Моля за помощ X5 3.0d не пали
Модератор: Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Моля за помощ X5 3.0d не пали
Имам проблем с BMW X5 3.0d 184hp не пали. На диагностика показва, че датчика на коляновия вал за оборотите не работи. Свалих го меря го показва 603-605 ома, като мина пред него с метален предмет отчита. Моля помогнете дайте някакви идеи. Кабелът ми се вижда в сериозна броня за да е наранен или откъснат, така че съм изключил вероятността да е откъснат. Благодаря предварително.
П.С. Като въртя на стартер не отчита обороти на оборотомера!
П.С. Като въртя на стартер не отчита обороти на оборотомера!

- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Моля за помощ X5 3.0d не пали
Това което намерих като информация за този датчик е това
The current engine speed is determined by the crankshaft sensor and transferred to the engine control unit. The crankshaft position/rpm sensor is designed as a Hall-effect sensor. An incremental wheel indicates the current crankshaft position. The crankshaft sensor outputs the engine speed in the form of a square-wave signal.
If the crankshaft position/rpm sensor is faulty, a corresponding fault code "crankshaft position/rpm sensor" is stored in the fault code memory of the engine control unit. The camshaft sensor signal is then used as the engine speed signal (emergency operation).
Possible effect: Misfiring and poor starting characteristics
Това е описано за него и точно симптомите за които говориш. За най-сигурно провери дали кабелите до еку-то не са прекъснати. Може да пробваш и с друг датчик. Това че е записана грешка, значи че този датчик не работи според заданията на компютъра. Пробвай с друг.
The current engine speed is determined by the crankshaft sensor and transferred to the engine control unit. The crankshaft position/rpm sensor is designed as a Hall-effect sensor. An incremental wheel indicates the current crankshaft position. The crankshaft sensor outputs the engine speed in the form of a square-wave signal.
If the crankshaft position/rpm sensor is faulty, a corresponding fault code "crankshaft position/rpm sensor" is stored in the fault code memory of the engine control unit. The camshaft sensor signal is then used as the engine speed signal (emergency operation).
Possible effect: Misfiring and poor starting characteristics
Това е описано за него и точно симптомите за които говориш. За най-сигурно провери дали кабелите до еку-то не са прекъснати. Може да пробваш и с друг датчик. Това че е записана грешка, значи че този датчик не работи според заданията на компютъра. Пробвай с друг.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Моля за помощ X5 3.0d не пали
ами ако ти излиза такава грешка триеш я и пак излиза...сменяй го другия вариант е четеца от който взима информация датчика да е проблемен
Барай шишарката Минкеее ....
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
Re: Моля за помощ X5 3.0d не пали
Грешката за датчика на коляновия и разпределителния вал е една и съща , така че смени е този на разпределителния вал, при мен се оказа датчик на разпределителния вал , но и аз започнах с коляновия!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани