Х-6 мнения и впечатления.

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1853
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: София
Пол: Жена
Мечтае да кара: F32 M4

Мнение от ((:BuKcu:)) » 18 Авг 2009, 20:51

Ако си я вземеш с Active drive-a, щом казват колегите, може и да имаш поблеми. Вземеш ли я без адаптива.....да се надяваме, че ще го няма това хлопане.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е63 М6

Мнение от pavlito » 19 Авг 2009, 8:46

е да ама, ако няма adaptive drive Х6 вози като каруца, особено ако има спорт пакет....

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 10.02.2009

Мнение от Xpetko » 26 Авг 2009, 11:45

без адаптив тия коли няма да са толкова стабилни отколкото със ... един вид си взимаш x5 или x6 които не возят като такива ;) мойта вече е на 20 000 км и единственото за което съжалявам е че я поръчах и с вакум а единственото за което се замислям - нямаше ли да е по-добре ако беше 3.5 сд (карам 3.0 д)
А другото е яасно ако държиш повече на комфорта си взимаш МЛ ,което горещо не те съветвам :driving:


Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Хулиган по пътищата
Детайли за колата: Екстри много :)

Мнение от quickshare » 26 Авг 2009, 17:24

Xpetko написа:без адаптив тия коли няма да са толкова стабилни отколкото със ... един вид си взимаш x5 или x6 които не возят като такива ;) мойта вече е на 20 000 км и единственото за което съжалявам е че я поръчах и с вакум а единственото за което се замислям - нямаше ли да е по-добре ако беше 3.5 сд (карам 3.0 д)
А другото е яасно ако държиш повече на комфорта си взимаш МЛ ,което горещо не те съветвам :driving:


Защо съжаляваш за вакуума
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 26 Авг 2009, 18:45

сигурно му праскат вратите :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 10.02.2009

Мнение от Xpetko » 26 Авг 2009, 23:36

направо ми се разчепи устата да казвам на всеки не праскай ,не праскай, ужас ... чак след като я взех разбрах че хората немат навика да не праскат вратите.Един приятел вече му оправяха задната лява врата :|

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 422
Регистриран на: 12.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW F10 535xd LCI

Мнение от lusienk » 27 Авг 2009, 10:11

Сложи си табелки "Затваря се леко", както го правят бакшишите.
Изображение


Аватар
Мнения: 4861
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби...нация и Вайълет!

Мнение от SKISA » 27 Авг 2009, 12:36

3,5 сд-то е мотора с двете турбини ли!? дето е 3литра ма го водят 3,5 или тва е некъв друг мотор?
за първи път се замислям за дизелова модификация на лична кола...
много се двоумя между 3,5 бензин и 3,5 дизела ма тоя с каскадното ....

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 27 Авг 2009, 12:48

Те и двете са bi-turbo, и двата са 3.0 (М57TU2D30 е печката, N54B30 е бензиновия)), съответно Х35i и X35d... просто при X5 се води sd, а при Х6 си е 35d...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 27 Авг 2009, 13:47

Mollov написа:Те и двете са bi-turbo, и двата са 3.0 (М57TU2D30 е печката, N54B30 е бензиновия)), съответно Х35i и X35d... просто при X5 се води sd, а при Х6 си е 35d...


А отскоро всички се водят xDrive35d, xDrive48i и тн.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 657
Регистриран на: 9.06.2008

Мнение от Koliu » 28 Авг 2009, 9:42

MaXimal написа:
Mollov написа:Те и двете са bi-turbo, и двата са 3.0 (М57TU2D30 е печката, N54B30 е бензиновия)), съответно Х35i и X35d... просто при X5 се води sd, а при Х6 си е 35d...


А отскоро всички се водят xDrive35d, xDrive48i и тн.


А при Z4 30i sDrive, 35i sDrive и т.н.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 10.02.2009

Мнение от Xpetko » 28 Авг 2009, 11:58

карам x5 3.0д карах и 3.5сд чесно ти кажа от 0-100 не усетих голяма разлика тя идва по-скоро след 110-120 ,смисъл по-бързо набира за бензина ... незнам не съм пробвал но знам че ще лапа доста ,особено ако го караш повече в града най-добре е да ги покараш.Така най-точно ще разбереш кое ти пасва

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 10.02.2009

Мнение от Xpetko » 28 Авг 2009, 12:02

lusienk написа:Сложи си табелки "Затваря се леко", както го правят бакшишите.

който няма вакум .... незнае за кви нерви иде реч все пак пари си давал за тая екстра


Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Хулиган по пътищата
Детайли за колата: Екстри много :)

Мнение от quickshare » 28 Авг 2009, 18:59

Е добре де на мен ми е супер кеф вакуума...кви нерви?!?!?Да не те дразни това че някой като се качи почва да тряска все едно не се е затворила вратата????
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 29 Авг 2009, 7:35

MaXimal написа:
Mollov написа:Те и двете са bi-turbo, и двата са 3.0 (М57TU2D30 е печката, N54B30 е бензиновия)), съответно Х35i и X35d... просто при X5 се води sd, а при Х6 си е 35d...


А отскоро всички се водят xDrive35d, xDrive48i и тн.

Това май го направиха заради Х1, където ще има и версия само със задно, която е sDrive20d, а xd са 4х4 моделите. А и обърквацията между Х5 и Х6 с различни означения на еднакви двигатели не е много коректна. Не че на масовия клиент му прави впечатление...
Never mistake motion for action...

ПредишнаСледваща

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook