Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Модератор: Технически модератори
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1028
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Кодът е 2VF - Adaptive M Suspension.
Стандартното окачване на Х5 е същото, като 2VF, но не можеш да му включиш спортния режим. В Connected Drive може да си платиш и софтуерно ти отключват въпросната опция 2VF.
Стандартното окачване на Х5 е същото, като 2VF, но не можеш да му включиш спортния режим. В Connected Drive може да си платиш и софтуерно ти отключват въпросната опция 2VF.
I love the sound of V8 in the morning...
- theraven_nz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 25.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F15
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Това ясно, но 2VF идва ли с бегове отзад по дифолт? 
Това визирам (от F15 e):

Това визирам (от F15 e):
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
---
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Здравейте,
Предстои ми закупуване на Х4-F26, и се двоумя между 3.0d и 3.5d.
Автомобила ще е в диапазона между 2016-2017 г.
Моля за разяснение относно двата двигателя N57D30 и N57D30T1 (предполагам).
Какви са основните разлики при обслужване и какво ще е нужно да се подмени при закупуване на автомобила.(вериги,лагери,маслена помпа,водна помпа ,масла диф. и скоростна кутия и т.н.)
Моля който е запознат и го е правил да каже какъв е бюджета за такова обслужване.
Благодаря предварително.
Предстои ми закупуване на Х4-F26, и се двоумя между 3.0d и 3.5d.
Автомобила ще е в диапазона между 2016-2017 г.
Моля за разяснение относно двата двигателя N57D30 и N57D30T1 (предполагам).
Какви са основните разлики при обслужване и какво ще е нужно да се подмени при закупуване на автомобила.(вериги,лагери,маслена помпа,водна помпа ,масла диф. и скоростна кутия и т.н.)
Моля който е запознат и го е правил да каже какъв е бюджета за такова обслужване.
Благодаря предварително.
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1028
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
theraven_nz написа:Това ясно, но 2VF идва ли с бегове отзад по дифолт?
Не, 2VF няма въздушни възглавници отзад.
I love the sound of V8 in the morning...
- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
msi200 написа:Я си кажете мнението за окачването на G05 - въздух или адаптивно? От третия вид с активна стабилизация Adaptive M Professional нещо няма предлагане.
На мен лично въздухът ми идва прекалено комфортно до степен, че на кръговите ме е страх, че колата ще се обърнеОбаче не съм пробвал G05 с друго окачване.
А откъм здравина на въздушното има ли данни вече?
Със сигурност е по-комфортно с въздушно, но това го водят като най-чупливия сегмент от колата, така че освен ако не държиш много на комфорт (и на големи джанти) няма смисъл. Иначе М адаптивно окачване реално е стандартното окачване, просто е заключено със софтуер и се отключва срещу 800 лева май. Обаче и то е безмислено защото съм чел че дори в режим комфорт е една идея по-твърдо от стандартното, което е минус. Според мен стандартното окачване си е златната среда откъм здравина и комфорт.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
msi200 написа:Я си кажете мнението за окачването на G05 - въздух или адаптивно? От третия вид с активна стабилизация Adaptive M Professional нещо няма предлагане.
На мен лично въздухът ми идва прекалено комфортно до степен, че на кръговите ме е страх, че колата ще се обърнеОбаче не съм пробвал G05 с друго окачване.
А откъм здравина на въздушното има ли данни вече?
Доста по-стабилно е отколкото се усеща. По-важното е че включваш режим "адаптив" на амортисьорите и магията се случва - хем комфорт, хем стабилност. Спортен характер обаче, няма.
Адаптивно М шаси може да се комбинира с въздух. Все пак едното е на амротисьорите и няма общо с "въздушните" пружини, каквото е въздушното окачване
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Нямам впечатления от адаптивното, но се спрях на въздушното най-вече заради ревюта за возия и от гледна точка на това, че пътищата ни са ужасни. А и не бях имал кола на въздух досега. Много ми допада возията, със стабилността също не виждам проблем, но и не може да се очаква, че ще се държи като спортна кола. Возенето е плавно и приятно, не го определям като лигаво. С 21" рънфлат се усещат цепките по пътя все пак. В спорт режим стяга много добре и сваля купето с 2см. Боди рол все пак има, но аз идвам от Е71 с адаптив драйв, което включваше и ARS, и сответно се накланяше значитвлно по-малко от G05. Търсих G05 с ARS, но се оказа, че поне за северна америка ARS се предлага само при 50i. За Европа не знам дали се првдлага и при по-ниските двигатели.
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1028
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
И моята предишна Х5 беше с адаптив драйв. Като чета мненията - и с въздушното се свиква. При фейслифта на G05 окачването с активните стабилизатори е много рядко.
I love the sound of V8 in the morning...
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Здравейте колеги! Нов съм във форума и темата, затова се извинявам ако въпроса ми е глупав, но ...
В търсене на нов автомобил съм и се насочих към BMW 530d G30 седан или X3 30d G01 (2018-19), като клоня повече към Х3. Това ще е първият автомобил от такъв клас, който купувам и не съм наясно с доста неща, та въпросът ми е - защо X3 са по-евтини от 5-та серия.
Разгледах много обяви в mobile.de и оставам с впечатление, че Х3 са по-евтини. Та защо е така? По-проблемни ли са, или просто по-малко търсени?
Благодаря и поздрави!

В търсене на нов автомобил съм и се насочих към BMW 530d G30 седан или X3 30d G01 (2018-19), като клоня повече към Х3. Това ще е първият автомобил от такъв клас, който купувам и не съм наясно с доста неща, та въпросът ми е - защо X3 са по-евтини от 5-та серия.
Разгледах много обяви в mobile.de и оставам с впечатление, че Х3 са по-евтини. Та защо е така? По-проблемни ли са, или просто по-малко търсени?
Благодаря и поздрави!
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
msi200 написа:И моята предишна Х5 беше с адаптив драйв. Като чета мненията - и с въздушното се свиква. При фейслифта на G05 окачването с активните стабилизатори е много рядко.
Аз говорех за адпативен режим на амротисьорите. Може да имаш и а"даптивно М шаси " и въздушни окачване , но до 40i/40d - в M50/60i няма въздушно окачване. Самото "адаптивно М шаси" вече казаха, че е основно софтуер и не е чак толкова различно като система от режим "adaptive" на аморитсьорите.
Екстрата "Adaptive drive" включва и "dynamic drive" което са активните щанги , стабилизоращи срещу накланяне, но това наистина го има рядко , явно е за по-големите мотори.
Според мен въздуха много подхожда на Х5, особено предвид нашите пътища и това че може да си караш спокойно с рън-флат до 20ки...Така аз вече натоварих ски обувките в отсека за резервната гума и като пътувам няма да ми заемат ценно място в багажника (а те заемат много място) .
Другото което не съм сигурен дали ми харесва, но се допълва добре със въздуха и комфортни дух, е плавния ход на мотора и неусетното превключване на скоростите. На място има много слаби вибрации като за дизел а звука от мотора в движение е почти приятен. Аз съм със стария 265кс но на 45к км, та може и още да не са се изнесли тампоните на мотора, но на F16 30д даже и със чисто нови тампони на мотора, пак вибрираше повече
Тук в момента да отбележа и друго, което често се пропуска - Свинското тегло. G05 30d 265кс е 2360кг по талон (G - тегло с флуидии и 75кг шофьор, eu стандарт), доакто F15/16 30d са 2140кг ... И това без панорама. Имайте го предвид, ако си мислите да се мятате по завои с "новото Х5" ...защото пък 30д 286кс е 2440кг
- damian2112
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 8.09.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G05 LCI xDrive40i
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
На мен, честно казано, ми допада возията без въздушно окачване на 20" с рънфлатки. А за сравнение, по талон моето 40i LCI (с панорама) е 2240кг.
- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Juristica написа:В търсене на нов автомобил съм и се насочих към BMW 530d G30 седан или X3 30d G01 (2018-19), като клоня повече към Х3. Това ще е първият автомобил от такъв клас, който купувам и не съм наясно с доста неща, та въпросът ми е - защо X3 са по-евтини от 5-та серия.
Разгледах много обяви в mobile.de и оставам с впечатление, че Х3 са по-евтини. Та защо е така? По-проблемни ли са, или просто по-малко търсени?
По принцип 5 е по-скъпа от Х3. Класите на БМВ са горе-долу в тоя ред: 1 < Х1 < 3 < Х3 < 5 < Х5 < 7 и тн
acho.rs написа:защото пък 30д 286кс е 2440кг
2260 е мойто по талон. Ясно че е далече от спортен автомобил, но за толкова тежка и висока кола се усеща изненадващо добре в завоите.
Иначе тва че са ни гадни пътищата хем е причина да си вземеш въздушно - хем е причина да не си, щото се троши повече.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Да бе, ама сега смених пружини на F16ката - 2 бройки лесно минават 1000лв с подложките. Бах това евтино. Въздушната възглавница може и да си я рециклираш (не съм го правил), но разликата в комфорта е огромно. Възглавницата кара около 120-150к км - не мисля че е голям проблем .
Особено напречните неравности , с каквито у нас е пълно и които колите със стегнато окачване, минават много грубо. Извънграда няма значение, но по милите софийски улици е ужасно....защото нали имаме най-голямата ценност на изтрщелия стар софиянец - павета и най-малоумния градски жп транспорт.
Особено напречните неравности , с каквито у нас е пълно и които колите със стегнато окачване, минават много грубо. Извънграда няма значение, но по милите софийски улици е ужасно....защото нали имаме най-голямата ценност на изтрщелия стар софиянец - павета и най-малоумния градски жп транспорт.
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Какво ви е мнението за Х5. F15 40d, 2015 г.
На 280 хил км. е, със сервизна история.
Сменени лагери, вериги на 210 хил. Км
Много ли са такива километри за въпросния модел.
Както и какви неща да се очакват на тея километри , като смяна ремонт на какво да се обърне внимание.
Например ДПФ , Адблу не съм имал дизел досега.
На 280 хил км. е, със сервизна история.
Сменени лагери, вериги на 210 хил. Км
Много ли са такива километри за въпросния модел.
Както и какви неща да се очакват на тея километри , като смяна ремонт на какво да се обърне внимание.
Например ДПФ , Адблу не съм имал дизел досега.
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1028
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Мой познат си купи такава кола нова през 2018, сменяше маслото в официалния сервиз на всеки 10 хиляди км и малко над 200 хиляди пробег и задраха основните лагери и си купи нов мотор за 30-на хиляди лв. Аз съм за 30d.
I love the sound of V8 in the morning...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани