доста е полезно
- brokentail
-
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 2.10.2014
Re: Въздушно окачване Е53
zvetiko написа:Ниската височина е за по-лесно качване, слизане и товарене.
Няма логика в това,колата не слиза толкова надолу,че да е осезаема разликата...при мен лично от нормален до свален режим е около 4см.
zvetiko написа:Офроуд режима може да се активира при скорост под 50км/ч, автоматично се деактивира при скорост над 35км/ч.
Не го намирам за особено полезен и нужен,да бъдем реалисти,тия сув-чета не стават за офроуд.

zvetiko написа:Системата извършва автоматично нивелиране на автомобила, при разлика в теглото на предната и задна част.
Тук също не съм съгласен. И без възглавници отпред,със най-обикновен нивомат на задния мост се постига същия ефект - Е39,Е38,Е60(61) и т.н.
Има ли някакъв вариант да се изключи следенето на скороста от модула на окачването,за да мога да си я смъквам на магистралата или просто да се бия в гърдите,че имам въздушен реглаж и да я зарежа тази екстра?
Re: Въздушно окачване Е53
Колега brokentail,
Дори да откриеш начин, да накараш колата принудително да не променя автоматично нивото си, не ти препоръчвам да я караш на магистралата свалена. Когато свалиш колата надолу ти се изменя сходимостта, гумите стават по-отворени отдолу, респективно сцеплението намаля, контактното петно на гумите се изменя осезаемо и ще ти изяжда гумите отвътре (това се случва на много колеги поприцип, заради липса на сходимост и не добре направен стенд)
Дори 4 точковото въздушно окачване е два вида - спорт и стандарт. Моята е стандарт и просто следи за нивелирането на колата спрямо пътя. Твоята щом е 4.8 ис най-вероятно ще е спорт и там си има други стойности за реглаж на окачването и сходимостта, заради по-различната стойка и положение на колелата.
Все пак за опознаване на функциите може да се запознаеш с този файл http://www.bmwclub.lv/files/BMW_X5_updates.pdf
Успех все пак и се радвай на значително по-комфортното возене на въздушното окачване спрямо пружините, дори да е спорт въздушно
Дори да откриеш начин, да накараш колата принудително да не променя автоматично нивото си, не ти препоръчвам да я караш на магистралата свалена. Когато свалиш колата надолу ти се изменя сходимостта, гумите стават по-отворени отдолу, респективно сцеплението намаля, контактното петно на гумите се изменя осезаемо и ще ти изяжда гумите отвътре (това се случва на много колеги поприцип, заради липса на сходимост и не добре направен стенд)
Дори 4 точковото въздушно окачване е два вида - спорт и стандарт. Моята е стандарт и просто следи за нивелирането на колата спрямо пътя. Твоята щом е 4.8 ис най-вероятно ще е спорт и там си има други стойности за реглаж на окачването и сходимостта, заради по-различната стойка и положение на колелата.
Все пак за опознаване на функциите може да се запознаеш с този файл http://www.bmwclub.lv/files/BMW_X5_updates.pdf
Успех все пак и се радвай на значително по-комфортното возене на въздушното окачване спрямо пружините, дори да е спорт въздушно

- brokentail
-
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 2.10.2014
Re: Въздушно окачване Е53
По рама излиза,че е със спорт окачване. И въпреки това в семейството имаме и Е500 комби...жената като се качи във хикса и казва "вози като каруца"
аз не се оплаквам,харесва ми,но все ми се струва,че една идея по-ниска ще е по-стабилна. Този уикенд ще си поиграя със бмв скенера и ролетка на някой равен паркинг и ще смъкна стандартната височина.

- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Въздушно окачване Е53
brokentail написа:По рама излиза,че е със спорт окачване. И въпреки това в семейството имаме и Е500 комби...жената като се качи във хикса и казва "вози като каруца"аз не се оплаквам,харесва ми,но все ми се струва,че една идея по-ниска ще е по-стабилна. Този уикенд ще си поиграя със бмв скенера и ролетка на някой равен паркинг и ще смъкна стандартната височина.
Със скенера не си губи времето ,нищо не можеш да направиш

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани