Ламба сонда>грешка при диагностика?!
Модератор: Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Ламба сонда>грешка при диагностика?!
Здравейте колеги, светеше ми чека, още откакто взех колата и сега стигнах да я закача на диагностика и показва ламбда сондите - банка 1 и банка 2. След изтриването им, се появяват пак веднага, но чека може да светне и след дни. Колата се държи нормално, нямам проблеми. Имам ГИ, и всичко е ОК, както на бензин, така и на газ. Все пак предполагам, че въпреки, че нямам оплаквания, може би все пак е редно да ги сменя?! На какво оказват влияние, като не работят? Как да разбера, кои точно са тези, които не работят, защото според майстора ми имам 4? Какви да търся и какви да не взимам?





- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
-
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
Re: Ламба сонда>грешка при диагностика?!
Щом си с ГИ, най-вероятно от това вдигат грешки сондите! Сигурно милисекундите на системата когато е на бензин се различават от милисекундите/бензиновите/ когато е на газ, а те трябва да са почти еднакви! Другото което е, че трябва да се провери газовата смес да не би да е богата прекалено или бедна, което става с диагностика за самия ГИ!
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Re: Ламба сонда>грешка при диагностика?!
POL_Starshi написа:Щом си с ГИ, най-вероятно от това вдигат грешки сондите! Сигурно милисекундите на системата когато е на бензин се различават от милисекундите/бензиновите/ когато е на газ, а те трябва да са почти еднакви! Другото което е, че трябва да се провери газовата смес да не би да е богата прекалено или бедна, което става с диагностика за самия ГИ!
Благодаря за инфото колега! Аз уж я водих на газова диагностика, променяха някакви работи, и ми казаха, че изпарителя ми се нуждае от някакви неща за смяна, което струва около 150лв. Мислех първо да купя сонди и после да оправя изпарителя, но май първо ще я закарам да го ремонтират него, пък туко виж, сондите спрат да светят. В случай, че газовите майстори се окажат, не особено добри, има ли друг начин да разбера, газта ли ми бърка сондите или са си дали фира?

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Ламба сонда>грешка при диагностика?!
Bokrael написа:POL_Starshi написа:Щом си с ГИ, най-вероятно от това вдигат грешки сондите! Сигурно милисекундите на системата когато е на бензин се различават от милисекундите/бензиновите/ когато е на газ, а те трябва да са почти еднакви! Другото което е, че трябва да се провери газовата смес да не би да е богата прекалено или бедна, което става с диагностика за самия ГИ!
Благодаря за инфото колега! Аз уж я водих на газова диагностика, променяха някакви работи, и ми казаха, че изпарителя ми се нуждае от някакви неща за смяна, което струва около 150лв. Мислех първо да купя сонди и после да оправя изпарителя, но май първо ще я закарам да го ремонтират него, пък туко виж, сондите спрат да светят. В случай, че газовите майстори се окажат, не особено добри, има ли друг начин да разбера, газта ли ми бърка сондите или са си дали фира?
На диагностиката може да разбереш дали сондите работят. Гледат се реални данни. Ако не си менят волтажа значи не работят. Газовата би трябвало да ти взима данни от ламбда сондите.
Re: Ламба сонда>грешка при диагностика?!
Можете ли дa ми препоръчaте някой колегa в рaьонa нa Люлин и съсдните квaртaли, който е достaтъчно грaмотен зa дa зaкaчи колaтa и дa кaже, рaботят и гaзтa ги бъркa или не рaботят? Мисля, че кaто човекa, който я беше зaкaчил изтри грешките, те се появихa отново, без дa бъде пaленa колaтa, може ли товa дa бъде признaк, че не сондите не рaботят, a не че се бъркa от гaзтa? Или aко грешките се изтрият и покaрaм сaмо нa бензин и се появят знaчи сa зaминaли?adovet написа:Bokrael написа:POL_Starshi написа:Щом си с ГИ, най-вероятно от това вдигат грешки сондите! Сигурно милисекундите на системата когато е на бензин се различават от милисекундите/бензиновите/ когато е на газ, а те трябва да са почти еднакви! Другото което е, че трябва да се провери газовата смес да не би да е богата прекалено или бедна, което става с диагностика за самия ГИ!
Благодаря за инфото колега! Аз уж я водих на газова диагностика, променяха някакви работи, и ми казаха, че изпарителя ми се нуждае от някакви неща за смяна, което струва около 150лв. Мислех първо да купя сонди и после да оправя изпарителя, но май първо ще я закарам да го ремонтират него, пък туко виж, сондите спрат да светят. В случай, че газовите майстори се окажат, не особено добри, има ли друг начин да разбера, газта ли ми бърка сондите или са си дали фира?
На диагностиката може да разбереш дали сондите работят. Гледат се реални данни. Ако не си менят волтажа значи не работят. Газовата би трябвало да ти взима данни от ламбда сондите.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани