Runaway Diesel за секунда - възможно ли е?
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Runaway Diesel за секунда - възможно ли е?
Аха, значи (ако разбирам правилно), моторът е изгорил за момент не масло, а нещо друго, например - натрупани сажди по EGR-а? Защото определено ускорението не беше нормално - сякаш му дойде допълнително "гориво" от някъде...
EGR-клапана го чистих веднъж и след по-малко от година си беше в същото състояние - явно ефектът е краткотраен и процедурата като цяло е безсмислена.
Говоих с мой приятел - специалист по дизелите в АЕЦ Козлодуй. Той предложи интересно решение срещу проблема runnaway diesel - електромагнитен клапан на маслената магистрала от двигателя към лагерите на турбо-компресора - на маркуча No 7 на схемата:
http://bmwfans.info/parts-catalog/E83/Europe/X3_3.0d-M57N/L-N/jan2004/browse/engine/turbo_charger_with_lubrication/
Клапанът да се затваря с авариен бутон на удобно за водача място. Разбира се, трябва да има сигнализация - например да свети лампичка, когато клапанът е отворен. Дори мислихме за някаква блокировка на запалването - да се изключва, когато клапанът е затворен. Според мен може да се направи, ако човек се заеме сериозно. Въпросът е дали си струва усилията...
EGR-клапана го чистих веднъж и след по-малко от година си беше в същото състояние - явно ефектът е краткотраен и процедурата като цяло е безсмислена.
Говоих с мой приятел - специалист по дизелите в АЕЦ Козлодуй. Той предложи интересно решение срещу проблема runnaway diesel - електромагнитен клапан на маслената магистрала от двигателя към лагерите на турбо-компресора - на маркуча No 7 на схемата:
http://bmwfans.info/parts-catalog/E83/Europe/X3_3.0d-M57N/L-N/jan2004/browse/engine/turbo_charger_with_lubrication/
Клапанът да се затваря с авариен бутон на удобно за водача място. Разбира се, трябва да има сигнализация - например да свети лампичка, когато клапанът е отворен. Дори мислихме за някаква блокировка на запалването - да се изключва, когато клапанът е затворен. Според мен може да се направи, ако човек се заеме сериозно. Въпросът е дали си струва усилията...
Excellent! Steven is my name!
- STEVAL
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 26.04.2013
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
Re: Runaway Diesel за секунда - възможно ли е?
А не е ли по добре дроселова клапа преди AGR-а. На М47 мотора е така, но не знам при М57 дали ще има място. Номер 16 на схемата http://bmwfans.info/parts-catalog/E83N/ ... control_2/
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани