Впечатления от новата Х5 F15
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1028
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Впечатления от новата Х5 F15
Предлагам тук да споделяме впечатления от новата Х5-ца.
Днес имах възможността да я пробвам за около 20-на минути. Колата е 3.0д с най-скъпото окачване, кожено табло, комфортни седалки и джанти 19".
Моето мнение е, че са адресирани слабите места на Е70, а всичко друго е подобрено с едно важно изключение. По-долу сравнявам моето Е70 с Ф15.
Ф15:
На външен вид според мен не е еталон за красота, но с 20-ки и М-пакет става. Огледалата са по-малки и при М-пакета няма опция за степенки. Вакуумът работи по различен начин, но вратите вече се затварят много лесно и за мен SOFT-close става излишна опция, докато на Е70-тката си заслужава. Ринговете на фаровете изглеждат по един и същи начин без значение дали са ЛЕД или не. Разликата е вътре в самия ринг осветителното тяло дали е правоъгълно/диод/ или кръгло/ксенон/.
Като интериор Ф15 превъзхожда Е70.
Най-голямата разлика е в таблото, по-ниско е, мониторът стърчи от него и е леко обърнато към шофьора. Има усещане за повече място около шофьора и пътника. Има опция за релефни дървени лайстни, които стоят много добре на живо. Пластмасите вече отговарят на цената.
Сложили са и уред за температурата на двигателя
Копчето за заключване е преместено. Жабката се отваря като едно цяло.
Навигацията е доста по-бърза и графиката е по-красива.
Седалките бяха комфортните с вентилация, като удобство са 1:1 със старите, но като размер ми се сториха по-малки. За втория ред има 2 опции - комфортни и нормални. Комфортните са по-удобни и меки от на Е70, но не се предлагат с 3-ти ред седалки. Нормалните са като при Е70. Мястото за краката е същото.
Багажникът е същия като размери и разпределение.
Сега към самия тестдрайв. Трябва да се отбележи, че беше градско и не можах да карам бързо, а и отидох с М5-цата и Х5 3.0д трудно щеше да ме впечатли откъм динамика.
Като подкарате колата, първо се забелязва, че е доста по-добре обезшумена. Автоматът превключва по-бързо от Е70 с 8 ск. и почти го няма досадното забавяне при подаване на газ. Возията я усетих същата, като и двете коли от сравнението са с адаптив драйв.
Голямата критика ми е към волана. Той предава точно 0% информация за пътя и е прекалено лек - аз бих го сравнил със Мерцедесите около 2000г. При каране не получавам типичното усещане за БМВ, на което съм свикнал. Според мен трябва да направят нещо с това електрическо серво, защото и на Ф10 воланът смуче. Не че Е70 е еталон за волан, но Ф15 е много по-зле.
Моторът 3.0 е достатъчен според мен, колата докъм 100 се чувства дори прекалено пъргава като за 258кс, а нагоре не съм се засилвал. Докъм 60-70 ми се струва, че ще върви наравно с Е70 40д. Спирачките са супер и стои добре в завой, като за СУВ.
Цената е по-висока от на Е70, но пък в базата влизат повече неща, например навигация и ксенон.
Като заключение си мисля, че Х5 ще е новия бестселър в този клас, доста по-добра е от МЛ и Туарег и подобните. Евентуално може да и се опъне Кайен, какъвто за нещастие не съм карал.
Днес имах възможността да я пробвам за около 20-на минути. Колата е 3.0д с най-скъпото окачване, кожено табло, комфортни седалки и джанти 19".
Моето мнение е, че са адресирани слабите места на Е70, а всичко друго е подобрено с едно важно изключение. По-долу сравнявам моето Е70 с Ф15.
Ф15:
На външен вид според мен не е еталон за красота, но с 20-ки и М-пакет става. Огледалата са по-малки и при М-пакета няма опция за степенки. Вакуумът работи по различен начин, но вратите вече се затварят много лесно и за мен SOFT-close става излишна опция, докато на Е70-тката си заслужава. Ринговете на фаровете изглеждат по един и същи начин без значение дали са ЛЕД или не. Разликата е вътре в самия ринг осветителното тяло дали е правоъгълно/диод/ или кръгло/ксенон/.
Като интериор Ф15 превъзхожда Е70.
Най-голямата разлика е в таблото, по-ниско е, мониторът стърчи от него и е леко обърнато към шофьора. Има усещане за повече място около шофьора и пътника. Има опция за релефни дървени лайстни, които стоят много добре на живо. Пластмасите вече отговарят на цената.
Сложили са и уред за температурата на двигателя

Навигацията е доста по-бърза и графиката е по-красива.
Седалките бяха комфортните с вентилация, като удобство са 1:1 със старите, но като размер ми се сториха по-малки. За втория ред има 2 опции - комфортни и нормални. Комфортните са по-удобни и меки от на Е70, но не се предлагат с 3-ти ред седалки. Нормалните са като при Е70. Мястото за краката е същото.
Багажникът е същия като размери и разпределение.
Сега към самия тестдрайв. Трябва да се отбележи, че беше градско и не можах да карам бързо, а и отидох с М5-цата и Х5 3.0д трудно щеше да ме впечатли откъм динамика.
Като подкарате колата, първо се забелязва, че е доста по-добре обезшумена. Автоматът превключва по-бързо от Е70 с 8 ск. и почти го няма досадното забавяне при подаване на газ. Возията я усетих същата, като и двете коли от сравнението са с адаптив драйв.
Голямата критика ми е към волана. Той предава точно 0% информация за пътя и е прекалено лек - аз бих го сравнил със Мерцедесите около 2000г. При каране не получавам типичното усещане за БМВ, на което съм свикнал. Според мен трябва да направят нещо с това електрическо серво, защото и на Ф10 воланът смуче. Не че Е70 е еталон за волан, но Ф15 е много по-зле.
Моторът 3.0 е достатъчен според мен, колата докъм 100 се чувства дори прекалено пъргава като за 258кс, а нагоре не съм се засилвал. Докъм 60-70 ми се струва, че ще върви наравно с Е70 40д. Спирачките са супер и стои добре в завой, като за СУВ.
Цената е по-висока от на Е70, но пък в базата влизат повече неща, например навигация и ксенон.
Като заключение си мисля, че Х5 ще е новия бестселър в този клас, доста по-добра е от МЛ и Туарег и подобните. Евентуално може да и се опъне Кайен, какъвто за нещастие не съм карал.
I love the sound of V8 in the morning...
- TurboDieselComby
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 372
- Регистриран на: 6.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320d Sport Line
Re: Впечатления от новата Х5 F15
Имаше ли променливо спортно управление като екстра за волана? На комфорт ли я кара?
И в Автобилда (броя от тази седмица) са на подобно мнение като теб - сравниха я с Мл и Гранд чероки. Отнася ги със солидна преднина във всяко отношение. Динамиката ми се вижда много добра като за мотор с 560NM и 258 коня - 6.8сек 0-100. Мл с подобен мотор (дори 620NM) освен по-високия разход е на 7.3сек 0-100.
И в Автобилда (броя от тази седмица) са на подобно мнение като теб - сравниха я с Мл и Гранд чероки. Отнася ги със солидна преднина във всяко отношение. Динамиката ми се вижда много добра като за мотор с 560NM и 258 коня - 6.8сек 0-100. Мл с подобен мотор (дори 620NM) освен по-високия разход е на 7.3сек 0-100.
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1028
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Впечатления от новата Х5 F15
TurboDieselComby написа:Имаше ли променливо спортно управление като екстра за волана? На комфорт ли я кара?
Това при Х5 се казва активен волан и го нямаше, но ме съмнява с него усещането да е различно. Карах на всичките режими.
Ето едно сравнение в цифри на Ф15 срещу Е70 от АутоБилд. Твърденията на БМВ бяха, че са намалили теглото със 100кг и разхода с 2л. Както се вижда, теглото е намалено с цели 8кг, а разходът е същият



I love the sound of V8 in the morning...
- TurboDieselComby
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 372
- Регистриран на: 6.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320d Sport Line
Re: Впечатления от новата Х5 F15
Определено ще е различно особено на спорт. Аз нямам оплаквания при f31. Колеги от амерканския форум също не бяха хепи от обикновенното воланче.
Е при 0.6 сек. по-добро ускорение предлагам да им простим тази работа с килата и разхода. Старата с кой автомат е в това сравнение?
Не съм чул да се минава вече към 9 степенната кутия на ZF, както Ленд Роувър вече почна, а от лятото на 2014-та и Мерседес минава на 9-ка.
Е при 0.6 сек. по-добро ускорение предлагам да им простим тази работа с килата и разхода. Старата с кой автомат е в това сравнение?
Не съм чул да се минава вече към 9 степенната кутия на ZF, както Ленд Роувър вече почна, а от лятото на 2014-та и Мерседес минава на 9-ка.
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1028
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Впечатления от новата Х5 F15
Ами да се надяваме за волана, като пробвам с такъв ще пиша. Сравнението е със 8ск. автомат. В ускорението до 100 разликата е голяма, но до 130 намалява, както и при еластичността 80-120. Измерванията за шум показват, че новата е доста по-безшумна при високи скорости.
П.С. 9ск кутия на ZF май може да се монтира само на коли с напречен двигател. На Мерцедес си е тяхна разработка и е350цди вече се поръчва с нея.
П.С. 9ск кутия на ZF май може да се монтира само на коли с напречен двигател. На Мерцедес си е тяхна разработка и е350цди вече се поръчва с нея.
I love the sound of V8 in the morning...
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани