Съвети за една Х3

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Съвети за една Х3

Мнение от ~Мишо~ » 02 Ное 2013, 17:35

От доста време брат ми си търси нова кола, и се е спрял на Х3, разбира се. Вече няколко му избягаха, една дузина отхвърлихме, а последно се е спрял на тази :arrow:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=4nvzhj
Чудя се дали някой не я е гледал вече?! Утре ще ходим да я видя и аз, та няма да откажа съвети за огледа. Имам някакви познания за модела но няма да е лошо да ме насочите какво конкретно да прегледам, или ако има тема за често срещаните проблеми... Имам инсталирана ИНПА (ДИС още не съм го подкарал) и се чудя дали ще мога да я прочета, съответно на какво да обърна внимание? Знам че много такива теми се пускат :oops: , но не успявам да отсея нужната информация все още, ще съм благодарен за вашите съвети и помощ. Още веднъж благодаря на отзовалите се!
bmwarchiv_de_wj48274.pdf
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: Съвети за една Х3

Мнение от Borymeckata » 02 Ное 2013, 20:48

Щом сте гледали и отхвърлили "една дузина", значи имате някакви критерии и знаете как да оцените колата. Тази от обявата изглежда много добре на външен вид. Аз лично бих гледал преди всичко дали не е блъскана или е претърпяла друг инцидент. Също е интересно откъде е докарана - в Дупница има голяма вероятност да е от Италия. Не пише да има сервизна книжка, затова задължително трябва да се провери (като сервизна история) в някакво официално представителство на фирмата. Това става и по телефона, само като продиктуваш VIN-кода. Разбира се, да я закарате в официален сервиз за пълна диагностика би било най-добре.

И все пак пълна гаранция няма. Колкото и да гледаш - винаги има може да изникне нещо скрито и неочаквано... Затова - късмет!
Excellent! Steven is my name!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Съвети за една Х3

Мнение от ~Мишо~ » 02 Ное 2013, 21:30

Колата със сигурност е от Италия, и до колкото разбрах има някаква сервизна книжка. Притеснява ме тоя мотор, всичките които гледахме тресяха повече от 6 цилиндровия, и макар да е нормално той да е по-спокоен ми се струва голяма разликата. Щеше ми се някой колега с тоя мотор да сподели как е при него, дали страдат от дюзи... Всички с ръчна кутия които гледахме бяха за маховик, за автомата четох твоята тема колега (за смяна на маслото), и се надявам да няма изненади... За преглед във фирмен сервиз е малко трудно, пък и вече две ги купиха след уговорен преглед, преди да успеем да ги закараме, та сме станали малко суеверни вече... :mhihi: За ВИНа мисля че утре (неделя), няма да може да се провери и по телефона. :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 13.03.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: Х5
Детайли за колата: X5 E70 35d 2009 г.

Re: Съвети за една Х3

Мнение от goro57 » 02 Ное 2013, 21:36

Колега, на външен вид хубаво изглежда... :clap:

Това не е новата Х3-ка, ако имаш съмнения в задницата.За какво ти е 2d, като можеш да си вземеш за тези пари 3d.Седалките не се показват, което ми се струва, че не са memory.Няма навигация.Салона е хубав.Добре сте се спрели на 3-ка, но тази я подминавайте.Моторите след 2006 са капризни.
И най-важното-Дупница.Бягай колкото се може най-бързо... Ако си добър с инпата ще го разнищиш, но се съмнявам, че може да го направиш.Има девет контроли, за да разбереш истинските км, но на обичайните места са заличени.Малцина знаят 8-та и 9-тата.Преди да побегнеш провери вляво номера на рамата-т.н. VIN.Виж дали не е пилена или плочка.Ако е плочка(обичайно за дупница), провери вдясно за производствения номер и по него виж в Камора, какво отговаря като вин, номер на д-л, номер на ск.кутия и екстрите на салона.

Ако още не си побегнал и си стигнал до тук с четенето, вероятността да си клъвнал е нараснала доста... :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 26.04.2013
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж

Re: Съвети за една Х3

Мнение от STEVAL » 03 Ное 2013, 10:45

То жена, кола и диня, нали знаете - каквато се случи.
С импата гледай корекцията на дюзите и температурата на мотора.
Колата е старата Х3 след фейслифта. Гледай задните габарити - светодиодни са. Остави ги пуснати над 30 мин и гледай дали започват да премигват или направо гаснеят. На платката им има някакъв елемент, който грее и започва да прекъсва. Аз смених три габарита втора употреба докато попадна на читав. Всичките след половин час работа почваха да премигват. Слабо място е дъното на багажника под акумулатора - цепи се. Колата трябва да е с ДПФ филтър, така че аспуха трябва да е бял, съответно дима трябва да е безцветен. На едно стъкълце капни малко масло от щеката и го разтъркай с вълнено парцалче - ако стъклото се надраска - слагани са добавки. Виж интеркулера в ляво дали е омаслен - но може и да са го измили. Хроничен дефект на тези кулери е да изтърват и да омасляват. Омасляването е от притягащата ламарина между металната и пластмасовата част. За този, новия мотор N47 в раздела за Е90 съм чел че има проблем с ангренажната верига. Ролката и коляновия вал на първите производства са едно цяло и ако не е правен ремонта до сега - ще ти излезе скъпо. Свалете горната кора на двигателя, за да чуете за шумове. Провери за луфт перката на вентилатора на радиатора. Тест за раздатката - на хубав асфалт даваш рязко гас - ако започне да пращи - превъртаща верига. На пясък - трябва да превъртят всички колела и да премига лампата за 4х4. Ако не превъртят всички колела - зъбчатка на актуатора. Нова раздатка - 3 х.лв. Ремонт на раздатка - 100 лв зъбчатка на актуатора (Боримечката е спеца :) ) Верига за раздатка - 82$ от кобратрансмишън или общо около 300 лв с доставката и ремонта - работа около 1 ден. Аз минах по този път с раздатката.
Успех в покупката.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 527
Регистриран на: 19.04.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 545i
Детайли за колата: E 60

Re: Съвети за една Х3

Мнение от bmw545i » 10 Ное 2013, 21:06

Добре изглежда на външен вид. Закачете я вижте останалато. :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Съвети за една Х3

Мнение от ~Мишо~ » 06 Яну 2014, 23:58

Да вдигна малко темата... Колата я взехме на следващия ден, естествено не мина без компромиси, но спазарихме добра цена. ;) Не успях да я прочета обаче, оказа се че след 9.2006г. за нея ми трябва K+DCAN кабел. Отворих няколко модула, но нищо съществено... След време взех кабел, но мотора така и не успях да видя, тоя път ИНПАТА искаше ХР, аз имах 7 на лаптопа, надявах се че като е 32б ще стане, ама не. Лошото е че живеем много далеч с брат ми и рядко виждам колата, направо не остава време за нея. Междувременно той беше сменил маслото и минал диагностика в оторизиран сервиз. Според диагностиката колата била перфектна (Ко?Не!), само имала нужда от смяна на демпферна шайба и комплекта ремък и ролки. Когато я взехме имаше едно пропадане на оборотите при първоначално палене, тогава реших че може да е от дюзи, в сервиза обаче са се клели че това щяло да се реши с нова шайба + смяна на EGR клапана и една камара неща покрай него... :kuku: Така или иначе това пропадане намаля (по думите на брат ми), но последния път забелязах при първото палене за деня оборотите на празен ход леко да плуват. Мисля си че трябва да видя налягането в рейката дали е стабилно, въпреки че от сервиза обвиняват шайбата и EGRа за това. В сряда колата влиза в Дару за смяна на ремък, вероятно и почистване на EGR/колектор, и се надявам да има повече яснота. Брат ми иска огледалата автоматично да се прибират след заключване, някой може ли да каже как става, дали ще ми трябва кабел или се програмира по друг начин?

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook