Теч на масло в жабката Е 53 3.0 D 2003
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- HERMES
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 28.10.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53 3.0 D 03
Теч на масло в жабката Е 53 3.0 D 2003
Здравейте колеги,
от известно време /около 6 месеца/ наблюдавам омазняване на горната част на жабката,точно под кутията с бушоните.
Течността е мазна,с аромат на прецизол/фино машинно масло/ или поне аз го оприличавам на такова.
Някой има ли идея от къде може да е?Минават ли някакви тръбопровди на климатичната инсталация от там,и възможно ли е това да е фреон или някаква подобна течност?
Климатика работи безпроблемно.
Благодаря предварително!
от известно време /около 6 месеца/ наблюдавам омазняване на горната част на жабката,точно под кутията с бушоните.
Течността е мазна,с аромат на прецизол/фино машинно масло/ или поне аз го оприличавам на такова.
Някой има ли идея от къде може да е?Минават ли някакви тръбопровди на климатичната инсталация от там,и възможно ли е това да е фреон или някаква подобна течност?
Климатика работи безпроблемно.
Благодаря предварително!
- homey
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 6.12.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е53
- Мечтае да кара: Боинг 777
Re: Теч на масло в жабката Е 53 3.0 D 2003
Колега, реши ли проблема?
- HERMES
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 28.10.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53 3.0 D 03
Re: Теч на масло в жабката Е 53 3.0 D 2003
Не колега,на колкото места отида да погледнат,всеки вдига рамене и се чуди от къде и какво може да е това нещо.
Още се опитвам да определя каква точно е течността.
Не съм започнал да разглобявам,защото искам първо да разбера какво е...??
Още се опитвам да определя каква точно е течността.
Не съм започнал да разглобявам,защото искам първо да разбера какво е...??
- vlado6669
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Re: Теч на масло в жабката Е 53 3.0 D 2003
Може да е от изпарителя , който е наблизо да ти изтича малко фреон с масло от А/С системата, то е леко като машинното и да пръска на жабката.
Но пък за цели 6 месеца да не изпусне газта и спре климатика, почти невъзможно! Успех! При е53 като намалее фреона, първо се качва температурата на подавания въздух в десните духалки, ако духа по-топло от дясно на климатик охлаждане при еднаква зададена температура провери в сервиз колко е фреона в системата а не само налягането. Лек ден1

- guzzi
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 21.02.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E53 3.0d GLK 350
Re: Теч на масло в жабката Е 53 3.0 D 2003
HERMES написа:Здравейте колеги,
от известно време /около 6 месеца/ наблюдавам омазняване на горната част на жабката,точно под кутията с бушоните.
Течността е мазна,с аромат на прецизол/фино машинно масло/ или поне аз го оприличавам на такова.
Някой има ли идея от къде може да е?Минават ли някакви тръбопровди на климатичната инсталация от там,и възможно ли е това да е фреон или някаква подобна течност?
Климатика работи безпроблемно.
Благодаря предварително!
Здравей колега, аз имам същия проблем но мисля, че тече нафта. Ти стигна до някакво решение на проблема защото мисля да се опитам да открия откъде идва тоз теч.
- HERMES
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 28.10.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53 3.0 D 03
Re: Теч на масло в жабката Е 53 3.0 D 2003
Току-що източих вреона от системата,за да няма налягане.Някъде там се намирал изпарителя на климатика.За сега няма да бутам нищо,като дойде пролетта ще се занимавам с проблема,защото е голямо разглобяване,пък и зимата не ползвам климатик.Вероятно проблема е същия и при теб...явно там има теч на масло и фреон от инсталацията.
- guzzi
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 21.02.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E53 3.0d GLK 350
Re: Теч на масло в жабката Е 53 3.0 D 2003
HERMES написа:Току-що източих вреона от системата,за да няма налягане.Някъде там се намирал изпарителя на климатика.За сега няма да бутам нищо,като дойде пролетта ще се занимавам с проблема,защото е голямо разглобяване,пък и зимата не ползвам климатик.Вероятно проблема е същия и при теб...явно там има теч на масло и фреон от инсталацията.
Аз успях да открия проблема. Оказа се че горивната помпа е пробила и по кабелите чак до жабката.
- HERMES
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 28.10.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53 3.0 D 03
Re: Теч на масло в жабката Е 53 3.0 D 2003
guzzi написа:HERMES написа:Току-що източих вреона от системата,за да няма налягане.Някъде там се намирал изпарителя на климатика.За сега няма да бутам нищо,като дойде пролетта ще се занимавам с проблема,защото е голямо разглобяване,пък и зимата не ползвам климатик.Вероятно проблема е същия и при теб...явно там има теч на масло и фреон от инсталацията.
Аз успях да открия проблема. Оказа се че горивната помпа е пробила и по кабелите чак до жабката.
Здравей колега,
предполагам имаш предвид помпата под седалката?
Можеш ли да кажеш по кои точно кабели е стигала нафта,че да я вкарва чак в жабката..?
- guzzi
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 21.02.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E53 3.0d GLK 350
Re: Теч на масло в жабката Е 53 3.0 D 2003
HERMES написа:guzzi написа:HERMES написа:Току-що източих вреона от системата,за да няма налягане.Някъде там се намирал изпарителя на климатика.За сега няма да бутам нищо,като дойде пролетта ще се занимавам с проблема,защото е голямо разглобяване,пък и зимата не ползвам климатик.Вероятно проблема е същия и при теб...явно там има теч на масло и фреон от инсталацията.
Аз успях да открия проблема. Оказа се че горивната помпа е пробила и по кабелите чак до жабката.
Здравей колега,
предполагам имаш предвид помпата под седалката?
Можеш ли да кажеш по кои точно кабели е стигала нафта,че да я вкарва чак в жабката..?
Под задната седалка отляво има гумена тапа,като я махнеш под нея има една двойна голяма букса.Като я разкачиш,ако в нея има нафта сменяй помпата.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани