Ръководство
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Ръководство
Здравейте. Търсих такава тема из форума, но не намерих и за това реших да пусна такава. Някой може ли да ми даде линк или да ми прати ако има създадено такова естествено някакво ръковдство за ремонт на БМВ x3 (е83). Видях ръководството на потребителя (кое точно за какво е), но ми трябва ръковдство и за това как да си ремонтирам сам БМВ. Има ли такова създадено изобщо?
Благодаря.
Благодаря.

- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Ръководство
забрави да има такова нещо... има елементарни неща дето сам ще се сетиш как се правят, смяната на някои части изисква инструмент и условия- тоест сервиз, а останалото е електроника...то и да има ръководство ще е точно 1 ред и там ще пише: "За всякакви проблеми с колата се обърнете към най-близкият дилър/фирмен сервиз"
колите отдавна станаха по-сложни от баба Жига където нещата са прости и си има такова ръководство- за жигулата ти трябва сервиз само ако отваряш мотора, а за новите ти трябва сервиз и като ти изгори лампата на заден ляв габарит

колите отдавна станаха по-сложни от баба Жига където нещата са прости и си има такова ръководство- за жигулата ти трябва сервиз само ако отваряш мотора, а за новите ти трябва сервиз и като ти изгори лампата на заден ляв габарит

Re: Ръководство
Нищо не е станало много сложно, а просто ние сме по-мързеливи. Ръководството което търсиш се изразява в софтуер за поддръжка и ремонт TIS.
Re: Ръководство
stilko написа:Нищо не е станало много сложно, а просто ние сме по-мързеливи. Ръководството което търсиш се изразява в софтуер за поддръжка и ремонт TIS.
затова ли едно време акумулатора се сменяше за 5 минути а сега разглабям 15 минути докато стигна до него и го извадя?

аз също наблюдавам че немците (особено ауди/фв) започват нарочно да правят дори най-елементарните операции по подръжка да изискват специални инструменти които ги има само дилъра.
погледни в тис-а.. там за всичко пише "ползвай инструмент хххх-ххх-хх" за да направиш еди какво си. и ако нямаш въпросния инструмент- може и да минеш метър ама е по-вероятно да строшиш/изкривиш/и тн нещо...
не са искрени новите коли. поглеждаш една стара кола и... виждаш искреност в нея. поглеждаш новата и.. виждаш... нищо не виждаш. разглабяш цял ден за да видиш нещото и като го видиш не е това което си си мислил и седи лукавия и ти намига... лукаво.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Ръководство
Да.. така и предполагах, че ще е.. но все пак тайно се надявах да има такова нещо
Знам, че новите коли ги правят с такава цел, че ако се счупи нещо да ползваш сервиз вместо да го правиш сам.. поради простата причина да си даваш парите.. а в тея сервизи жулят яко 



- Mamouk
- дере дънки сред голи мадами
-
- Мнения: 2242
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Sofia
Re: Ръководство
alx написа:
затова ли едно време акумулатора се сменяше за 5 минути а сега разглабям 15 минути докато стигна до него и го извадя?
аз също наблюдавам че немците (особено ауди/фв) започват нарочно да правят дори най-елементарните операции по подръжка да изискват специални инструменти които ги има само дилъра.
погледни в тис-а.. там за всичко пише "ползвай инструмент хххх-ххх-хх" за да направиш еди какво си. и ако нямаш въпросния инструмент- може и да минеш метър ама е по-вероятно да строшиш/изкривиш/и тн нещо...
не са искрени новите коли. поглеждаш една стара кола и... виждаш искреност в нея. поглеждаш новата и.. виждаш... нищо не виждаш. разглабяш цял ден за да видиш нещото и като го видиш не е това което си си мислил и седи лукавия и ти намига... лукаво.
Точно така е...
Legends may sleep...but they never die!
Плюй си на гъза и се пързаляй!
Плюй си на гъза и се пързаляй!
- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
Re: Ръководство
Като искаме и се кефим на коли, в които да влизаме и палим без ключ, вратите да се дозатварят с вакуум, да имаме климатизация и масаж дори на задника, да ни казват и прожектират на предното стъкло кои пътни знаци са пред нас на пътя дори по тъмно и къде отиваме, да ни държат на пътя живи напук на физиката дори и с 500 коня и на мокро и сняг, нежен глас да ни обяснява че има задръстване след 10км обаче има и друг път след половин км. вдясно и т.н. няма как да хванеш ключ 13 и малко тел и видиш ли си егати майстора!
И да и сега не е чак толкова трудно, просто не малко ами много ни мързи. Да не говорим че BMW макар и неофициално все пак осигуряват достъп до сериозна част от сервизната си и ремонтна информация под формата на какви ли не каталози, справочници и сервизни програми - ETK, WDS, TIS, DIS, NCSExpert и по модерните ISTA D/P. Не казвам че не се правят на интересни и естествено желаят никой независим сервиз да не може да им сервизира колите изцяло, но пък явно е възможно за тези които искат да продължават да го правят.
И да и сега не е чак толкова трудно, просто не малко ами много ни мързи. Да не говорим че BMW макар и неофициално все пак осигуряват достъп до сериозна част от сервизната си и ремонтна информация под формата на какви ли не каталози, справочници и сервизни програми - ETK, WDS, TIS, DIS, NCSExpert и по модерните ISTA D/P. Не казвам че не се правят на интересни и естествено желаят никой независим сервиз да не може да им сервизира колите изцяло, но пък явно е възможно за тези които искат да продължават да го правят.
Only dead fish follow the stream...
- Sapa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
Re: Ръководство
Ееех, за съжаление, всичко се прави напоследък да не е лесно за поправяне. Ако може да си купиш ново - най-добре
. Ако не можеш - да идеш да си платиш на оторизирания сервиз. И това е съвсем приета бизнес логика. И колите ги правят така че да издържт по-малко време като материали, макар и по-качествени на външен вид. Наука си е това. Ама ние като сме цървули, ше си купуваме 2ра ръка и ше си пишем в тия форуми безкрай, докато не разберем, че индустрията работи против нас, тези с ответката и гаечния глюч...

Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани