Проблем с климатроника на BMW X5 E70
Модератор: Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- dvd69
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 8.04.2014
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: bmw
- Мечтае да кара: bmw
- Детайли за колата: X5 E70 3.0D 2008г.
Проблем с климатроника на BMW X5 E70
Здравейте колеги. Проблема е следния: Както си работи климатика нормално и изведнъж започва да духа топло. Ходих при майстор и сменихме фреона. Работи нормално и пак почна да духа топло. Някакви идеи от какво може да се получава това? След няколко пускания и спирания на климатика и се оправя.
Re: Проблем с климатроника на BMW X5 E70
dvd69 написа:Здравейте колеги. Проблема е следния: Както си работи климатика нормално и изведнъж започва да духа топло. Ходих при майстор и сменихме фреона. Работи нормално и пак почна да духа топло. Някакви идеи от какво може да се получава това? След няколко пускания и спирания на климатика и се оправя.
Управлението може би
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с климатроника на BMW X5 E70
Проверете дали работи перката.
- dvd69
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 8.04.2014
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: bmw
- Мечтае да кара: bmw
- Детайли за колата: X5 E70 3.0D 2008г.
Re: Проблем с климатроника на BMW X5 E70
Перката работи на всички степени. Упрвлението как да го проверя? Имам едни клапи където са бъбреците и ме съмнява, че те не се отварят винаги. Сега съм ги отворил принудително ще видим какво ше стане.
- vlado6669
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Re: Проблем с климатроника на BMW X5 E70
Като почне да духа топло компресора работи ли, малко ме съмнява ама ако работи да се проверят наляганията. Ако не датчиците за ниско и високо налягане, въобще май си трябва добър сервиз за авто климатици, че може и в компресора да е проблема където заключва шайбата и започва да се върти
(не се сещам как се казва) . Успех!

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с климатроника на BMW X5 E70
Това само при продължително каране ли го прави?
Ако спреш за момент компресора и го пуснеш оправя ли се? Щом перката е наред трябва да се проверят наляганията може да спира компресора заради високо налягане, същото трябва да е 16-18 бара , ниско около 2-4 бара.
Ако налягането е добре проверете да не замръзва изпарителя.
Ако спреш за момент компресора и го пуснеш оправя ли се? Щом перката е наред трябва да се проверят наляганията може да спира компресора заради високо налягане, същото трябва да е 16-18 бара , ниско около 2-4 бара.
Ако налягането е добре проверете да не замръзва изпарителя.
Re: Проблем с климатроника на BMW X5 E70
dvd69 написа:Перката работи на всички степени. Упрвлението как да го проверя? Имам едни клапи където са бъбреците и ме съмнява, че те не се отварят винаги. Сега съм ги отворил принудително ще видим какво ше стане.
Клапи има и в купето
- dvd69
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 8.04.2014
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: bmw
- Мечтае да кара: bmw
- Детайли за колата: X5 E70 3.0D 2008г.
Re: Проблем с климатроника на BMW X5 E70
Сервиза за климатици е в Плевен. Маистора е добър( прятел от Плевен ми го препоръча). На машината след като приключи работа показваше 0-4 бара ниско налягане и 14-16 бара високо. Утре тръгвам на път (500-600) км. и ще видя как се държи. Другото което каза майстора е да си изчистя радиатора защото според него е много мръсен и ако пак го прави да сменим филтър дехидратора. За сега ще карам така и след морето ще се занимавам с чистенетона радиатора. Днес за около 40 км. не е спирал при принудителн отворени клапи от пред. Вътрешните работят добре. Колега питаше при продължително каране ли го прави- не направи го на извън градско след около 10 км.
Re: Проблем с климатроника на BMW X5 E70
Дехидрататора играе ролята да събира влага и по спомен при смяна се вдигнаха баровете
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- ПСИХО
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 11.01.2009
- Местоположение: Филибето майна
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525D
Re: Проблем с климатроника на BMW X5 E70
И при мен възникна същият проблем! Само че колата е Е61. Върви си климатика, духа и ще ме замрази и в един момент започва да духа топло
Колега,ако откриеш някакво решение на проблема, сподели 
Налягането си е в нормите, антифриз има, сменихме датчик - не стана, сложихме друго управление - пак не се получи. Компресорът си работи идеално и няма решение на задачата


Налягането си е в нормите, антифриз има, сменихме датчик - не стана, сложихме друго управление - пак не се получи. Компресорът си работи идеално и няма решение на задачата

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с климатроника на BMW X5 E70
ПСИХО написа:И при мен възникна същият проблем! Само че колата е Е61. Върви си климатика, духа и ще ме замрази и в един момент започва да духа топлоКолега,ако откриеш някакво решение на проблема, сподели
Налягането си е в нормите, антифриз има, сменихме датчик - не стана, сложихме друго управление - пак не се получи. Компресорът си работи идеално и няма решение на задачата
Замръзват ви изпарителите.
Температурата на изпарение на фреона трябва да е около 5 гр. Толкова ще е и на духалката ако го мериш с термометър. Ако е под 0 - ла градуса ще замръзне и тогава ефекта е такъв какъвто го описвате.
- dvd69
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 8.04.2014
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: bmw
- Мечтае да кара: bmw
- Детайли за колата: X5 E70 3.0D 2008г.
Re: Проблем с климатроника на BMW X5 E70
Температурата е точно 6 градуса на духалките. Ще пиша ако открия решение, но ще бъде след 15 август като се прибера.
- ПСИХО
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 11.01.2009
- Местоположение: Филибето майна
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525D
Re: Проблем с климатроника на BMW X5 E70
Като тръгна на дълъг път, нямам абсолютно никакъв проблем! Духа, ще ме замрази направо. Обаче в града, задухва студено и в следващият момент, ме лъхва някакъв топъл въздух, който направо ме подлудява. 

- dvd69
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 8.04.2014
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: bmw
- Мечтае да кара: bmw
- Детайли за колата: X5 E70 3.0D 2008г.
Re: Проблем с климатроника на BMW X5 E70
Здравейте колеги. Малко развитие по темата. Както писах бях на почивка и не бях се занимавал с колата , но не ми даваше мира и реших да погледна филтрите на климатика. Ужас. За 6 месеца бяха станали все едно съм ги карал 5 години. Нямах възможност да ги поръчам там и само ги изчистих. Ефект има. Сега климатроника се държи по друг начин. При пробата на място след изчистването работи без проблем около 20-30 минути. Това ще е проблема. Но неее. Днес си тръгвам от почивка и понеже нямаше нужда да го включвам веднага си пътуваме спокойно. Стана по топло и реших да го пусна - не ще и да чуе. Духа топло. След няколко проби се отказах. Спрях на едно място за малко без да гася колата и реших да пробвам -о чудо заработи като луд. Вътре стана хладилник. След това словоизлияние за което се извинявам установих следното- климатроника трябва да го пускам само когато колата е в покой!!!! Някакви идеи защо се получава така?
- dvd69
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 8.04.2014
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: bmw
- Мечтае да кара: bmw
- Детайли за колата: X5 E70 3.0D 2008г.
Re: Проблем с климатроника на BMW X5 E70
Здравейте колеги. Проблема е решен така да се каже. Ходих на диагностика в Виаинтеркар в Плевен. Грешката която е записана за климатроника е приплъзнал съединител на компресора при пускане на високи обороти. За сега ще карам така и ще го пускам на тихи обороти защото така работи.Иначе смяна на компресора. Това е положението.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани