X5 4,4i 2001ва мнение?
Модератор: Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
X5 4,4i 2001ва мнение?
Здравейте, колеги.
Насочил съм се към този модел, тъй като цената им в момента е около 20 000 лв. Дизел не искам, защото смятам да сложа газов инжекцион или да си взема x5 с вече монтиран такъв.
Въпросите ми са :
1. Всички ли X5 от тази година правят проблем със автоматика след като минат 180 000 км? Мога ли да се надявам, че ако колата си има сервизна книжка автоматика няма да сдаде багажа след 180 000 км?
2. При фейслифта след 2004та решен ли е проблема с автоматиците?
3. Като цяло какво им се чупи и какво прави проблем на X5 от 2001ва година? Не ми се дават много пари по подръжка и все си мисля, че ако си взема такъв джим със пълна сервизна история няма да ми се наложи да наливам пари в джипа (дано). Тук ще помоля за мнения от собственици на X5 с 4,4i двигател - какви пари да приготвя годишно за подръжката.
4. Каско разбрах, че е задължително да си направя, защото много ги крадели тези модели
Колко е каското? Предполагам около 1500 лв.
Насочил се съм тази обява http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
Ако някой е ходил да я гледа да сподели
Благодаря предварително на всички, които ще се отзоват в темата.
По-здрави!
Насочил съм се към този модел, тъй като цената им в момента е около 20 000 лв. Дизел не искам, защото смятам да сложа газов инжекцион или да си взема x5 с вече монтиран такъв.
Въпросите ми са :
1. Всички ли X5 от тази година правят проблем със автоматика след като минат 180 000 км? Мога ли да се надявам, че ако колата си има сервизна книжка автоматика няма да сдаде багажа след 180 000 км?
2. При фейслифта след 2004та решен ли е проблема с автоматиците?
3. Като цяло какво им се чупи и какво прави проблем на X5 от 2001ва година? Не ми се дават много пари по подръжка и все си мисля, че ако си взема такъв джим със пълна сервизна история няма да ми се наложи да наливам пари в джипа (дано). Тук ще помоля за мнения от собственици на X5 с 4,4i двигател - какви пари да приготвя годишно за подръжката.
4. Каско разбрах, че е задължително да си направя, защото много ги крадели тези модели

Насочил се съм тази обява http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
Ако някой е ходил да я гледа да сподели

Благодаря предварително на всички, които ще се отзоват в темата.
По-здрави!
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1028
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: X5 4,4i 2001ва мнение?
По-добре вземи без АГУ и си го монтирай в последствие. Кой ще тури газова и ще я кара по 16000км/година? И как на горубляне ще ти покажат сервизна история, че не ми е ясно - можеш да ги разбереш само с проверка в официален дилър на БМВ(ако колата е сервизирана в офиц. дилър)...
Такава кола или дебнеш от някое частно лице в БГ, или от чужбина. Има и добри автокъщи, естествено.
Такава кола или дебнеш от някое частно лице в БГ, или от чужбина. Има и добри автокъщи, естествено.
I love the sound of V8 in the morning...
Re: X5 4,4i 2001ва мнение?
както и да го гледаш
това си е кола на 10 години..
никва гаранция за нищо няма как да имаш
просто стискаш зъби и като се строши нещо си го оправяш
това си е кола на 10 години..
никва гаранция за нищо няма как да имаш
просто стискаш зъби и като се строши нещо си го оправяш
No bling at the Ring
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: X5 4,4i 2001ва мнение?
По принцип не се плаши да има проблеми след 180 000км. И аз карам автомат е не е Х5 и съм на 230 000км и нямам никакви проблеми. Въпроса е дали е на толкова километри наистина защото ми се виждат малко за толкова години
- E70 3.0SD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 30.01.2010
- Местоположение: Sofia, Bourgas
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E70 35d, S8;
- Мечтае да кара: X5M
- Детайли за колата: super reza4ka!
Re: X5 4,4i 2001ва мнение?
Колегата е прав малко са хората минаващи 12000 на година с Х5
На тази възраст гаранции с ремонтите няма. Ако това са ти всички пари твърдо се отказвай от Х5, че цените на частите са
Скоростна кутия е 12000 лв., мой приятел сменя вече четвърта на същия модел джип - на всеки 100 000 км. по една, дори се похвали скоро, че последната я взел на промоция за 7000 лв.
След фейса проблема със скоростите е разрешен, но и цените на модел 2005 г. не са колкото на цената на един среден клас часовник 20 к.




Re: X5 4,4i 2001ва мнение?
E70 3.0SD написа:Колегата е прав малко са хората минаващи 12000 на година с Х5На тази възраст гаранции с ремонтите няма. Ако това са ти всички пари твърдо се отказвай от Х5, че цените на частите са
Скоростна кутия е 12000 лв., мой приятел сменя вече четвърта на същия модел джип - на всеки 100 000 км. по една, дори се похвали скоро, че последната я взел на промоция за 7000 лв.
След фейса проблема със скоростите е разрешен, но и цените на модел 2005 г. не са колкото на цената на един среден клас часовник 20 к.
Мне , колега , за съжаление нашия е 2005 модел и за втори път ще сменяме скоростната кутия

- Garribaldi
- ентусиаст
-
- Мнения: 971
- Регистриран на: 17.03.2008
- Местоположение: Тюркистан
- Пол: Мъж
- Кара: 'Е36'
- Мечтае да кара: e92 m3
Re: X5 4,4i 2001ва мнение?
Ами като се замислиш че колата харчи 30/100 може и да са реални 180 000км
Каското е 1500 лв и включва всичко и удар и кражба.. но може да избереш само кражба или само катастрофа тогава е доста по-малко.
Подръжката му е горе долу скъпа.. една свещ ти е от 29лв на горе.. а имаш 8.. скоростната ти кутия събира 10 литра масло.. а маслото е по 25 лв литъра... 

Каското е 1500 лв и включва всичко и удар и кражба.. но може да избереш само кражба или само катастрофа тогава е доста по-малко.


Re: X5 4,4i 2001ва мнение?
Здравей Колега!
Аз карам Х5 4,4 и мога да ти кажа някои неща от първа ръка.
Ако си вземеш такъв автомобил трябва да си на ясно че поддръжката е скъпа. Каквото и да се повреди е скъпо.
Това за скоростните кутии е доста субективно. Принципно проблема е на тези първите преди фейслифта. При тях не се охлажда маслото в кутията достатачно и ако я гъзиш яко само на градско тогава може и да имаш проблем.
Това с газта е добро решение. И аз съм си сложил газ. Няма никаква разлика във вървенето, а и защо да даваш 2 левчета като може да даваш и само едно. Само за едно съжалявам, че послушах всички разбирачи и си сложих BRC.
Ако слагаш газ на мощен автомобил единствената уредба е принс(холандски). Там цялата филосифия на уредбата е друга. Газта стига в течно състояние до двигатела и е със допълнителна помпа в бутилката. И колкото и да е малко газта в бутилката и колкото и да даваш газ няма проблеми. А тази сега като остане половин бутилка и я изрежа до дупка не и стига газта и минава на бензин. Затова пък принс ще ти струва около 3900 лева и не се предлага на всякъде.
А разхода на газ на мен ми е 21 литра градско и 16-17 на дълаг път. На бензин харчи градско 18 литра, на дълаг път 14-15. Това е при нормално каране. На дълаг пат е много важно да я караш константно. Може да караш със 180 но трябва да е константно и пак ще ти гори добре. В момента в който почнеш да я пържиш и да караш ту 120, ту 180 и става ламя, разхода отива на 25 газ и около 20 бензин.
Моята също я купих от Горубляне и първите 8 месеца не пипах нищо. Само карах. Но затова пък последните два месеца се наложи да сменям дискове и спирачки, водна помпа, динамото(ремонтираха го-на водно охлаждане е и със диоди), сензора за ъгъла на кормилото който дава сигнал на ABS-a и тракшъна, както и едно водно съединение. За всичко това дадох около 1500 лв. Дали ти е много сам можеш да прецениш.
При всички случаи искам да ти кажа че КЕФ ЦЕНА НЯМА. Ако имаш възможността да я поддържаш, си я вземи, автомобила е невероятен. От септември до сега съм минал 18000км и не мога още да се накефя.
Ако имаш още въпроси питай.
Аз карам Х5 4,4 и мога да ти кажа някои неща от първа ръка.
Ако си вземеш такъв автомобил трябва да си на ясно че поддръжката е скъпа. Каквото и да се повреди е скъпо.
Това за скоростните кутии е доста субективно. Принципно проблема е на тези първите преди фейслифта. При тях не се охлажда маслото в кутията достатачно и ако я гъзиш яко само на градско тогава може и да имаш проблем.
Това с газта е добро решение. И аз съм си сложил газ. Няма никаква разлика във вървенето, а и защо да даваш 2 левчета като може да даваш и само едно. Само за едно съжалявам, че послушах всички разбирачи и си сложих BRC.
Ако слагаш газ на мощен автомобил единствената уредба е принс(холандски). Там цялата филосифия на уредбата е друга. Газта стига в течно състояние до двигатела и е със допълнителна помпа в бутилката. И колкото и да е малко газта в бутилката и колкото и да даваш газ няма проблеми. А тази сега като остане половин бутилка и я изрежа до дупка не и стига газта и минава на бензин. Затова пък принс ще ти струва около 3900 лева и не се предлага на всякъде.
А разхода на газ на мен ми е 21 литра градско и 16-17 на дълаг път. На бензин харчи градско 18 литра, на дълаг път 14-15. Това е при нормално каране. На дълаг пат е много важно да я караш константно. Може да караш със 180 но трябва да е константно и пак ще ти гори добре. В момента в който почнеш да я пържиш и да караш ту 120, ту 180 и става ламя, разхода отива на 25 газ и около 20 бензин.
Моята също я купих от Горубляне и първите 8 месеца не пипах нищо. Само карах. Но затова пък последните два месеца се наложи да сменям дискове и спирачки, водна помпа, динамото(ремонтираха го-на водно охлаждане е и със диоди), сензора за ъгъла на кормилото който дава сигнал на ABS-a и тракшъна, както и едно водно съединение. За всичко това дадох около 1500 лв. Дали ти е много сам можеш да прецениш.
При всички случаи искам да ти кажа че КЕФ ЦЕНА НЯМА. Ако имаш възможността да я поддържаш, си я вземи, автомобила е невероятен. От септември до сега съм минал 18000км и не мога още да се накефя.
Ако имаш още въпроси питай.
Re: X5 4,4i 2001ва мнение?
Niki10 - Благодаря за мнението!
Радвам се, че нямаш проблеми с кутията - което ми беше основното притеснение.
Утре е деня на истината - капарирал съм 4.6IS с газов инжекцион и утре ще влиза във сервиза на един колега от форума - "Маями сервиз" и ще се прави пълен преглед от-до.
Ако е свестен джипа, още във вторник ще ставам горд собственик, ако ли не - изгарям само с капарото и спестявам хиляди левове за ремонти.
Каското къде, в коя компания е препоръчително да го направя за да мога да спа спокойно нощем?
Като я взема мисля да сменя всички масла - двигател, кутия, диференциали - сменял ли си, и ако да - колко ти струваше?
Поздрави
Радвам се, че нямаш проблеми с кутията - което ми беше основното притеснение.
Утре е деня на истината - капарирал съм 4.6IS с газов инжекцион и утре ще влиза във сервиза на един колега от форума - "Маями сервиз" и ще се прави пълен преглед от-до.
Ако е свестен джипа, още във вторник ще ставам горд собственик, ако ли не - изгарям само с капарото и спестявам хиляди левове за ремонти.
Каското къде, в коя компания е препоръчително да го направя за да мога да спа спокойно нощем?

Като я взема мисля да сменя всички масла - двигател, кутия, диференциали - сменял ли си, и ако да - колко ти струваше?
Поздрави
Re: X5 4,4i 2001ва мнение?
Здравей пак!
4,6ис е наистина супер. Като да купувам мойта също пробвах една, но не беше читава. За това си взех 4,4, понеже намерих читава, а не ми се чакаше докато ми изпадне 4,6.
За маслата: Сменях само масло на двигатела, маслен филтър, горивен филтър, филтър на климатика. В БМВ маското струва 37,60 лева на литър(това е хубавото масло). Един приятел го взе от негов приятел работещ в БМВ за 17,60 лева. Преждевременно намерих тук във форума колега който се занимава със всякакви части и масла за БМВ(разрови се малко, мисля че беше в кетегорията резервни части и аксесоари) който предлага оригиналните масла на доста добри цени които другаде ги няма. Масло за двигателя на 16,70лева. Трябват ти 8 литра. След около седмица ще имам повече време и ще сменям маслото на кутията(принципно от БМВ казват че уж маслото на кутията било до живот и не трябвало да се сменя, но това са глупости) и тогава смятам да го потърся колегата и да се възползвам от добрите цени.
ПС: За газта: Намерих в някои немски форуми, че в Германия слагат 90 литра бутилки на мястото на резервната гума и задигат кората на багажника със 4-5 см, вярно смаляваш багажника(но с много малко), но пък имаш вече сериозен пробег и София-Варна или София-Бургас с една зарядка не е проблем. В момента със 59 литровата не ми стига за около 50 км да стигна от София до Бургас(при скорост на магистралата 140-150 а след нея около 120-130).
4,6ис е наистина супер. Като да купувам мойта също пробвах една, но не беше читава. За това си взех 4,4, понеже намерих читава, а не ми се чакаше докато ми изпадне 4,6.
За маслата: Сменях само масло на двигатела, маслен филтър, горивен филтър, филтър на климатика. В БМВ маското струва 37,60 лева на литър(това е хубавото масло). Един приятел го взе от негов приятел работещ в БМВ за 17,60 лева. Преждевременно намерих тук във форума колега който се занимава със всякакви части и масла за БМВ(разрови се малко, мисля че беше в кетегорията резервни части и аксесоари) който предлага оригиналните масла на доста добри цени които другаде ги няма. Масло за двигателя на 16,70лева. Трябват ти 8 литра. След около седмица ще имам повече време и ще сменям маслото на кутията(принципно от БМВ казват че уж маслото на кутията било до живот и не трябвало да се сменя, но това са глупости) и тогава смятам да го потърся колегата и да се възползвам от добрите цени.
ПС: За газта: Намерих в някои немски форуми, че в Германия слагат 90 литра бутилки на мястото на резервната гума и задигат кората на багажника със 4-5 см, вярно смаляваш багажника(но с много малко), но пък имаш вече сериозен пробег и София-Варна или София-Бургас с една зарядка не е проблем. В момента със 59 литровата не ми стига за около 50 км да стигна от София до Бургас(при скорост на магистралата 140-150 а след нея около 120-130).
Re: X5 4,4i 2001ва мнение?
Вече съм собственик на 4.6 IS.
Напълно обслужена беше след като я купих, всички масла,филтри, 4 накладки, гарнитура,тампон на двигателя и т.н
Общата сума 2400 лв.
МНОГО СЪМ доволен от сервиза Майми на колегата от форума - Щерьо. Супер отношение и професионалност. Ще пусна ей сега снимки на колата в темата със снимките.
Имам газов инжекцион BRC слаган в Италия на мястото на резервната гума е.
Градско на спортен режим ми направи над 30 разход за 100 км
Напълно обслужена беше след като я купих, всички масла,филтри, 4 накладки, гарнитура,тампон на двигателя и т.н
Общата сума 2400 лв.
МНОГО СЪМ доволен от сервиза Майми на колегата от форума - Щерьо. Супер отношение и професионалност. Ще пусна ей сега снимки на колата в темата със снимките.
Имам газов инжекцион BRC слаган в Италия на мястото на резервната гума е.
Градско на спортен режим ми направи над 30 разход за 100 км

- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Re: X5 4,4i 2001ва мнение?
Благодаря за добрите думи за моя сервиз и джипа да ти служи вярно!
Re: X5 4,4i 2001ва мнение?
horrorman написа:Здравейте, колеги.
Насочил съм се към този модел, тъй като цената им в момента е около 20 000 лв. Дизел не искам, защото смятам да сложа газов инжекцион или да си взема x5 с вече монтиран такъв.
колега, така както си подал условията на задачата- не се сърди но се мяташ на нещо което всъщност не е по джоба (или манталитета) ти.
не ми е работа да ти се бъркам защото ти си знаеш най-добре, но просто споделям. аз ако така ги мисля нещата- не бих си взел този двигател и тази година х5.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани