Метанов инжекцион

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 25.08.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 525i Touring
Мечтае да кара: X5 4.4i

Метанов инжекцион

Мнение от Specious » 10 Сеп 2013, 14:10

Здравейте колеги, метан или газ е по-добре да сложа на новата ми придобивка Х-5 E53 4.4i ?
Моля колеги с подобни Х-ове да пишат кое е по-изгодно.
Знам че при метана има шлаифане на глава в едина даден момент и по-бързо износване на свещи, кабели бобини?Благодаря предварително!

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Метанов инжекцион

Мнение от Top Gun Maverick » 10 Сеп 2013, 18:35

То мани това В ЕДИН МОМЕНТ, ами до този момент как ще му се радваш на тоя мотор на метан? И ще ти гори ЕДНА ИДЕЯ по-малко специално този двигател или ако дава повечко икономия, то ще е умрял. Двигателят ти е перфектен да се направи на газ и разликата с вървежа на бензин ще клони към НУЛА - няма да го усещаш изобщо. Всичко това ако се направи правилно де.
Метанът е супер, ама да го сложиш или в Дачия Логан, или да е направен заводско, изчислен с всичките му простотии.
Плюс това в Х5 Е53 да сложиш метан, забрави за багажника. Освен ако не сложиш една бутилчица с пробег от 100км. Метановите бутилки тежат ДОСТА повече от газовите, поради факта, че метана се вкарва на 200 и ОТГОРЕ атмосфери(до 250)и от там самите бутилки трябва да са доста здрави. Има такива с дебелина по едни сантиметър желязо. :shock: Ако си прежалиш пък багажника и си наблъскаш доволно бутилки, задължително сменяш пружини, а там ще е един филм с намирането на точните...
Разбира се може да сложиш карбонови бутилки, но там цената на една е над 700 евро. А в Х5-цата се събира ПЕРФЕКТНО газова бутилка на мястото на резервната гума, дори да имаш акумулатор там, може да се премести, а дори и да сложиш буре зад седалките, пак ще е в пъти по-добре от метановите бутилки.
За неудобството когато тръгнеш на някъде и да знаеш всички бензиностанции(метанстанции)къде се намират да не говорим. И от Нова година се очаква нашите гадове да му слагат някакви 20% акциз...отново. :banghead:
Самата ти кола много по-лесно ще приеме газифицирането и много по-лесно ще може да си намериш майстор, който да разбира, отколкото при метана.
Ако оставим всичко написано по-горе, самата ти кола на газ ще е самолет, сравнимо с метан.
Само един съвет. Прежали някой лев повече и слагай уредба БРЦ на правилното място.
Моят човек тук сложи на такава кола, сложи и на новото Х5 4.8, вече 25 000км. и всичко си работи като часовник. :yes:
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1928
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: X5

Re: Метанов инжекцион

Мнение от boris » 10 Сеп 2013, 19:36

Ейй за има няма 7-8 часа отиде и я докара от Германия :clap: :mhihi:


Газ слагай. :mhihi:
Изображение

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Метанов инжекцион

Мнение от Ilko Ivanov » 10 Сеп 2013, 21:46

:nono:

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook