Няколко въпроса за Х3, може би глупави...

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 15.04.2012
Пол: Мъж
Кара: черна FZ-1N
Мечтае да кара: черна XJR 1300

Re: Няколко въпроса за Х3, може би глупави...

Мнение от Bushman » 23 Апр 2012, 9:18

Това за маслото в раздатката (transfer case) и аз го мислих, още повече като прочетох за някакви проблеми с тези кутии. Откъде мога да получа информация точно какво масло се сипва в нея и приблизително количество? На предишните ми джипки (Wrangler и Vitara) раздатъчните кутии бяха с ATF, интересно при "баварците" как е? Ще бъда признателен за всякаква полезна информация.
Аз съм много лицемерен!Ето какво мисля за БМВ и притежателите му, а в същото време пускам тема в техния форум с призив да ни пазят на пътя!
Наистина интересна равносметка... След Мерцедес, БМВ ми е най-противната от всички марки автомобили. Естествено, не заради самите коли, ами заради хората, които ги купуват, карат, харесват или мечтаят за такива. За мен, това са комплексари, които по този начит се опитват да изпъкнат от тълпата и да се изтъкнат чрез кошницата, която карат. Защото (реално поглднато), един МБ или БМВ не ти дава нищо повече от една Тойота или Хонда от същия клас, при това - на много по-ниска цена. За съжаление, отскоро и аз се пиша при "беемвистите", щото бартеросах Наварата за един такъв самоходен курник. Но това не значи, че го харесвам или съм фен на марката.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 17.01.2012
Пол: Мъж
Кара: e91 330xd

Re: Няколко въпроса за Х3, може би глупави...

Мнение от acorde » 23 Апр 2012, 21:18

Bushman написа:Това за маслото в раздатката (transfer case) и аз го мислих, още повече като прочетох за някакви проблеми с тези кутии. Откъде мога да получа информация точно какво масло се сипва в нея и приблизително количество? На предишните ми джипки (Wrangler и Vitara) раздатъчните кутии бяха с ATF, интересно при "баварците" как е? Ще бъда признателен за всякаква полезна информация.

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=27&fg=15 Тук някъде трябва да има нужната ти информация. масло за Трансфера само от официалните Дару и подобни струваше към 80лв за литър ако не бъркам кутията съдържа под литър :bchug:


Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 15.04.2012
Пол: Мъж
Кара: черна FZ-1N
Мечтае да кара: черна XJR 1300

Re: Няколко въпроса за Х3, може би глупави...

Мнение от Bushman » 02 Май 2012, 16:17

Да се похваля, че вече и аз съм "по пързалката" на обслужването... Закарах през почивните дни колата при един местен майстор, който уж свърши работа, но като цяло не останах доволен. Човекът не търпи да го гледат в ръцете, докато работи - добре. И все бърза, а акъл не взима от никого... Бях разпечатил цялата процедура за махане на "пеперудките", с цветни снимки, даже бях подвързал всичко в папка - не ги и погледна. Свалял онова филтърче на картерните газове, изпрал го и пак го сложил, сглобил колектора и EGR-а с всичкия нагар и мръсотия вътре, монтирал колектора със старите гарнитури, с други думи - нищо. Само дето му платих за два дни работа, ама какъв резултат...

Значи скоро ще ми бъде готов гаража и мисля да повторя процедурата, вече спокойно и без бързане. Ще си свърша работата сам, без "майстори". Имам доста качествени инструменти и някакъв опит с техниката, все пак сам си обслужвам и ремонтирам мотора: http://bushman.snimka.bg/motorcycles/sled-tuning-19-04-2012.671177.26958047

Та във връзка с предстоящия ремонт имам няколко въпроса:

1. За пеперудките - мисля да махна задвижващата рейка с вакуума, защото "майсторът" ги е оставил да си висят там. Ще проверя как е затапил отворите на клапите, дори се замислям за тези метални "тапи", които се продават... Какво ще ме посъветвате - струва ли си да купя такива? Ще сменя гарнитурите и планирам да изчистя основно колектора от нагара, колкото и време да ми отнеме.

2. За EGR-а - ще го изчистя, но не разбрах как да ги изолирам. Като му затапих маркучето за вакуума, веднага светна лампата за двигателя на таблото и диагностиката показва, че шибаният клапан не работи. И как го хваща това, след като в него не влизат кабели? Не намерих нито една тема по въпроса за изолиране на EGR, моля да подскажете!

3. Ще си поръчам "вечното" филтърче за картерните газове с гарнитурките и ще го монтирам, това е ясно.

4. Въздушният филтър е сменен, това поне е свършил "майсторът".

5. Накрая мисля да измия двигателя, защото под смукателния колектор беше доста омаслен, при това - явно от доста време. Така ще видя, ако пак започне да омаслява и най-важното - ще разбера откъде.

Значи това планирам за близкото бъдеще, ще бъда изключително признателен за съвети по въпросите в точки 1 и 2, а също и други, каквито сметнете за необходими. Също и за турбото имам един въпрос - казаха ми, че било нормално да хвърля малко масло от втулките в смукателния колектор, но все пак - колко "малко"? Защото тръбата, която влиза в EGR-а беше омаслена отвътре, а и това масло под колектора - наистина ли е нормално това? Какви са индикациите за проблем с турбокомпресора и как се разбира, ако турбината "си е тръгнала"? Това са въпросите ми за момента, благодаря передварително и поздрави на всички!
Аз съм много лицемерен!Ето какво мисля за БМВ и притежателите му, а в същото време пускам тема в техния форум с призив да ни пазят на пътя!
Наистина интересна равносметка... След Мерцедес, БМВ ми е най-противната от всички марки автомобили. Естествено, не заради самите коли, ами заради хората, които ги купуват, карат, харесват или мечтаят за такива. За мен, това са комплексари, които по този начит се опитват да изпъкнат от тълпата и да се изтъкнат чрез кошницата, която карат. Защото (реално поглднато), един МБ или БМВ не ти дава нищо повече от една Тойота или Хонда от същия клас, при това - на много по-ниска цена. За съжаление, отскоро и аз се пиша при "беемвистите", щото бартеросах Наварата за един такъв самоходен курник. Но това не значи, че го харесвам или съм фен на марката.

Предишна

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook