Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5+M2

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от msi200 » 07 Фев 2014, 19:03

Тоя мотор 50i се води проблемен до 2011 година(ако не греша) и разхода ще е 20-на. По-добре Х5М.
Моето 40d е на 110х км в момента, имам сменени 2 носача и една лагер главина и някакви дреболии, като цяло според мен е здраво и съм доволен.
А в сервиза е пълно с Х5 и Х6, защото сигурно половината нови продадени БМВ-та са от тези модели.
I love the sound of V8 in the morning...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 9.02.2009
Пол: Мъж
Кара: Е71 30д
Мечтае да кара: Ф06
Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от stankata777 » 07 Фев 2014, 20:26

msi200 написа:Тоя мотор 50i се води проблемен до 2011 година(ако не греша) и разхода ще е 20-на. По-добре Х5М.
Моето 40d е на 110х км в момента, имам сменени 2 носача и една лагер главина и някакви дреболии, като цяло според мен е здраво и съм доволен.
А в сервиза е пълно с Х5 и Х6, защото сигурно половината нови продадени БМВ-та са от тези модели.


Защо не ъпдейтнеш темата си Х5 -50к км със сервизиранията,впечатленията и проблемите до 100к км?

Аз за две години с Е71 3.0д 245кс, имам навъртяни 23к км,една смяна на масло и филтри на 20 км,гаранционно сменени:
1.биалетка на 20к км
2.протекла дюза на фаровете(губеше течност за чистачки) на 20к км=240лв
3.смяна на целият панел с оборотомер,километраж и т.н. заради малка пукнатина в долната част на плексигласа отпред на 16к км=2050лв
Плексигласът не се продава като отделна част,пукнатината я забелязах още на около 5к км и се оказа чест фабричен дефект при Е70/1.
Евентуално мога да пиша и в друга тема,но впечатленията ми след 2 год са повече от позитивни,много пъргава за СУВ с отлично пътно поведение и управление, и за мен без никакви недостатъци.
Ако сега си поръчвах нов автомобил,изборът ми щеше да е абсолютно същият!
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от stocky » 08 Фев 2014, 8:33

rafa224 написа:Нормално да са все в сервиза ако се взимат Италианки на по 500х.км., превъртяни на по 100х.км. То затова и цената им е такава, но българина иска нова, на малко километри и без пари кола.

Аз дали не съм го съобразил това, преди да пиша? Аз кола втора ръка с неясен произход не искам да коментирам никога по какъвто и да е повод, защото е безсмислено. Такива коли никога не карам, хората около мен-също. Х5 е прекрасен SUV със страхотно (за класа си) пътно поведение, разход, динамика, оборудване и визия. Просто смятам, че здравината и качеството на сглобката не са на подходящото за цената ниво. Личното ми мнение, без да целя да насаждам спорове е, че Е83 е по-здрав и по-проходим автомобил, но не е от класата на Е53 и Е70 (според някои хора в Мкар причината Е83 да ги застъпи и двата модела е точно здравината и оттам добрите продажби и като цяло успехът на модела). За F25 нямам лични впечатления и не мога да коментирам.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от Borymeckata » 08 Фев 2014, 8:47

Колеги, какви проблеми очаквате от коли от ТАКЪВ клас, на 3-5 години и около 100 хиляди километра? Аз винаги съм казвал, че като нови - всички коли са добри. Просто някои имат по-голям ресурс и проблемите при тях се появяват по-късно (като години и километри). За мен една кола от Х-серията не трябва да има никакви проблеми до 200 - 250 хиляди пробег и 10 години експлоатация. А и след това има още ресурс, ако се поддържа редовно. Кога ресурсът на колата свършва? Когато вече е нерентабилно да се ремонтира и поддържа.

Казвате - сервизите били пълни с нови Х-сове? Ами с какви коли да е пълен фирменият сервиз? Ясно е, че ще бъдат БМВ, ясно е, че няма да са стари кошници на по 30 години. Все пак човек, който е дал толкопва пари за нова кола, няма да легне да си я ремонтира на улицата, а ще я закара в сервиза - дори и за някакъв дребен проблем. Пък колите влизат там не само за ремонт, а и за редовно обслужване.
Excellent! Steven is my name!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1537
Регистриран на: 20.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 G05

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от rafa224 » 08 Фев 2014, 10:08

Borymeckata написа:Колеги, какви проблеми очаквате от коли от ТАКЪВ клас, на 3-5 години и около 100 хиляди километра? Аз винаги съм казвал, че като нови - всички коли са добри. Просто някои имат по-голям ресурс и проблемите при тях се появяват по-късно (като години и километри). За мен една кола от Х-серията не трябва да има никакви проблеми до 200 - 250 хиляди пробег и 10 години експлоатация. А и след това има още ресурс, ако се поддържа редовно. Кога ресурсът на колата свършва? Когато вече е нерентабилно да се ремонтира и поддържа.

Казвате - сервизите били пълни с нови Х-сове? Ами с какви коли да е пълен фирменият сервиз? Ясно е, че ще бъдат БМВ, ясно е, че няма да са стари кошници на по 30 години. Все пак човек, който е дал толкопва пари за нова кола, няма да легне да си я ремонтира на улицата, а ще я закара в сервиза - дори и за някакъв дребен проблем. Пък колите влизат там не само за ремонт, а и за редовно обслужване.

Колегата е напълно прав. Влизат също за обслужване и понякога за дреболии :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 26.12.2012
Местоположение: България
Пол: Мъж

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от V8ka » 16 Фев 2014, 13:33

:nono:
Последна промяна V8ka на 08 Мар 2024, 21:26, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5+M2

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от msi200 » 16 Фев 2014, 20:28

Дали си заслужава ти трябва да си го решиш, аз само ще ти кажа, че има драстична разлика във возията и рънфлатът издържат доста по-малко км. Плюсове са сигурността и колата стои много по-стабилна на завоите заради твърдите бордове.
... и ще трябва да си возиш комплект резервна гума, която е към 500лв от БМВ.
Аз лично минах към 80х км с нормални гуми, но миналата седмица пак си сложих летни рънфлат, само че намалих на 19цола заради возията.
I love the sound of V8 in the morning...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1537
Регистриран на: 20.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 G05

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от rafa224 » 16 Фев 2014, 20:38

Аз смених рънфлета с нормални и разликата във возията е огромна. Намерих си една резервна патеричка за 100 лв. и си взех един флакон пяна за всеки случай. За две години не са ми потрябвали нито веднъж. :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 26.12.2012
Местоположение: България
Пол: Мъж

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от V8ka » 17 Фев 2014, 16:50

:nono:
Последна промяна V8ka на 08 Мар 2024, 21:26, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от Leon » 18 Фев 2014, 9:08

Здравината зависи от производителя... Ако не знаеш историята на тези, заложи на някой утвърден производител - Брембо, HR и т.н., но там и цените са други.
Never mistake motion for action...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5+M2

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от msi200 » 18 Фев 2014, 16:53

Аз също съм 7 места и резервната патерица доскоро си я возих в багажника.
Фланци - само от реномиран производител, защото е много натоварен възел и рискуваш много.
Аз изобщо не бих си сложил, ако не е за състезателна кола.
I love the sound of V8 in the morning...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 602
Регистриран на: 1.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e36 328i
Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от tin » 04 Мар 2014, 13:45

Привет,

Темата е супер има доста интересни неща!

Искам да добавя малко по синтезирани въпросчета относно е53 :

До колкото разбрах предното предаване на фейслифта е електронно, което е по добрия варят ако се наложи лек оффроуд?

Това значи ли че по принцип си е само на задния диф и предния се включва при нужда ?

Проблемите по окачването колко често са срещани че може да ги наречем проблеми ?

най малкия двигател 3.0i , наистина ли му е малък за е53?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 3.01.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от armani78 » 04 Мар 2014, 20:58

Колега,на мен 4.4 ми малее ти за 3.0 питаш :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Италия
Пол: Мъж
Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
Мечтае да кара: новата М X5 ...
Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от vlado6669 » 05 Мар 2014, 15:15

Tin, Мноого общи въпроси, ползвай търсачката и ще научиш доста. До колкото разбирам питаш за Е53, всички са с постоянно зацепено 4х4, само дето преди фейса е с твърдо 62% заден и 38% преден мост разпределение, фейса е с първия х-драйв като променя усилието на мостовете от 0 до 100 % според много фактори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Италия
Пол: Мъж
Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
Мечтае да кара: новата М X5 ...
Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от vlado6669 » 05 Мар 2014, 15:35

Колеги, на Е70 5.0 не мисля, че е проблемен. Изчистили са много от проблемите на N62 идващи още от Е53 и си е страхотен мотор, може да е малко претенциозен към масла и поддръжка заради турбините но пък е перфектния вариант преди М ката като цена и вървеж, а да и разхода на бензин е доста под 20л/100км. Нормално е от време на време да има и проблеми, но пък е перфектен от към вървеж, безопасност, сигурност, удобство (екстри) :yes:

ПредишнаСледваща

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook