X5 - Смяна и поддръжка
Модератор: Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: X5 - Смяна и поддръжка
Къде се намира въздушния филтър на Х5 Е70 колеги? И как се сваля?
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: X5 - Смяна и поддръжка
Криеш с кой двигател си - опитай тези два линка : http://www.chadspictures.com/automotive ... ir-Filter/ , http://www.youtube.com/watch?v=DvGvDpB-CaU
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: X5 - Смяна и поддръжка
Е70 3.0D колега 

- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: X5 - Смяна и поддръжка
Ще ти свършат работа линковете 

gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: X5 - Смяна и поддръжка
Да тъкмо ги разглеждах, благодаря 

- bmw545i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 19.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 545i
- Детайли за колата: E 60
Re: X5 - Смяна и поддръжка
[quote="stanchooo"]Здравейте,
Ето и списък и информация за консумативите, които трябва да се сменят периодично. Другите неща се сменят само като дадат фира.
Долните неща се сменят при закупуване на автомобила и след това на съответните километри.
Марките, които съм споменал не са най-скъпите или най-евтините, а такива, които са достатъчни за това, любимият ни автомобил да ни слуша по-дълго време.
Мисля, че тази информация ще е доста полезна и за други колеги.
Моля, по-опитните колеги да ме поправят, където греша!
----------------
МАСЛО И ФИЛТРИ
----------------
----------------
Масло двигател:
Марки: Catrol, Mobil или BMW оригинално
Вид: 5W-30, Един приятел ме посъветва за тези км: 10W-40 (че било по-гъсто и другото можело да го гори). Какво мислите?
Този твой приятел явно не е много наясно с маслта. Първото число е вискозитета на маслото при ниски температури. В България температурите могат да паднат доста - съответно най-добре 0w. Ако имаше нужда с километрите да се променя вида масло от БМВ щяха да ти го напишат в книжката.
Winteröle erhalten nach der SAE J300 eine der Viskositätsklassen 0W (sehr dünnflüssig), 5W, 10W, 15W, 20W oder 25W, wobei das „W“ für „Wintereignung“ steht. Als Zahlenwert wird die Tieftemperatur-Pump-Viskosität bei einer bestimmten Temperatur nach folgendem Schema verschlüsselt:[3]
Motoröl Tiefsttemperatur, bei der das Öl unter festgelegten Bedingungen (SAE J 300) noch pumpbar ist.
SAE 0W −40 °C
SAE 5W −35 °C
SAE 10W −30 °C
SAE 15W −25 °C
SAE 20W −20 °C
SAE 25W −15 °C
Ето и списък и информация за консумативите, които трябва да се сменят периодично. Другите неща се сменят само като дадат фира.
Долните неща се сменят при закупуване на автомобила и след това на съответните километри.
Марките, които съм споменал не са най-скъпите или най-евтините, а такива, които са достатъчни за това, любимият ни автомобил да ни слуша по-дълго време.
Мисля, че тази информация ще е доста полезна и за други колеги.
Моля, по-опитните колеги да ме поправят, където греша!
----------------
МАСЛО И ФИЛТРИ
----------------
----------------
Масло двигател:
Марки: Catrol, Mobil или BMW оригинално
Вид: 5W-30, Един приятел ме посъветва за тези км: 10W-40 (че било по-гъсто и другото можело да го гори). Какво мислите?
Този твой приятел явно не е много наясно с маслта. Първото число е вискозитета на маслото при ниски температури. В България температурите могат да паднат доста - съответно най-добре 0w. Ако имаше нужда с километрите да се променя вида масло от БМВ щяха да ти го напишат в книжката.
Winteröle erhalten nach der SAE J300 eine der Viskositätsklassen 0W (sehr dünnflüssig), 5W, 10W, 15W, 20W oder 25W, wobei das „W“ für „Wintereignung“ steht. Als Zahlenwert wird die Tieftemperatur-Pump-Viskosität bei einer bestimmten Temperatur nach folgendem Schema verschlüsselt:[3]
Motoröl Tiefsttemperatur, bei der das Öl unter festgelegten Bedingungen (SAE J 300) noch pumpbar ist.
SAE 0W −40 °C
SAE 5W −35 °C
SAE 10W −30 °C
SAE 15W −25 °C
SAE 20W −20 °C
SAE 25W −15 °C
- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: X5 - Смяна и поддръжка
Днес и аз реших да направя малко профилактика и да сменя въздушния филтър и филтъра на купето на Е70.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: X5 - Смяна и поддръжка
Добра работа и хубави снимки, Колега ...
!
Сега видях стоманената разпънка на Е70 къде е сложена - не е между кошовете на амортисьорите, а чак отпред, пред двигателя. Интересна работа...


Сега видях стоманената разпънка на Е70 къде е сложена - не е между кошовете на амортисьорите, а чак отпред, пред двигателя. Интересна работа...
Excellent! Steven is my name!
- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: X5 - Смяна и поддръжка
Borymeckata написа:Добра работа и хубави снимки, Колега ...![]()
!
Сега видях стоманената разпънка на Е70 къде е сложена - не е между кошовете на амортисьорите, а чак отпред, пред двигателя. Интересна работа...
Твоето инфо и снимки ми помогнаха колега


- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: X5 - Смяна и поддръжка
rafa224 написа:... Но ако знаеш как се измъчих с развиването на единия шестограм в задната част на капака на филтъране може да се бръкне и стигне до него.
Амиии ... знам. Но си се справил, това е важното...



Тук съм свалил кутията на филтъра за купето - затова е по-лесно. Може да се развие и ако кутията си е на място, но доста по-трудно. Но най-голям зор видях с болта на блока на двигателя - за източване на антифриза. Надявам се никога повече да не се налага...
Excellent! Steven is my name!
- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: X5 - Смяна и поддръжка
То и аз го бях свалил, но при мен е различен, ако обърнеш внимание на снимките ще видиш малкото място и тръбите, които ми пречеха да стигна до задните болтове(шестограми), най вече единия от ляво.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани