Молба за съвет при покупката на Х3 20d - Е83

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 21.01.2008
Пол: Мъж
Кара: разни баварски екземпляри
Мечтае да кара: ///M

Молба за съвет при покупката на Х3 20d - Е83

Мнение от kiko™ » 25 Юни 2011, 21:11

Здравейте колеги, до сега се подвизавах в Е46 подфорума, но се надявам скоро да започна да пиша и тук. Реших да остана верен на марката и избрах втората кола в семейството ни да е Х3. След дълго търсене намерих едно Х3 20d 2004 в доста добро състояние. Държа да подчертая че колата е от автокъща в Италия, предназначена за Италианския пазар (в смисъл не е заделена за износ както повечето коли коите се внасят в България) и дилъра ѝ даваше 2г гаранция (не е официален BMW дилър). Колата е на 135000км с редовно поддържана сервизна книжка. Днес я пробвах и наистина е доста добра, само че до сега никога не съм имал дизелов автомобил и за това преди да отида на огледа порових из форума и попаднах на ето тази тем:
Покупка на дизел или как да не ви метнат продавачите
от която следих за всичко за което съветва колегата автор на темата. От щеката за маслото не духа и не излиза пушек, колата работи равномерно като часовник, при форсиране и задържане изпушва леко (дори бих казал незабележимо) и веднага след това изгорелите газове стават безцветни, няма никакъв особен мирис от изгорелите газове, маслото ѝ беше черно без никакви видими примеси и следи от добавки ... Покарах е за малко градско (некъде 5-10 мин.) и след това реших да отворя капачката за маслото както съветва колегата в темата посочена по-горе. От капачката започнаха да излизат пръски масло , а колегата казва че това не е добър знак (при бензинките това не е показателно, но при дизелите си нямам никаква идея). Само това ме спря да не капарирам колата още днес. Ето тук идва и моята молба за съвет - дали му има нещо на двигателя или не? Искам да помоля и собствениците на X3 20d ако могат да ми кажат при тях при загрял двигател дали излизат пръски масло и пушек като се отвори капачката на маслото при запален двигате. Ще се радвам ако някой колега успее да ме упъти.
Благодатя ви предварително.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 11.04.2010
Местоположение: Planet Roterende
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 136hp И BMW 530XiA 258hp

Re: Молба за съвет при покупката на Х3 20d - Е83

Мнение от Krasimir19 » 25 Юни 2011, 21:56

Колега нормално е да си пръска малко масло и отгоре! Защото и коляновия вал има нужда от смазване ;) . На доста коли съм проверявал именно точно това, било то дизел или бензин. И всички си пръскаха масълце отгоре, нормално е но малко, но вече ако пръска много това не е нормално! Моята кола също е дизел и в интерес на истината на моята не съм го пробвал това още :lol: . Но на други дизели съм проверявал, така че моето мнение е това дето г казах горе :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1063
Регистриран на: 13.01.2004
Местоположение: Бургас и София
Пол: Мъж
Кара: head turner и екзотики
Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39

Re: Молба за съвет при покупката на Х3 20d - Е83

Мнение от Convertible » 29 Юни 2011, 10:39

Krasimir19 написа:Колега нормално е да си пръска малко масло и отгоре! Защото и коляновия вал има нужда от смазване ;) . На доста коли съм проверявал именно точно това :yes:

викаш коляновия вал и капачката за маслото са си дружки едно до друго...
айде като не сте в час не пишете глупости, да не заблуждавате хората.... :no:
Изображение
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook