Корекция на дюзи+ ...майстори

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 18.10.2006
Местоположение: Варна
Кара: Х5 4.0д

Re: Корекция на дюзи+ ...майстори

Мнение от khaled » 07 Мар 2013, 11:26

Да споделя малко опит вече с тези корекции.
Имам ИНПА и в трите случая когато показваше корекция на някоя дюза над +4 значи белята е точно в там. Ако майстора почне да извърта значи нищо не разбира. Ако след ремонта пак има много корекция и започне да ви разказва, че всичко ще се коригира като покарате или пък компресията не е наред...пак не е вярно. Ефекта след поставяне на нова дюза е моментален. Моя майстор най-накрая си призна, че въпросната дюза, за която платих 180лв. не е ремонтирана добре и пак я оправи ама взе да се измъква като Кирил Йорданов. Имам и всички протоколи от стендове, но ако някой си мисли че това ще му е от полза малко се съмнявам.
На първи цилиндър дюзата може да се смени за около 30мин, защото няма нужда да се сваля колектора. За теста си купих стара дюза от морга за 120лв и сега ремонтираната ми остана резерва.
Ако двигателя ви тропа или чатка докато сте на дирекна със спирачка си вижте корекциите. Ако придръпва при потегляне...пак същата работа. Корекция до 4 не се усеща по никакъв начин.
Ремонтирани дюзи държат около 2 години. Това е от опит с други две коли.
Корекция до 6 не влияе на разхода на джипа.
Това се сещам сега.

Предишна

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook