ОСНОВНИ ПРОБЛЕМИ ПРИ Х5
Модератор: Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- bmw_mania1
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 12.07.2011
- Пол: Мъж
ОСНОВНИ ПРОБЛЕМИ ПРИ Х5
здравейте колеги,
заплюл съм си бмв х5, но нямам никаква информация за тази кола. Освен, че е супер яка на външен вид и бързо върви нищо друго не знам. Знам и че не се сменя агренаж, понеже е с верига.
Ако може опишете ми кои мотори да не си взимам ако имат слабо място? Изобщо има ли тази кола слаби места?Дали е по-добре дизел или бензин? Гледах, че има и на газ с оригинална газова уредба от БМВ.
ще съм ви признателен ако ми помогнете по-лесно да направя своя избор.
Георги
заплюл съм си бмв х5, но нямам никаква информация за тази кола. Освен, че е супер яка на външен вид и бързо върви нищо друго не знам. Знам и че не се сменя агренаж, понеже е с верига.
Ако може опишете ми кои мотори да не си взимам ако имат слабо място? Изобщо има ли тази кола слаби места?Дали е по-добре дизел или бензин? Гледах, че има и на газ с оригинална газова уредба от БМВ.
ще съм ви признателен ако ми помогнете по-лесно да направя своя избор.
Георги
- LABRISS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 22.03.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: 3.0 CSi
Re: ОСНОВНИ ПРОБЛЕМИ ПРИ Х5
Колега на първо време виж тази тема: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=36451&highlight=bmw+x5
Хубаво си се ориентирал към Х5 но трябва да знаеш че разходите по нея са подобаващи на удоволствието от карането.Като цяло здрава и надеждна но не и без слабости.Най-важната е автоматичната скоростна кутия - до 2003 година е американска GM и това е най-слабото място на Х5.Трябва да се сменя маслото и филтъра й редовно на около 80хил км. иначе шанса да замине е голям въпреки че от БМВ казват че маслото е до живот т.е. не се сменя но сам се сещаш че това е невъзможно.Погледни ходовата част задължително преди покупка защото не се знае как е карана.Пробвай дали всички ел.джаджи работят защото са много и е досадно да почнеш да ги оправяш една по една.Колкото до мотора - там е една дълга тема и зависи какво търсиш общо взето.Не е тайна че най-разпространен и универсален е 3.0 дизел 184/218 к.с. а вече лакомите и мощните бензинови са друга категория.Колкото до най-слабия бензин 3.0i - аз не ти го препоръчвам.По-евтина поддръжка има от дизела но харчи много и е муден и не е приятен за каране камо ли в града.Разбира се това е лично мнение и ти сам трябва да си направиш сметката.Дано поне малко съм помогнал.Успех с избора
Горното важи за модел Е53 от до 2000 до 2007
Хубаво си се ориентирал към Х5 но трябва да знаеш че разходите по нея са подобаващи на удоволствието от карането.Като цяло здрава и надеждна но не и без слабости.Най-важната е автоматичната скоростна кутия - до 2003 година е американска GM и това е най-слабото място на Х5.Трябва да се сменя маслото и филтъра й редовно на около 80хил км. иначе шанса да замине е голям въпреки че от БМВ казват че маслото е до живот т.е. не се сменя но сам се сещаш че това е невъзможно.Погледни ходовата част задължително преди покупка защото не се знае как е карана.Пробвай дали всички ел.джаджи работят защото са много и е досадно да почнеш да ги оправяш една по една.Колкото до мотора - там е една дълга тема и зависи какво търсиш общо взето.Не е тайна че най-разпространен и универсален е 3.0 дизел 184/218 к.с. а вече лакомите и мощните бензинови са друга категория.Колкото до най-слабия бензин 3.0i - аз не ти го препоръчвам.По-евтина поддръжка има от дизела но харчи много и е муден и не е приятен за каране камо ли в града.Разбира се това е лично мнение и ти сам трябва да си направиш сметката.Дано поне малко съм помогнал.Успех с избора

Горното важи за модел Е53 от до 2000 до 2007
Последна промяна LABRISS на 13 Юли 2011, 10:03, променена общо 1 път
The only thing to FEAR is running put of BEER!
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4199
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: ОСНОВНИ ПРОБЛЕМИ ПРИ Х5
Старото( Е53 ) или новото( Е70 )? Оригинална газова уредба от BMW? Няма такова нещо..
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- X-citer
- АЗ СЪМ ТОЛЕРИРАН :)
-
- Мнения: 6034
- Регистриран на: 15.09.2003
- Местоположение: БИАД. Снощи най-културно си излизах от там и някой ме настъпи по ръката
- Пол: Мъж
- Кара: E53 Х5 3.0d
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: ОСНОВНИ ПРОБЛЕМИ ПРИ Х5
Не смятам, че газта на подобен автомобил е добра идея. Щом искаш да ти е нормален разхода скачай на 3.0д
Вярно, че кефа няма да е като в бензиново 4.6, но пък като се замислиш за разход, данък, застраховка и настръхваш като се сетиш колко трябва да платиш на едното и на другото. Задължително преди покупката пълен преглед в добър сервиз - диагностика, ходова част и т.н.
Както споменаха колегите по-горе слабо място е скоростната кутия, също така виж в какво състояние са рейката и каретата, защото често са тръгнали.
Вярно, че кефа няма да е като в бензиново 4.6, но пък като се замислиш за разход, данък, застраховка и настръхваш като се сетиш колко трябва да платиш на едното и на другото. Задължително преди покупката пълен преглед в добър сервиз - диагностика, ходова част и т.н.
Както споменаха колегите по-горе слабо място е скоростната кутия, също така виж в какво състояние са рейката и каретата, защото често са тръгнали.

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани