Грешка подгревни свещи
Модератор: Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Грешка подгревни свещи
BMWdrivers написа:Колеги, сменихме въпросното реле-модул(без да махаме колектора.. доста зор),та онзи ден на -14C, запали като на +14, явно проблемът е бил в 3 от шесте канала на релето, които не са подавали ток на съответните свещи. При самата диагностиката с INPA преди смяната на релето, даваше грешка за изгорели свещи на 3 цилиндъра(при сменени с нови 6те комплект), а не за проблем в релето.. така че, проверявайте и релето при профилактика на запалителната система
А на каква кола успахте да го свалите без да демонтирате колектора? На Х3 е мисия невъзножна, докато в нета има клипове как на Е60 се сменя без демотиране на колектора. Явно при него мястото е малко повече и може да се бръкне по-лесно до релето.
- BMWdrivers
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 266
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: M52B20, M57D30
- Мечтае да кара: MKA
- Детайли за колата: ниска и бърза
Re: Грешка подгревни свещи
MMG написа:BMWdrivers написа:Колеги, сменихме въпросното реле-модул(без да махаме колектора.. доста зор),та онзи ден на -14C, запали като на +14, явно проблемът е бил в 3 от шесте канала на релето, които не са подавали ток на съответните свещи. При самата диагностиката с INPA преди смяната на релето, даваше грешка за изгорели свещи на 3 цилиндъра(при сменени с нови 6те комплект), а не за проблем в релето.. така че, проверявайте и релето при профилактика на запалителната система
А на каква кола успахте да го свалите без да демонтирате колектора? На Х3 е мисия невъзножна, докато в нета има клипове как на Е60 се сменя без демотиране на колектора. Явно при него мястото е малко повече и може да се бръкне по-лесно до релето.
На Х3 го сменихме, свалихме тръбата, в която влиза пръчката за проверка на маслото, малко маркучи кабели пораздърпахме, абе зор работа особено с изваждането на двете букси на въпросното реле..
Последна промяна BMWdrivers на 27 Яну 2016, 8:31, променена общо 1 път
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Грешка подгревни свещи
И на Х3 е по същия начин като на Е60
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Грешка подгревни свещи
То махането на колектора не улеснява кой знае колко нещата, просто може да ползваш и двете ръце.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Грешка подгревни свещи
MMG написа:На мен буксите ми дадоха най-много зор.
И втората гайка към радиатора
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Re: Грешка подгревни свещи
На Х-са 2005г и аз си го смених релето без да свалям нищо.Единственото което свалих беше кората над мотора....
На мене ми даваше грешка на 6-свещи и се оказа релето.

- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: Грешка подгревни свещи
BMWdrivers написа:Е ок де, но нали ако е реле, ще ми дава грешка реле (glow plug relay), сега грешките са glow plug еди кой си цилиндър, компа на колата е DDE 5
Не дава грешка на подгревна свещ и обикновено при всяка диагностика показва различна свещ. При мен имаше същия проблем като взех Х-са. Оказа се, че всички свещи са си наред а проблема е в релето.
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани