Проблем с хидравличната помпа BMW Х5 Е70 3.0SD
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- sherroman
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 8.02.2016
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW X5 3.0sd 286к.с - 2008г.
Проблем с хидравличната помпа BMW Х5 Е70 3.0SD
Здравейте колеги,
моля дайте ми съвет към кой сервиз в софия да се обърна за да ми диагностицират проблема на хикса защото го закъсах в мирно време заради компетентни майстори и приятели... Колата е 2008г. Октомври http://bmwfans.info/parts-catalog/E70/E ... 08/browse/
Историята ми е следната както си карах по магистралата и изведнъж от нищото ми светна червен автомобил наклонен на ляво и ми каза да спра бавно в дясно... (Този знак до сега само веднъж на едно кръгово ми се появи, но досипах течност и се оправи, но разбрах и че малко ми капе от семеринга на рейката ли, не знам от къде точно беше тогава, но капеше по една капка на седмица може би не повече).... усетих и че хидравликата на волана ми я няма, т.е. едва го навих на дясно да изляза от пътя и да спра двигателя. Видях че цялата хидравлична течност е по лявата предна гума и навсякъде съответно отворих казанчето беше напълно празно... Сипах малко в казанчето и течноста изтече от долу. Разбрах, че проблема ми е сериозен и звъннах да ме прибират. До тук добре дойдоха мои близки хора дадоха ми друга кола за да продължа по пътя си и прибраха хикса на платформа.... Обаче решили да ми помогнат и тръгнали да разглобяват свалили Хидравличната помпа видели че от там тече съответно след седмица като се върнах ме изпратиха при други техни приятели в софия да занеса помпата на ремонт... Така и направих (още помня онова чувство " Не бързай човече направи си диагностика в Оторизиран сервиз пък после като си сигурен какъв е проблема търси си варианти, примерно... Но занесох помпата след 2 часа беше готова да не споменавам колко ми взеха в Младост... и продължаваме нататък какво е накарало помпата да направи такова налягане, че да изпусне от уплътненията.... този който ми направи помпата за 2 часа предполагам ми даде друга ми каза да ходя в Дару кар и да си купя маркучите с клапите за които вървяли от помпата към Директ драйва или нещо такова... тогава вече бях сигурен, че никой не знае какво правим с колата ми защото в Дару ми казаха - Ама кои маркучи ??? те са много даже отивали и към задния мост... Та най -добре си смени всички за да си сигурен, пък и казанчето за течноста и филтъра в него защото, би могло да са останали някви стружки или метални частици ама от какво и т.н. никой не казва... .... е Да ама как да знам кои маркучи да сменям и дали изобщо са маркучи със запушени клапи или просто ме правят на тралала.. е то е ясно защо нали.. всеки иска пари да прави, но така ли се правят пари... Друга тема... виждат те като Движеща се касичка или все едно карам чували с пари отзад... Пфф.
Така купих единия комплекс оригинални маркучи по схема като от сервиза ми потвърдиха Да тези вземи.... слагат помпата и новите маркучи те комплект вървят двата маркуча на единия виждам клапи другия няма такива и палят колата и навиват волана и пак всичко изтече долу.
Просто дори да купя и останалите маркучи от схемата http://bmwfans.info/parts-catalog/E70/E ... ive_drive/ за този адаптив или директ или как се казва вече не знам, тотално съм объркан или нова рейка да купувам, какво да правя изобщо ???? С две думи колата е разглобена помпата пак я направиха и сега не смеят да я сложат защото не знаят изобщо от къде може да се създава такова високо налягане, че да избива самата помпа.... ако изобщо проблема ми е в налягането. Чисто и просто не могат да ми я диагностицират и да кажат ето тази част купи, сменяме я и си се возиш... Защото за мен не е вариант да си купувам части за колата и след това да не ми трябват... Ужас
Много ще съм благодарен ако има някой, който е изпитал същият проблем с Хидравликата, Адаптив драйв или Дайнамик драйв или Активен волан.... да знам къде да я закарам да я диагностицират и съответно поправят.
Готов съм да дам всякакво инфо ако някой знае какво да правя, защото е ясно, че грешката да я оставя в ръцете на некомпететнтни хора си е изцяло моя, но случилото се случило.
Благодаря !
моля дайте ми съвет към кой сервиз в софия да се обърна за да ми диагностицират проблема на хикса защото го закъсах в мирно време заради компетентни майстори и приятели... Колата е 2008г. Октомври http://bmwfans.info/parts-catalog/E70/E ... 08/browse/
Историята ми е следната както си карах по магистралата и изведнъж от нищото ми светна червен автомобил наклонен на ляво и ми каза да спра бавно в дясно... (Този знак до сега само веднъж на едно кръгово ми се появи, но досипах течност и се оправи, но разбрах и че малко ми капе от семеринга на рейката ли, не знам от къде точно беше тогава, но капеше по една капка на седмица може би не повече).... усетих и че хидравликата на волана ми я няма, т.е. едва го навих на дясно да изляза от пътя и да спра двигателя. Видях че цялата хидравлична течност е по лявата предна гума и навсякъде съответно отворих казанчето беше напълно празно... Сипах малко в казанчето и течноста изтече от долу. Разбрах, че проблема ми е сериозен и звъннах да ме прибират. До тук добре дойдоха мои близки хора дадоха ми друга кола за да продължа по пътя си и прибраха хикса на платформа.... Обаче решили да ми помогнат и тръгнали да разглобяват свалили Хидравличната помпа видели че от там тече съответно след седмица като се върнах ме изпратиха при други техни приятели в софия да занеса помпата на ремонт... Така и направих (още помня онова чувство " Не бързай човече направи си диагностика в Оторизиран сервиз пък после като си сигурен какъв е проблема търси си варианти, примерно... Но занесох помпата след 2 часа беше готова да не споменавам колко ми взеха в Младост... и продължаваме нататък какво е накарало помпата да направи такова налягане, че да изпусне от уплътненията.... този който ми направи помпата за 2 часа предполагам ми даде друга ми каза да ходя в Дару кар и да си купя маркучите с клапите за които вървяли от помпата към Директ драйва или нещо такова... тогава вече бях сигурен, че никой не знае какво правим с колата ми защото в Дару ми казаха - Ама кои маркучи ??? те са много даже отивали и към задния мост... Та най -добре си смени всички за да си сигурен, пък и казанчето за течноста и филтъра в него защото, би могло да са останали някви стружки или метални частици ама от какво и т.н. никой не казва... .... е Да ама как да знам кои маркучи да сменям и дали изобщо са маркучи със запушени клапи или просто ме правят на тралала.. е то е ясно защо нали.. всеки иска пари да прави, но така ли се правят пари... Друга тема... виждат те като Движеща се касичка или все едно карам чували с пари отзад... Пфф.
Така купих единия комплекс оригинални маркучи по схема като от сервиза ми потвърдиха Да тези вземи.... слагат помпата и новите маркучи те комплект вървят двата маркуча на единия виждам клапи другия няма такива и палят колата и навиват волана и пак всичко изтече долу.
Просто дори да купя и останалите маркучи от схемата http://bmwfans.info/parts-catalog/E70/E ... ive_drive/ за този адаптив или директ или как се казва вече не знам, тотално съм объркан или нова рейка да купувам, какво да правя изобщо ???? С две думи колата е разглобена помпата пак я направиха и сега не смеят да я сложат защото не знаят изобщо от къде може да се създава такова високо налягане, че да избива самата помпа.... ако изобщо проблема ми е в налягането. Чисто и просто не могат да ми я диагностицират и да кажат ето тази част купи, сменяме я и си се возиш... Защото за мен не е вариант да си купувам части за колата и след това да не ми трябват... Ужас
Много ще съм благодарен ако има някой, който е изпитал същият проблем с Хидравликата, Адаптив драйв или Дайнамик драйв или Активен волан.... да знам къде да я закарам да я диагностицират и съответно поправят.
Готов съм да дам всякакво инфо ако някой знае какво да правя, защото е ясно, че грешката да я оставя в ръцете на некомпететнтни хора си е изцяло моя, но случилото се случило.
Благодаря !
- sherroman
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 8.02.2016
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW X5 3.0sd 286к.с - 2008г.
Re: Проблем с хидравличната помпа BMW Х5 Е70 3.0SD
Да ВИ кажа колеги само коя част вече съм купил и че е възможно да не ми се беше налагало да ги сменям тези двата маркуча които съм отбелязал с ЧЕРВЕН цвят на снимката. От друга гледна точка кой знае, може пък да се наложи да сменя всичко, но всички Вие се досещате защо търся алтернативи

Възможно ли е също проблема да ми идва от съвсем някъде другаде електрически букси да кажем релета и т.н.. Или пък кой е най добрият който ще ми свърши работа ?
Вече 3та година навърях и 150,000км къде ли не няма грешка мотора само дюзи заради хубава нафта или просто им беше дошло времето...,
но факт не ми се разделя с нея искам си я поне още толкова време

Благодаря.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- sherroman
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 8.02.2016
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW X5 3.0sd 286к.с - 2008г.
Re: Проблем с хидравличната помпа BMW Х5 Е70 3.0SD
Колегиии Никой ли не е имал подобен проблем какво става Мислех че тов а е най - истинският и реален форум... да не се окаже като някои Автосервизи
(((

- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
-
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
Re: Проблем с хидравличната помпа BMW Х5 Е70 3.0SD
sherroman написа:Колегиии Никой ли не е имал подобен проблем какво става Мислех че тов а е най - истинският и реален форум... да не се окаже като някои Автосервизи(((
Колега, щом колегите не пишат означава, че явно не са се сблъсквали с такъв проблем! За сметка на това пък, има майстори които знаят всичко!

<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1028
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Проблем с хидравличната помпа BMW Х5 Е70 3.0SD
Не мога да помогна с акъл освен да си закараш колата в компетентен сервиз, защото иначе ще ти излезе златно.
Относно маркучите, които си сменил, от сервиза показаха ли ти старите в какво състояние са? Може да са били клеясали и да не са могли да ги развият.
Относно маркучите, които си сменил, от сервиза показаха ли ти старите в какво състояние са? Може да са били клеясали и да не са могли да ги развият.
I love the sound of V8 in the morning...
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: Проблем с хидравличната помпа BMW Х5 Е70 3.0SD
Колега , не съм имал подобен проблем , но се интересувам от модела.
От къде изтича течността ? Ако е от рейката то ясно, че тя е за ремонт или смяна. Маркучите са само трасета според мен. Клапаните в тях задържат да не падне налягането ,но не го повишават. Друг е въпроса ако някой е спукан.
Ако е клапан на помпата то мисля че това би могло да се провери преди помпата да се качи.
От къде изтича течността ? Ако е от рейката то ясно, че тя е за ремонт или смяна. Маркучите са само трасета според мен. Клапаните в тях задържат да не падне налягането ,но не го повишават. Друг е въпроса ако някой е спукан.
Ако е клапан на помпата то мисля че това би могло да се провери преди помпата да се качи.
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
- expl0de
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 784
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Проблем с хидравличната помпа BMW Х5 Е70 3.0SD
Оправи ли се проблемът? По пътя на логиката някой от връщащите маркучи с клапа е блокирал и не пуска течността обратно. Съответно ти избива през най-слабото място.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани