Метанов инжекцион
Модератор: Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- Specious
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 25.08.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525i Touring
- Мечтае да кара: X5 4.4i
Метанов инжекцион
Здравейте колеги, метан или газ е по-добре да сложа на новата ми придобивка Х-5 E53 4.4i ?
Моля колеги с подобни Х-ове да пишат кое е по-изгодно.
Знам че при метана има шлаифане на глава в едина даден момент и по-бързо износване на свещи, кабели бобини?Благодаря предварително!
Моля колеги с подобни Х-ове да пишат кое е по-изгодно.
Знам че при метана има шлаифане на глава в едина даден момент и по-бързо износване на свещи, кабели бобини?Благодаря предварително!
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Метанов инжекцион
То мани това В ЕДИН МОМЕНТ, ами до този момент как ще му се радваш на тоя мотор на метан? И ще ти гори ЕДНА ИДЕЯ по-малко специално този двигател или ако дава повечко икономия, то ще е умрял. Двигателят ти е перфектен да се направи на газ и разликата с вървежа на бензин ще клони към НУЛА - няма да го усещаш изобщо. Всичко това ако се направи правилно де.
Метанът е супер, ама да го сложиш или в Дачия Логан, или да е направен заводско, изчислен с всичките му простотии.
Плюс това в Х5 Е53 да сложиш метан, забрави за багажника. Освен ако не сложиш една бутилчица с пробег от 100км. Метановите бутилки тежат ДОСТА повече от газовите, поради факта, че метана се вкарва на 200 и ОТГОРЕ атмосфери(до 250)и от там самите бутилки трябва да са доста здрави. Има такива с дебелина по едни сантиметър желязо.
Ако си прежалиш пък багажника и си наблъскаш доволно бутилки, задължително сменяш пружини, а там ще е един филм с намирането на точните...
Разбира се може да сложиш карбонови бутилки, но там цената на една е над 700 евро. А в Х5-цата се събира ПЕРФЕКТНО газова бутилка на мястото на резервната гума, дори да имаш акумулатор там, може да се премести, а дори и да сложиш буре зад седалките, пак ще е в пъти по-добре от метановите бутилки.
За неудобството когато тръгнеш на някъде и да знаеш всички бензиностанции(метанстанции)къде се намират да не говорим. И от Нова година се очаква нашите гадове да му слагат някакви 20% акциз...отново.
Самата ти кола много по-лесно ще приеме газифицирането и много по-лесно ще може да си намериш майстор, който да разбира, отколкото при метана.
Ако оставим всичко написано по-горе, самата ти кола на газ ще е самолет, сравнимо с метан.
Само един съвет. Прежали някой лев повече и слагай уредба БРЦ на правилното място.
Моят човек тук сложи на такава кола, сложи и на новото Х5 4.8, вече 25 000км. и всичко си работи като часовник.
Метанът е супер, ама да го сложиш или в Дачия Логан, или да е направен заводско, изчислен с всичките му простотии.
Плюс това в Х5 Е53 да сложиш метан, забрави за багажника. Освен ако не сложиш една бутилчица с пробег от 100км. Метановите бутилки тежат ДОСТА повече от газовите, поради факта, че метана се вкарва на 200 и ОТГОРЕ атмосфери(до 250)и от там самите бутилки трябва да са доста здрави. Има такива с дебелина по едни сантиметър желязо.

Разбира се може да сложиш карбонови бутилки, но там цената на една е над 700 евро. А в Х5-цата се събира ПЕРФЕКТНО газова бутилка на мястото на резервната гума, дори да имаш акумулатор там, може да се премести, а дори и да сложиш буре зад седалките, пак ще е в пъти по-добре от метановите бутилки.
За неудобството когато тръгнеш на някъде и да знаеш всички бензиностанции(метанстанции)къде се намират да не говорим. И от Нова година се очаква нашите гадове да му слагат някакви 20% акциз...отново.

Самата ти кола много по-лесно ще приеме газифицирането и много по-лесно ще може да си намериш майстор, който да разбира, отколкото при метана.
Ако оставим всичко написано по-горе, самата ти кола на газ ще е самолет, сравнимо с метан.
Само един съвет. Прежали някой лев повече и слагай уредба БРЦ на правилното място.
Моят човек тук сложи на такава кола, сложи и на новото Х5 4.8, вече 25 000км. и всичко си работи като часовник.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1928
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани