Runaway Diesel за секунда - възможно ли е?

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: Runaway Diesel за секунда - възможно ли е?

Мнение от Borymeckata » 01 Юли 2014, 11:13

Аха, значи (ако разбирам правилно), моторът е изгорил за момент не масло, а нещо друго, например - натрупани сажди по EGR-а? Защото определено ускорението не беше нормално - сякаш му дойде допълнително "гориво" от някъде...

EGR-клапана го чистих веднъж и след по-малко от година си беше в същото състояние - явно ефектът е краткотраен и процедурата като цяло е безсмислена.

Говоих с мой приятел - специалист по дизелите в АЕЦ Козлодуй. Той предложи интересно решение срещу проблема runnaway diesel - електромагнитен клапан на маслената магистрала от двигателя към лагерите на турбо-компресора - на маркуча No 7 на схемата:
http://bmwfans.info/parts-catalog/E83/Europe/X3_3.0d-M57N/L-N/jan2004/browse/engine/turbo_charger_with_lubrication/

Клапанът да се затваря с авариен бутон на удобно за водача място. Разбира се, трябва да има сигнализация - например да свети лампичка, когато клапанът е отворен. Дори мислихме за някаква блокировка на запалването - да се изключва, когато клапанът е затворен. Според мен може да се направи, ако човек се заеме сериозно. Въпросът е дали си струва усилията...
Excellent! Steven is my name!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 26.04.2013
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж

Re: Runaway Diesel за секунда - възможно ли е?

Мнение от STEVAL » 01 Юли 2014, 13:00

А не е ли по добре дроселова клапа преди AGR-а. На М47 мотора е така, но не знам при М57 дали ще има място. Номер 16 на схемата http://bmwfans.info/parts-catalog/E83N/ ... control_2/

Предишна

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook