Да ги похвалим от сърце...

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Да ги похвалим от сърце...

Мнение от Borymeckata » 21 Сеп 2012, 8:47

Колеги, като човек прегледа целият раздел, неизменно остава с някакво тягостно чувство. С часове четеш за проблеми, някои от които доста сериозни - скъсани агренажни вериги, строшени раздатки, скоростни кутии и др. Отделно - криви спирачни дискове, ядове с електрониката и какво ли не... Сякаш тия коли постоянно се трошат и ремонтират, а ние сме се събрали тук само да се оплакваме от тях.

Я всеки да каже какво наистина (ама НАИСТИНА) го кефи в неговия автомобил! Така де, не може да имат само недостатъци, от които да се оплакваме. Сигурно имат и някакви обективни качества и предимства, за които заслужават да ги похвалим чистосърдечно.

Ето аз ще дам "тон за песен" - на жена ми кошницата (Е83 2004г.) има страхотни фарове. Карам съм доста коли, но с това си истински кеф да пътуваш нощно време.

Изображение

Не знам точно какъв вид са и какви системи имат фаровете, но отпред става като ден. При това - явно не заслепяват насрещните водачи и никой не ми присветква, въпреки че фаровете са разположени по-високо, отколкото на леките коли. Даже от време на време си ги измива сама - та по отношение на светлините нямаме никакви забележки.
Excellent! Steven is my name!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.

Re: Да ги похвалим от сърце...

Мнение от stocky » 21 Сеп 2012, 9:05

Аз също съм много доволен от ксеноните. Като цяло ми харесва лекотата на управление, визията, пътното поведение и ниските нива на шум в купето, както и много ниския разход. Харесва ми също и обслужването в официалните представителства на марката, което на пръв поглед изглежда маловажно, но съм оставал тотално разочарован от обслужването в Еуратек и София-Франс Ауто, което се пренася и върху виждането ми за колата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: Да ги похвалим от сърце...

Мнение от Borymeckata » 23 Сеп 2012, 22:50

Хайде бе Колеги, нищо ли не харесвате в колите си? Замислих се какво друго по колата наистина ме кефи и не мога да му намеря никакъв кусур... Фабричната аудиосистема звучи добре и мислех да я похваля, но вчера глътна диска (върти го, но не иска да го изкара), затова изглежда, че неопределено време че слушам само Деф Лепард. Здраве да е...

Друго, друго... Може би - парктроникът (PDC). До момента не ми е правил никакви номера и работи безотказно. Със Скенера успях да му настроя дистанциите и начинът на пищене. Няколко пъти се е случвало да ме "лъже" заради висока трева, но тогава го изключвам от копчето. Само веднъж не успя да "хване" тегличът на колата, зад която се опитвах да паркирам, но предполагам, че грешката не е на системата, а моя. Виждал съм на други модели, освен звуков сигнал да показва нещо като графична схема на дисплея, но и така върши работа. С две думи - доволен съм от Парк Дистанс Контрол-а.

Между другото - какво значи "адаптивен ксенон", може ли някой да обясни?
Excellent! Steven is my name!

Д-р Хаос
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 26.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)

Re: Да ги похвалим от сърце...

Мнение от cww » 24 Сеп 2012, 8:10

Завиващ.
Като терминология е известен още под имената adaptive и dynamic, което е едно и също. ;)
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5+M2

Re: Да ги похвалим от сърце...

Мнение от msi200 » 24 Сеп 2012, 11:19

В Х5-та най-ми допада поведението на пътя и усещането от волана. Завива уникално като за 2.3 тона сув, като освен това ускорява и вози добре. Всичко е премислено, дразнещите неща са сведени до минимум и е много практична. Има и минуси, но те са много по-малко от плюсовете.
I love the sound of V8 in the morning...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: Да ги похвалим от сърце...

Мнение от Borymeckata » 24 Сеп 2012, 13:08

cww написа:Завиващ.
Като терминология е известен още под имената adaptive и dynamic, което е едно и също. ;)

Благодаря за информацията. Значи фаровете се завъртат в посока на завиване на волана, така ли? Ще трябва да проверя как става... Сигурно се отнася само за късите светлини?


msi200 написа:В Х5-та най-ми допада поведението на пътя и усещането от волана....

Честно казано, точно кормилната система (т. нар. Сервотроник) ми създава някакво чувство на несигурност и дискомфорт (в редките случаи, когато аз карам). След по-остър завой (например на 90 градуса по кръстовищата в града) и подаване на газ, очаквах воланът сам да се изправи и отначало дори леко го задържах, за да предотваря бързото му "развиване". Но скоро разбрах, че такава "опасност" няма... Дори ми се е налагало аварийно да "изправям" волана при излизане от завой. И нещо още по-смущаващо - при остри завои с подаване на газ, колата сякаш някак си "презавива", имам чувството че сама се стреми да влезе още по-навътре в завоя и се налага със сила да я "изправям" и изваждам от него. Възможно е това да е субективно усещане, защото служебното ми Пежо (което карам ежедневно) се държи по точно обратния начин - прилагам усилие върху волана за да го вкарам в завоя, а за "изправянето" нямам никакви грижи, просто пускам за миг кормилото и то само се "развива".

Гумите (като размери) са стандартни за модела. Е, може би не точно стандартни, но допустими според инструкцията за експлоатация. Ще кажете - предницата ти не е регулирана. Но иначе колата държи перфектно права директория, независимо от скорост и ускорение. Възможно е самата система (Сервотроника) да дава някакъв дефект, но сега не ми занимава с него. Жена ми е доволна и се вози с колата - други претенции нямам.
Excellent! Steven is my name!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.

Re: Да ги похвалим от сърце...

Мнение от stocky » 25 Сеп 2012, 14:04

И на мен в началото ми правеше същото впечатление воланът, но се свиква.

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook