двигателно масло за е53 дизел 2003
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- bibo11175
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 10.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e53 3.0 dizel 2003
- Мечтае да кара: ferrari
двигателно масло за е53 дизел 2003
Здравейте приятели,какво двигателно масло да сложа на х5 е53 дизел 2003.Наскоро си купих джипа и нямам представа с какво масло е в момента.
- HERMES
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 28.10.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53 3.0 D 03
Re: двигателно масло за е53 дизел 2003
Здравей колега,
подходящото масло за този мотор е 5-40 или 5-30.
аз лично моя го карам с 5-40 на BMW LL-98.Сменям го на 12 - 13 000 км.
вече 50 хил.км нямам проблеми.
Вече ти реши каква марка да е маслото
подходящото масло за този мотор е 5-40 или 5-30.
аз лично моя го карам с 5-40 на BMW LL-98.Сменям го на 12 - 13 000 км.
вече 50 хил.км нямам проблеми.
Вече ти реши каква марка да е маслото

- shumi66
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 22.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 320Д или Х3 - 3.0Д
Re: двигателно масло за е53 дизел 2003
Аз карам дизела само с Castrol (ПИШЕ ГО НА КАПАЧКАТА НА ГЪРЛОВИНАТА ЗА НАЛИВАНЕ) Edge 5/40 и сменям на 15 000 според сервизният индикатор на колата(реални са около 12500) 

- bibo11175
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 10.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e53 3.0 dizel 2003
- Мечтае да кара: ferrari
Re: двигателно масло за е53 дизел 2003
Благодаря ви колеги,а за скоростната кутия как е?На колко километра трябва да се прави сервиз,смяна масло и филтър?
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: двигателно масло за е53 дизел 2003
Бих препоръчал да смениш маслото на автоматика при първа възможност и после - според степента на вманиачаване, между 30 и 60 хиляди километра. На какъв километраж взе колата? Ако искаш да получиш адекватни съвети - дай повече информация за автомобила.
Предполагам, че колата е на доста километри, а и годините не са малко... Ако смяташ да си остане за теб (като личен автомобил) и имаш възможност - сменявай всички течности. Ако няма друг ефект - поне ще бъдеш спокоен, че си направил каквото трябва за поддръжката.
Предполагам, че колата е на доста километри, а и годините не са малко... Ако смяташ да си остане за теб (като личен автомобил) и имаш възможност - сменявай всички течности. Ако няма друг ефект - поне ще бъдеш спокоен, че си направил каквото трябва за поддръжката.
Excellent! Steven is my name!
- bibo11175
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 10.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e53 3.0 dizel 2003
- Мечтае да кара: ferrari
Re: двигателно масло за е53 дизел 2003
Благодаря колега,така и направих,колата е на 125000.Пълно обслужване на скоростната кутия,казахами след 30000-40000 км пак.М/у другото 2-3 познати ми казват за някакви клапани ли ,пеперуди ли нещто по въздушното охлаждане на двигателя или нешто такова,които се чупили и влизали в двигателя.Било препорачително да се махнат.Намирам се в Испания,затова ми е малко трудно да ги разбера за какво става точно на въпрос.
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: двигателно масло за е53 дизел 2003
От тази тема можеш да добиеш представа как изглеждат клапите: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=126&t=343948
А дали да ги махаш и как точно да затапиш отворите им - решаваш сам. Има много такива теми, снимки и дори клипове в мрежата, просто напиши в Гугъл: BMW M57 diesel engine swirl flaps (или нещо подобно). Ако твоите на колата са същите като тези на снимките от темата - може да не се притесняваш особено, този модел минават за по-здрави и надеждни.
Честно казано, дизелово БМВ на 10 години да е на 125 000 км. - звучи малко като приказките от 1001 нощ, с които горублянските джамбази те приспиват... Не се засягай Колега, просто изразявам лично мнение. И аз моята кола я взех 2012г. на 136 000км., пък после в представителството на фирмата ми казаха, че 2010г. е влизала за раздатка в техен сервиз и тогава е била на ... 146 000. Което също не е толкова зле. Просто имай едно на ум за километрите и не прави компромиси с обслужването. Антифризът също не е вечен... Да не се чудиш после защо са се пробили топлообменниците и имаш вода в маслото?
А дали да ги махаш и как точно да затапиш отворите им - решаваш сам. Има много такива теми, снимки и дори клипове в мрежата, просто напиши в Гугъл: BMW M57 diesel engine swirl flaps (или нещо подобно). Ако твоите на колата са същите като тези на снимките от темата - може да не се притесняваш особено, този модел минават за по-здрави и надеждни.
Честно казано, дизелово БМВ на 10 години да е на 125 000 км. - звучи малко като приказките от 1001 нощ, с които горублянските джамбази те приспиват... Не се засягай Колега, просто изразявам лично мнение. И аз моята кола я взех 2012г. на 136 000км., пък после в представителството на фирмата ми казаха, че 2010г. е влизала за раздатка в техен сервиз и тогава е била на ... 146 000. Което също не е толкова зле. Просто имай едно на ум за километрите и не прави компромиси с обслужването. Антифризът също не е вечен... Да не се чудиш после защо са се пробили топлообменниците и имаш вода в маслото?
Excellent! Steven is my name!
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани