Заглавие: BMW X5 или ML???
Модератор: Технически модератори
60 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
М57D30 доколкото знам се води един от най-успешните дизелови двигатели на пазара, печелил е няколко пъти титла за най-добър дизел, та мисля, че поне откъм мотор е здрава колата... друг е въпроса купето и окачването как са. Някакви идеи?
Si non confectus, non reficiat.
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Частите за Х5 са филм на ужасите, преден амортесьор 1800лв, заден 1000лв
, а това е само най елементарното. На всичкото отгоре са много редки в моргите, а там също товарят мъжката. И аз ги гледах по 10 000$ в autotrader ама проучих и реших да си остана на Е36 засега. Каското също е голяма греда. Така че според мене не се занимавай с глупости, освен ако нямаш по едни примерно 6-7000лв само за подръжка на колата годишно.

Чак пък да се чупят доста не,но първите X5 са с доста слаби кутии които се развалят често и е доста неприятно плащането на ремонта(то кое ли плащане е приятно).За това се ориентирай към фейса там работата е по-друга по-изпипани са, но ако не се подържат и не им се сменят маслата навреме и те се чупят! Моето мнение е че ако нямаш възможност за фейса по-добре изчакай и си вземи нещо читаво отколкото да скочиш в некоя оръпана барака дето като я стегнеш ще ти легне над фейса,но всеки си решава!Успехadd1cted написа:Така като чета и разбирам, без да се обиждаш колега, но май не ти е по джоба.. Да не говорим, че първите модели Х5-тици Е53 се чупат доста и мотора с 184 к.с. е доста неуспешен по това което съм чувал/чел! А и дори да "случиш" на кола все пак е кола на 10 години не може да очакваш само да се возиш, а и с тея въпроси за неоригинални части... Всеки сам си преценява! Искаш мнение - имаш го!
Никой не умира девствен защото живота преебава ВСИЧКИ!!!!
- jivko81
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 29.08.2006
- Пол: Мъж
- Кара: F01 750LI Xdrive
стан написа:Частите за Х5 са филм на ужасите, преден амортесьор 1800лв, заден 1000лв, а това е само най елементарното. На всичкото отгоре са много редки в моргите, а там също товарят мъжката. И аз ги гледах по 10 000$ в autotrader ама проучих и реших да си остана на Е36 засега. Каското също е голяма греда. Така че според мене не се занимавай с глупости, освен ако нямаш по едни примерно 6-7000лв само за подръжка на колата годишно.
Нищо лично колега, но да караш X5 и да си купуваш амортисьори от моргата е малко несериозно. Или май работата е като на един мой познат, който си купи А8 и сега ми вика 'Ходя с 5лв в джоба ама я изкарвам почти всеки ден'

- ecko_becko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 15.12.2006
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E38 730dA 184Hp '00- Black Pearl :)
- Мечтае да кара: X5 Le Mans :):):)
Колеги не съм много компетентен, но имам поглед по темата вече близо 45000км. карам Х5 3.0d 10/2007г. след фейслифта.
Общия поглед изглежда така:
-Спортно окачване (без нивомати и тн.) вози като каруца, но е много устойчива;
-Технически : На 12000 се скъсаха болтовете който държат компресора на климатика- отстранено гаранционно. На 23000 смяна на предни и задни накладки. След зимата окачването хлопа в сравнение с миналата година много хлопа. Половинките от стоповете който се намират на задния капак се пълнят с вода при по силен дъжд или след автомивка. Корите в задната част на салона скърцат. Висок разход на масло. Електрониката е бъгава - визирам проблеми със софтуера на управляващия блок на алтернатора, волана и седалките с памет понякога забравят какво се иска от тях.
И за да не ме нападнат сектантите аз я харесвам много, колата е много приятна за каране и забавление. Красива е но си има и недостатъци.
А колкото до МЛ-а там е не по малка простотията проблемни уплътнения на дюзите при CDI, звуците в салона са същите та и той не е цвете за мирисане изобщо а и стария феис е като муле отпред.
Според мен е въпрос на личен избор и вкус!!!!
Успех в търсенето!
Общия поглед изглежда така:
-Спортно окачване (без нивомати и тн.) вози като каруца, но е много устойчива;
-Технически : На 12000 се скъсаха болтовете който държат компресора на климатика- отстранено гаранционно. На 23000 смяна на предни и задни накладки. След зимата окачването хлопа в сравнение с миналата година много хлопа. Половинките от стоповете който се намират на задния капак се пълнят с вода при по силен дъжд или след автомивка. Корите в задната част на салона скърцат. Висок разход на масло. Електрониката е бъгава - визирам проблеми със софтуера на управляващия блок на алтернатора, волана и седалките с памет понякога забравят какво се иска от тях.
И за да не ме нападнат сектантите аз я харесвам много, колата е много приятна за каране и забавление. Красива е но си има и недостатъци.
А колкото до МЛ-а там е не по малка простотията проблемни уплътнения на дюзите при CDI, звуците в салона са същите та и той не е цвете за мирисане изобщо а и стария феис е като муле отпред.
Според мен е въпрос на личен избор и вкус!!!!
Успех в търсенето!
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
jivko81 написа:стан написа:Частите за Х5 са филм на ужасите, преден амортесьор 1800лв, заден 1000лв, а това е само най елементарното. На всичкото отгоре са много редки в моргите, а там също товарят мъжката. И аз ги гледах по 10 000$ в autotrader ама проучих и реших да си остана на Е36 засега. Каското също е голяма греда. Така че според мене не се занимавай с глупости, освен ако нямаш по едни примерно 6-7000лв само за подръжка на колата годишно.
Нищо лично колега, но да караш X5 и да си купуваш амортисьори от моргата е малко несериозно. Или май работата е като на един мой познат, който си купи А8 и сега ми вика 'Ходя с 5лв в джоба ама я изкарвам почти всеки ден'. Това за мен си е ебати простотията, а като и гледам и ти как разсъждаваш явно не ти е време наистина да сменяш Е36. Нищо лично, ама си е факт, а по темата на колегата да кажа, че съм твърдо за X5, карал съм и двата джипа и наистина няма никаква база за сравнение.
И аз нищо лично колега, ама говорех примерно. И ако не си забелязал и аз стигнах до констатацията че след като човек няма стандарт - по-добре да не се мъчи има си и други прилични коли понеже честно казано разликата между някое Е36 и Х5 3.0 не е толкова голяма че да стана като приятеля ти с 5лв в джоба и А8



- jivko81
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 29.08.2006
- Пол: Мъж
- Кара: F01 750LI Xdrive
стан написа:И аз нищо лично колега, ама говорех примерно. И ако не си забелязал и аз стигнах до констатацията че след като човек няма стандарт - по-добре да не се мъчи има си и други прилични коли понеже честно казано разликата между някое Е36 и Х5 3.0 не е толкова голяма че да стана като приятеля ти с 5лв в джоба и А8Как само успя от едно изречение да направиш толкова грешни изводи не знам, от факта че съм изложил и алтернативния вариант за подръжка при това не е ставало въпрос конкретно за амортесьори ми за неотговорни работи, я питай колко струва капак чисто нов и колко е в моргата и после колко е на някоя нормална кола. Ма ти веднага прецени за каква кола съм. Един приятел се чуди каква кола да си вземе, да го прата ли при тебе да му кажеш коя най много ще му подхожда
![]()
Ма то нищо чудно, нали само селяни карат е36, нормално е някои хора да се понадуят
Еее виж сега, както ти писах в предния пост не влагам нищо лично, просто правя констатация на база написаното от теб. Не искам и да казвам на никого каква кола да си купува, то си е въпрос на вкус и възможности (и на мен ми се кара 7-ца, ама няма да е тази година като гледам). А ти пак си написал едно изречение в което не намирам смисъл
стан написа:я питай колко струва капак чисто нов и колко е в моргата и после колко е на някоя нормална кола.
Нали се сещаш, че като плащаш по 3-4к за каско не би си купил капак от моргата а ще я оставиш в BMW сервиз и да си сменят те капака с нов. Но това са си пак мои разсъждения, може и да не съм прав.

- icog
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: 20.12.2008
- Местоположение: посред Витоша
- Пол: Мъж
- Кара: Трамвай по Графа
- Мечтае да кара: Подводница
- Детайли за колата: F10 530 xd
jivko81 написа:Нали се сещаш, че като плащаш по 3-4к за каско не би си купил капак от моргата а ще я оставиш в BMW сервиз и да си сменят те капака с нов. Но това са си пак мои разсъждения, може и да не съм прав.
Капак да, понеже най-вероятно ще е поради застрахователно събитие. Амортисьори също, понеже те си се износват и влизат в графата консуматив. Но за някоя електронна простотия за 2-3К лв (някой говореше за музики скоро) ша да ма извиняваш, че няма да я взема на 1/2 цена ако имам такава възможност!!
- kjivkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 15.04.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D automat
работата е ясна, нема да робувам на х5 а и на МЛ също. А и при положение че правя по 30 000 км годишно ..... Каде отиваш ти може би 

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
kjivkov написа:работата е ясна, нема да робувам на х5 а и на МЛ също. А и при положение че правя по 30 000 км годишно ..... Каде отиваш ти може би
Към e46 330d едва ли не

Si non confectus, non reficiat.
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
jivko81 написа:стан написа:И аз нищо лично колега, ама говорех примерно. И ако не си забелязал и аз стигнах до констатацията че след като човек няма стандарт - по-добре да не се мъчи има си и други прилични коли понеже честно казано разликата между някое Е36 и Х5 3.0 не е толкова голяма че да стана като приятеля ти с 5лв в джоба и А8Как само успя от едно изречение да направиш толкова грешни изводи не знам, от факта че съм изложил и алтернативния вариант за подръжка при това не е ставало въпрос конкретно за амортесьори ми за неотговорни работи, я питай колко струва капак чисто нов и колко е в моргата и после колко е на някоя нормална кола. Ма ти веднага прецени за каква кола съм. Един приятел се чуди каква кола да си вземе, да го прата ли при тебе да му кажеш коя най много ще му подхожда
![]()
Ма то нищо чудно, нали само селяни карат е36, нормално е някои хора да се понадуят
Еее виж сега, както ти писах в предния пост не влагам нищо лично, просто правя констатация на база написаното от теб. Не искам и да казвам на никого каква кола да си купува, то си е въпрос на вкус и възможности (и на мен ми се кара 7-ца, ама няма да е тази година като гледам). А ти пак си написал едно изречение в което не намирам смисълстан написа:я питай колко струва капак чисто нов и колко е в моргата и после колко е на някоя нормална кола.
Нали се сещаш, че като плащаш по 3-4к за каско не би си купил капак от моргата а ще я оставиш в BMW сервиз и да си сменят те капака с нов. Но това са си пак мои разсъждения, може и да не съм прав.
Както и да е, явно никога няма да ме разбереш какво съм искал да кажа
Не съм много технически грамотен но познавам едно момче който си купи преди години x5 2001 год миксля с ръчни скорости купи я на 140 000 км досега и е навартял 210 000 каза ми че при него нямало никви грижи смисъл освен масла и консумативи имаше накрайник,амортисьор и проблем с единия фар което не е фрапиращо за 8 годишна кола.
Знам един друг кара x5 218 коня автомат 2006 год купи я от германия като беше на 90 000 км сега е на 180 000 колата е просто перфекна но отоново като се появи нещо не трябва да жалиш пари за да не съжаляваш после двойно.
на 140 000 км даде некав проблем по окачването ща излъжа полуоски ли беше по кардан ли беше ходи в дару кар за 2к го оправиха.Според мен проблемите му идваха щото се ходеше по некви баири с нея.
Аз лично карам X5 2008 декември я купих 3.0 235 коня страшна кола който е карал тази и предния модел щи кажи нема МЛ нема Q7.
Друг познат обаче си купи такава януари 2008 пак на 0 км да ти кажа не е спрял да се оплаква навартял е 20 000км до сега. проблем с адаптив драйв, ръчната му спирачка засече и стоеше постоянно вклучена(понеже е електронна), вакума постоянно дава зор ( 2-3 пъти) .
НА мен пък климатроника даде проблем имаше спукан охлаждащ радиатор.Понеже колите ни са нови гаранцията покрива всичко но...
Като цяло важно е и да случиш на кола а за МЛ просто такива работи съм чувал за проблеми с скоросни кутии и др. че мога ти кажа зае*и тея мерцедеси
УСПЕХ
Знам един друг кара x5 218 коня автомат 2006 год купи я от германия като беше на 90 000 км сега е на 180 000 колата е просто перфекна но отоново като се появи нещо не трябва да жалиш пари за да не съжаляваш после двойно.
на 140 000 км даде некав проблем по окачването ща излъжа полуоски ли беше по кардан ли беше ходи в дару кар за 2к го оправиха.Според мен проблемите му идваха щото се ходеше по некви баири с нея.
Аз лично карам X5 2008 декември я купих 3.0 235 коня страшна кола който е карал тази и предния модел щи кажи нема МЛ нема Q7.
Друг познат обаче си купи такава януари 2008 пак на 0 км да ти кажа не е спрял да се оплаква навартял е 20 000км до сега. проблем с адаптив драйв, ръчната му спирачка засече и стоеше постоянно вклучена(понеже е електронна), вакума постоянно дава зор ( 2-3 пъти) .
НА мен пък климатроника даде проблем имаше спукан охлаждащ радиатор.Понеже колите ни са нови гаранцията покрива всичко но...
Като цяло важно е и да случиш на кола а за МЛ просто такива работи съм чувал за проблеми с скоросни кутии и др. че мога ти кажа зае*и тея мерцедеси
УСПЕХ
10000% ML320cdi чувал съм ,че x5 са добри само за снимка бъкани са с дефекти ,скоростни проблеми пък и моторите не са им много здрави казвам го съмсем сериозно и от наблюдения на приятели !! Вземи покараи 1ч мл и х5 и сам ще прецениш едва ли ще я караш само оффроуд мл вози доста по добре направен е с стари(старомодни ) части което го прави по здрав като окачване
60 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани