Проблем с паленето на Х5 е53 3.0д 218кн
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с паленето на Х5 е53 3.0д 218кн
Привет на всички,колеги нуждая се от голяма помощ.Имам е53 3.0д 218 кн която от известно време започна да непали и дава един куп грешки .Когато неиска да запали на таблото дава следните неща ,първо стрелката на температурата отива в червената зона и там си остава ,лампата за налягането на маслото (червена лампа масло) не светва изобщо,на борда излиза (импианто инжекцион)и няма палене,после след няколко десетки проби колата запалва и няма проблем до другото гасене на двигателя и пак наново .
Колеги смених датчика на главата за температурата ,после ми казаха да сменя и модула на свещите ,на диагностиката ми показа само перката за клима..и свещи и до тук .
Когато направих теста на таблото (тест номер 2) отново не се показа червената лампа за маслото и вече незнам накъде да се насоча.Сямнявам се в датчика на маслото в масл.помпа ,датчик колянов вал ,но само гадая.
Колеги помагаите
Колеги смених датчика на главата за температурата ,после ми казаха да сменя и модула на свещите ,на диагностиката ми показа само перката за клима..и свещи и до тук .
Когато направих теста на таблото (тест номер 2) отново не се показа червената лампа за маслото и вече незнам накъде да се насоча.Сямнявам се в датчика на маслото в масл.помпа ,датчик колянов вал ,но само гадая.
Колеги помагаите
Последна промяна omipa на 19 Ное 2013, 13:03, променена общо 1 път
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Проблем с паленето на Х5 е53 3.0д 218кн
Изписва ти на големия борд на таблото и за това не ти свети. А не паленето може да е от мейн релето.
Re: Проблем с паленето на Х5 е53 3.0д 218кн
Колега незнам какво е това маин реле,но проблема не е там ,а че незнам къде се намира ,би ли ме насочил малко .
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Проблем с паленето на Х5 е53 3.0д 218кн
Каква е вероятността датчиците за температурата и маслото да се прецакат едновременно и независимо един от друг? А и защо да не пали заради тези датчици? Също и свещите не могат да са причина - трябва да пали и с 6 изгорели. Датчика на коляновия вал трябва "да го хванеш" при диагностиката, ако проблемът е в него. На мен ми прилича на лош контакт или подобен проблем с електрозахранването, може наистина някое реле да се ебава или да се губи маса някъде...
Колега, обясни по-ясно, какво значи "не пали"? Стартерът върти и двигателят не пали? Или изобщо не тръгва стартера? И това "импианто" нищо не ми говори, защо мислиш че всички говорим италиански?
Колега, обясни по-ясно, какво значи "не пали"? Стартерът върти и двигателят не пали? Или изобщо не тръгва стартера? И това "импианто" нищо не ми говори, защо мислиш че всички говорим италиански?
Excellent! Steven is my name!
Re: Проблем с паленето на Х5 е53 3.0д 218кн
Колега каква е вероятността не мога да ти кажа,датчика на коляновия вал е ок ,сменен е с друг за проба но проблема си остана.
Не пали в случая означава -Стартерът върти и двигателят не пали,а това импианто дето не ти говори нищо,така какво ти казва (impianto iniezione) ???
Не пали в случая означава -Стартерът върти и двигателят не пали,а това импианто дето не ти говори нищо,така какво ти казва (impianto iniezione) ???
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани