x3 m54b30
Модератор: Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- PSiderov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 118i LCI
x3 m54b30
Здравейте колеги,
Налага се да сменя колата с по-подходяща за пътешествия по гори и по-неравни места. Не става дума за сериозен offroad. Чудя се дали да инвестирам в x3 с м54б30 двигателя, автомат. Колата е от Камор - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details . Колебая се поради факта, че е на 200к км и все пак е 7 годишна. От друга страна кола на толкова години няма как да е на по-малко км в общия случай. Та принципно този двигател се слага на не малко коли, но не можах да намеря много мнения за него из форума. Има ли нещо специфично, което трябва да гледам? Някакви грижи с него? По принцип за поддръжката на колата нещо специфично? До момента съм карал 3ка и 1ца с по-малки 4 цилиндрови двигатели.
Другия ми вариант е субару форестър 2,5 турбо 2008 година за 3-4к отгоре и е поне на половината километри на x3ката, но някакси не ми е на душа...
Благодаря предварително за информацията!
Със здраве,
П.
Налага се да сменя колата с по-подходяща за пътешествия по гори и по-неравни места. Не става дума за сериозен offroad. Чудя се дали да инвестирам в x3 с м54б30 двигателя, автомат. Колата е от Камор - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details . Колебая се поради факта, че е на 200к км и все пак е 7 годишна. От друга страна кола на толкова години няма как да е на по-малко км в общия случай. Та принципно този двигател се слага на не малко коли, но не можах да намеря много мнения за него из форума. Има ли нещо специфично, което трябва да гледам? Някакви грижи с него? По принцип за поддръжката на колата нещо специфично? До момента съм карал 3ка и 1ца с по-малки 4 цилиндрови двигатели.
Другия ми вариант е субару форестър 2,5 турбо 2008 година за 3-4к отгоре и е поне на половината километри на x3ката, но някакси не ми е на душа...
Благодаря предварително за информацията!
Със здраве,
П.
- LABRISS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 22.03.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: 3.0 CSi
Re: x3 m54b30
Колега това си е паркетник и хич няма да му се нрави да го караш извън пътищата.Те са правени за градски условия и инцидентни излизания извън асфалтов път.А с тези прагове и брони ти трябва един по-голям камък или храст и ще ходиш за пастиране,боядисване и тн....Ако искаш да разчиташ на джип - давай нещо японско по-добре.БМВтата са градски чада но затова пък какви ... 

The only thing to FEAR is running put of BEER!
Re: x3 m54b30
3,0d 218 к.с е по-добре за този джип, ако е гарга да е рошава, говоря за големите бензинови двигатели при х5
иначе 0-100 за 7,4 секунди при разход 6,5 извънградско/ 10-11,5 градско за дизела
срещу 0-100/ 7,8 сек(8,1) 9,1 извъградско и 17,4 градско е без смислено да се сравнява, по-бавен и доста по-лаком
иначе 0-100 за 7,4 секунди при разход 6,5 извънградско/ 10-11,5 градско за дизела
срещу 0-100/ 7,8 сек(8,1) 9,1 извъградско и 17,4 градско е без смислено да се сравнява, по-бавен и доста по-лаком
„Късметът е това, което се случва когато подготовката срещне добрата случайност.“ — Хенри Форд
- PSiderov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 118i LCI
Re: x3 m54b30
В случая не го сравнявам с други коли. Това е бюджета ми и не е разумно да инвестирам повече. А и съм фен на бензиновите двигатели. Все пак мерси 

Re: x3 m54b30
грешно се изразих, но не виждам логиката да даваш пари за нещо по-бавно, въртящият момент при дизела е осезаемо повече. иначе ти си знаеш,
Последна промяна acer на 09 Юни 2011, 13:43, променена общо 1 път
„Късметът е това, което се случва когато подготовката срещне добрата случайност.“ — Хенри Форд
- PSiderov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 118i LCI
Re: x3 m54b30
Бензин vs. Дизел е една дълга дискусия много пъти нищена тук и нека не я започваме пак
В случая не става дума за по-бързо и тн... бензина ми е на душа.. 


- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: x3 m54b30
За двигатели не мога да дам мнение, но мога да кажа, че Форестъра е може би една идея по-просторен отпред от Х3, но на мен ми направи впечатление, че е направен от по-некачествени материали и отзад нещо ми скърцаше постоянно. За техния 2,5 Турбо мотор съм чувал много добри отзиви като динамика, но тъй като нямам преки впечатления не се наемам да давам мнение. Като офроуд възможности според мен Форестъра е доста по-добре, но пък и ти казваш, че няма да наблягаш на тежък офроуд, така че това може би е без особено значение. Моят съвет е: покарай ги и двата и който ти допадне повече- вземи него, аз лично бих взел Субаруто (ако Х3ката беше фейслифтова щях да взема нея).
- E70 3.0SD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 30.01.2010
- Местоположение: Sofia, Bourgas
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E70 35d, S8;
- Мечтае да кара: X5M
- Детайли за колата: super reza4ka!
Re: x3 m54b30
Според мен не си струва парите - волана е като градински маркуч, а и двигателя според мен не е подходящ за тази кола. Вътре е много дървено, но в сравнение със горското Субару е за предпочитане. 

- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: x3 m54b30
Според мен си заслужава с няколко условности,най-голяма е цената,разбира се.Каморци са я приготвили за 25к лв,но на тези км това е непосилна задача,реалната пазарна стойност в момента е 22-23к лв.Поддръжката на тези км оттук нататък ще е минимум 2,5-3 пъти по-евтина от дизеловите аналози(дюзи по 1к,турбо,демп.шайба,ДПФ-говорим за разлика от 5к и нагоре).Ако в днешно време има безпроблемни двигатели след 200к км,то трилитровият атмосферен на БМВ е именно най-безпроблемният и лесен за обслужване.....Така,че идеята ти е доста смислена и резонна!Успех!
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
Re: x3 m54b30
той човека си каза че просто си обича керосина и го разбирам напълно
кое излиза по-евтино за поддръжка 3,0д или 3,0i няма място за сравнение-дизела е с гърди напред, само за 1г от спестяването от горивото си взимам ново турбо и 4 нови дюзи! 100км дневно, половината градско, годишно ти е 11,800 лв, а при нафтата 5200лв! (2000-2400км/месечно) и тва е при сегашните цени, а като ги направят 3 кинта? който иска да мине тънко, не е като да няма части, в англиското ибей има турбота по 300 паунда и двигатели за части по 500
п.с виждал смисъл в бензина, но само, ако се сипва във V8-V10

кое излиза по-евтино за поддръжка 3,0д или 3,0i няма място за сравнение-дизела е с гърди напред, само за 1г от спестяването от горивото си взимам ново турбо и 4 нови дюзи! 100км дневно, половината градско, годишно ти е 11,800 лв, а при нафтата 5200лв! (2000-2400км/месечно) и тва е при сегашните цени, а като ги направят 3 кинта? който иска да мине тънко, не е като да няма части, в англиското ибей има турбота по 300 паунда и двигатели за части по 500
п.с виждал смисъл в бензина, но само, ако се сипва във V8-V10

„Късметът е това, което се случва когато подготовката срещне добрата случайност.“ — Хенри Форд
- PSiderov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 118i LCI
Re: x3 m54b30
градско карам много малко.. главно уикендите извъградско - 90%. Общо около 10-12000 км на година. Поради тази причина разхода не ме притеснява толкова много.
@E70 3.0SD - защо мислиш че двигателя не е подходящ за тази кола?
@LABRISS - основно ми трябва за черни пътища, макадамени.. както казах не сериозен офроуд. Поради тази причина мисля, че x3-то ще свърши работа. Иначе спор няма, че форестъра е по-проходим. От друга страна не искам нова и много лъскава кола тъй като често ще се случва да е мръсна да я одраскам някъде и тн. Та от тая гледна точка ме кефи да е малко по-стара, че да не ми пука толкова.
@stocky - Субаруто е малко по-широко, но това не е определящо за мен тъй като и в единицата се събирам без проблем. Наистина материалите от които е направен интериора на субаруто са по-кофти. А по-принцип и дизайна не ме радва. Фен съм на минималистичния такъв..
@stankata777
Голяма дилема... сърцето ме дърпа към едно.. разума към друго. Ще помисля още 2-3 дни пък ще видим
@E70 3.0SD - защо мислиш че двигателя не е подходящ за тази кола?
@LABRISS - основно ми трябва за черни пътища, макадамени.. както казах не сериозен офроуд. Поради тази причина мисля, че x3-то ще свърши работа. Иначе спор няма, че форестъра е по-проходим. От друга страна не искам нова и много лъскава кола тъй като често ще се случва да е мръсна да я одраскам някъде и тн. Та от тая гледна точка ме кефи да е малко по-стара, че да не ми пука толкова.
@stocky - Субаруто е малко по-широко, но това не е определящо за мен тъй като и в единицата се събирам без проблем. Наистина материалите от които е направен интериора на субаруто са по-кофти. А по-принцип и дизайна не ме радва. Фен съм на минималистичния такъв..
@stankata777

Голяма дилема... сърцето ме дърпа към едно.. разума към друго. Ще помисля още 2-3 дни пък ще видим

- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1028
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: x3 m54b30
А ти този Форестър кара ли го? Аз само съм сядал в такова и наистина е малко дървен интериорът. Не че х3 е супер лукс
Доколкото знам Субито върви яко и е доста здраво, та си има и плюсове.
А старото Х5 със същия мотор гледал ли си?

Доколкото знам Субито върви яко и е доста здраво, та си има и плюсове.
А старото Х5 със същия мотор гледал ли си?
I love the sound of V8 in the morning...
- PSiderov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 118i LCI
Re: x3 m54b30
Точно това не съм. Карах преди месец с ръчни скорости такова и върви МНОГО... 0-100 за 6 сек. Автоматика не знам колко по-бавен е. Намирам различни информации из нета... м/у 6,2-6,9. X5 ми е твърде голямо. Ограничил съм избора м/у x3 и форестъра.
- cww
- Д-р Хаос
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 26.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)
Re: x3 m54b30
Колега, нашите джипки може да не ускоряват толкова бързо като горския, но пък имат много по-готино излъчване и стойка на пътя. А и спрени една до друга Субару-то ми прилича точно на излязло от гората на фона на Х3. Така и не можах да го разбера какъв точно тип автомобил е - джип ли, комби ли, ван ли, или от всичко по малко. Може би това си има свой собствен чар, но на мен лично не ми допада особено.
А Х3-ката е страхотен автомобил (противно на повечето колеги във форума, на мен много ми харесва), но съм карал само дизелови и не мога много да ти дам акъл, а ти явно си заклет бензинов фен и корабното гориво не ти е по вкуса.
Щом навърташ и толкова малко километри на година не виждам какво има да го мислиш. Само избирай внимателно конкретния екземпляр, защото 200 000 километра си е сериозен пробег, колкото и да е здрав един мотор.
А Х3-ката е страхотен автомобил (противно на повечето колеги във форума, на мен много ми харесва), но съм карал само дизелови и не мога много да ти дам акъл, а ти явно си заклет бензинов фен и корабното гориво не ти е по вкуса.

Щом навърташ и толкова малко километри на година не виждам какво има да го мислиш. Само избирай внимателно конкретния екземпляр, защото 200 000 километра си е сериозен пробег, колкото и да е здрав един мотор.
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани