въпрос за въздушно окачване е53
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- d_kehaiov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: Русе и около...
- Пол: Мъж
- Кара: х5 феис
- Мечтае да кара: нещо по..бързоооо
въпрос за въздушно окачване е53
Здравейте пак на колегите и един въпрос. Има ли алтернативи за амортесьорите на въздушното окачване при х5 (2004 д) или се продават само оригинал и ако да , то от къде могат да се поръчат.
Благодаря предварително.
Благодаря предварително.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: въпрос за въздушно окачване е53
d_kehaiov написа:Здравейте пак на колегите и един въпрос. Има ли алтернативи за амортесьорите на въздушното окачване при х5 (2004 д) или се продават само оригинал и ако да , то от къде могат да се поръчат.
Благодаря предварително.
колата ти цялата ли е на въздух или само отзад ..
Барай шишарката Минкеее ....
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: въпрос за въздушно окачване е53
d_kehaiov написа:Здравейте пак на колегите и един въпрос. Има ли алтернативи за амортесьорите на въздушното окачване при х5 (2004 д) или се продават само оригинал и ако да , то от къде могат да се поръчат.
Благодаря предварително.
Ако питаш за предните амортисьори - само оригинални.
Но ако проблема ти е само спукана възглавница - рециклира се без проблем /тоест сменя се възглавницата/ .
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
Re: въпрос за въздушно окачване е53
Ако може и аз да задам едно въпросче
Моя Х е с въздух и отпред и на няколко пъти през по особенни неравности ми удря като на желязо доста силно.
Амортисьорите са сменявани 2009г и са на около 50000-60000км, колата се държи добре не подскача и тн не пада седи си изправена след престой независимо 1-2-3 и повече дни!!!
Компресора го рециклирах, сега вдига налягане доста бързо няма грешки и тн.
От какво може да идва проблема

Моя Х е с въздух и отпред и на няколко пъти през по особенни неравности ми удря като на желязо доста силно.
Амортисьорите са сменявани 2009г и са на около 50000-60000км, колата се държи добре не подскача и тн не пада седи си изправена след престой независимо 1-2-3 и повече дни!!!
Компресора го рециклирах, сега вдига налягане доста бързо няма грешки и тн.
От какво може да идва проблема

- bituv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 26.05.2010
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 4.8is
Re: въпрос за въздушно окачване е53
здравейте колеги първо да отговоря на първия въпрос:има алтернативи на въздушното окачване само възглавници,възглавници с амортисори и компресори.това е завод в америка и произвежда за всички марки с такова окачване.това го пиша от опит аз съм с такива поръчах в завода и за три дни бяха в бг незнам как стана този номер с доживотна гаранция.в бмв казват че възглавницата не се разглобява но не е така.аз сам си ги смених за 2 часа и двете възглавници в гаража.амортисорите ми бяха супер само възглавниците смених единствено после ходих до бмв за регулиране на нивото.по втория въпрос на колегата ти си за регулиране на налягането при мен след смяната беше така имаше удари на желязо.
тези велики производите ли са https://www.arnottindustries.com/
ако някой има въпроси да пише
успех
тези велики производите ли са https://www.arnottindustries.com/
ако някой има въпроси да пише
успех
- d_kehaiov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: Русе и около...
- Пол: Мъж
- Кара: х5 феис
- Мечтае да кара: нещо по..бързоооо
Re: въпрос за въздушно окачване е53
Здравейте пак колеги . Сега с малко повече инфо събрано за 1 ден. Намерих 1-2 сайта (български) , които продават рециклирани възглавници и амортесъори с връщане на старата и цена от 600 лв.
http://vabonti-airmatic.com/
Колата е с въздух и отпред.
НА ВНИМАНИЕТО НА КОЛЕГАТА С ТРАКАЩИЯ ПРОБЛЕМ.....моя беше същия и е отстранен. Причина - Неправилно сглобен амортесъор и бие във чашката на въздушната сфера.Освен това и не държеше въздух много добре и бяха умачкани всички пръстени и уплатнения м/у амортесъора и въздуха.
Пиша малко неграмотно но ремонта не е правен пред мен и сега ви го разказвам с мои думи така че ако някой термин ви се струва странен моля да ме извините.
Това е всичко за сега , ако има друго , или друга повреда ще пиша.
П.С. от бмв ми казаха че амортесъора е за смяна 1500-1600 лв с труда.
http://vabonti-airmatic.com/
Колата е с въздух и отпред.
НА ВНИМАНИЕТО НА КОЛЕГАТА С ТРАКАЩИЯ ПРОБЛЕМ.....моя беше същия и е отстранен. Причина - Неправилно сглобен амортесъор и бие във чашката на въздушната сфера.Освен това и не държеше въздух много добре и бяха умачкани всички пръстени и уплатнения м/у амортесъора и въздуха.
Пиша малко неграмотно но ремонта не е правен пред мен и сега ви го разказвам с мои думи така че ако някой термин ви се струва странен моля да ме извините.
Това е всичко за сега , ако има друго , или друга повреда ще пиша.
П.С. от бмв ми казаха че амортесъора е за смяна 1500-1600 лв с труда.
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
Re: въпрос за въздушно окачване е53
bituv написа:здравейте колеги първо да отговоря на първия въпрос:има алтернативи на въздушното окачване само възглавници,възглавници с амортисори и компресори.това е завод в америка и произвежда за всички марки с такова окачване.това го пиша от опит аз съм с такива поръчах в завода и за три дни бяха в бг незнам как стана този номер с доживотна гаранция.в бмв казват че възглавницата не се разглобява но не е така.аз сам си ги смених за 2 часа и двете възглавници в гаража.амортисорите ми бяха супер само възглавниците смених единствено после ходих до бмв за регулиране на нивото.по втория въпрос на колегата ти си за регулиране на налягането при мен след смяната беше така имаше удари на желязо.
тези велики производите ли са https://www.arnottindustries.com/
ако някой има въпроси да пише
успех
колега регулиране на нивото или налягането

- d_kehaiov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: Русе и около...
- Пол: Мъж
- Кара: х5 феис
- Мечтае да кара: нещо по..бързоооо
Re: въпрос за въздушно окачване е53
Регулиране на нивото (срорт, комфорт, офроуд) ...или нещо такова
- bituv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 26.05.2010
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 4.8is
Re: въпрос за въздушно окачване е53
колега то е едно и също колкото е по-голямо налягането толкова колата е по -висока.в плевен ми взимат 80-100лв за тази регулировка.има параметри,които са зададени от завода,но може и да ги накараш да бъдат други примерно на комфорт да е с 3см по-висока.с това рециклиране където колегата беше писъл ми се вижда скъпо.в сайта,който съм пуснал по-горе цените са 200-300долара за нови гумата е на семперит и са с доживотна гаранция.две години вече съм с тях и са като нови,на оригиналните проблема е в стареенето на гумата.
Re: въпрос за въздушно окачване е53
Полезна тема и мерси на всички за споделените общи проблеми.
Аз също съм в този омагьосан кръг, смених вече две възглавници предна и задна десни едновременно - дошло им времето.
Смених и преден десен сензор на нивото, беше сдал багажа барабар с възглавницата. Тъкмо днес обаче вместо да въздъхна от ядовете с въздушното окачване сменяйки сензора, "капризната" продължи да ми дава грешката Self Suspension level inactive!!! Нов тест с INPA и ми излезе "100 articulation plausibility". От колегите тук разбирам, че е необходимо да отскоча до BMW за контрол на нивото?! Не би ли трябвало сама да се нивелира?! Мога ли сам да си я нивелирам да речем, имам и DIS software - падна батерията на лаптопа и реших да потърся опит първо преди да я мъча през DIS-a?
Някой правил ли го е във Варна Карс? Благодаря за споделените мнения, опит предварително.
Аз също съм в този омагьосан кръг, смених вече две възглавници предна и задна десни едновременно - дошло им времето.
Смених и преден десен сензор на нивото, беше сдал багажа барабар с възглавницата. Тъкмо днес обаче вместо да въздъхна от ядовете с въздушното окачване сменяйки сензора, "капризната" продължи да ми дава грешката Self Suspension level inactive!!! Нов тест с INPA и ми излезе "100 articulation plausibility". От колегите тук разбирам, че е необходимо да отскоча до BMW за контрол на нивото?! Не би ли трябвало сама да се нивелира?! Мога ли сам да си я нивелирам да речем, имам и DIS software - падна батерията на лаптопа и реших да потърся опит първо преди да я мъча през DIS-a?
Някой правил ли го е във Варна Карс? Благодаря за споделените мнения, опит предварително.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани