m60b40 детонационни датчици
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- .::Братоев::.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1055
- Регистриран на: 16.09.2006
- Кара: осем цилиндрови
m60b40 детонационни датчици
Колеги на е38 м60б40 въпросните датчици с 2 или 3 пина трябва да бъдат и изобщо има ли м60б40 с 3 пинови детонационни датчици? Щото датчците на мотора са с 2 пина а на инсталацията са с 3. Мотора е от е38 и го слагам в друга кола и ми се разминават буксите и сметнах ,че тук е правилното място да ви попитам.
- Dj Ivo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 27.10.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: E32 740 V8 manual
- Мечтае да кара: E38 Alpina B12 6.0
Re: m60b40 детонационни датчици
По спомен когато търсих и аз детонационни датчици се оказа че тези със 3-те пина са ги слагали изключително малко време (около година година и половина мисля че беше) и след това ги сменят със 2 пинови, като съответно променят и буксите на инсталацията. Но ще ти дам един жокер, на тези датчици със 3-те пина, единия от пиновете е шармовката на кабела но тя няма никаква връзка със самия датчик. Тоест във самия датчик са свързани само два кабела, а шармовката е прекъсната на входа на самия датчик. По спомен 2 пиновите дори нямаха шармовка на кабела и съвсем спокойно можеш да отрежеш тази двупинова букса на датчиците които имаш, слагаш кабелни обувки и ги включваш към два от пиновете на буксата от инсталацията. Ако не знаеш кои пинове точно ще ударя едно рамо 

- .::Братоев::.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1055
- Регистриран на: 16.09.2006
- Кара: осем цилиндрови
Re: m60b40 детонационни датчици
Dj Ivo написа:По спомен когато търсих и аз детонационни датчици се оказа че тези със 3-те пина са ги слагали изключително малко време (около година година и половина мисля че беше) и след това ги сменят със 2 пинови, като съответно променят и буксите на инсталацията. Но ще ти дам един жокер, на тези датчици със 3-те пина, единия от пиновете е шармовката на кабела но тя няма никаква връзка със самия датчик. Тоест във самия датчик са свързани само два кабела, а шармовката е прекъсната на входа на самия датчик. По спомен 2 пиновите дори нямаха шармовка на кабела и съвсем спокойно можеш да отрежеш тази двупинова букса на датчиците които имаш, слагаш кабелни обувки и ги включваш към два от пиновете на буксата от инсталацията. Ако не знаеш кои пинове точно ще ударя едно рамо
Колега златен си...ако можеш да удариш рамо на кои пинове да ги сложа ще съм ти задължен.


3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани