m60b40 детонационни датчици

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1055
Регистриран на: 16.09.2006
Кара: осем цилиндрови

m60b40 детонационни датчици

Мнение от .::Братоев::. » 21 Окт 2014, 19:46

Колеги на е38 м60б40 въпросните датчици с 2 или 3 пина трябва да бъдат и изобщо има ли м60б40 с 3 пинови детонационни датчици? Щото датчците на мотора са с 2 пина а на инсталацията са с 3. Мотора е от е38 и го слагам в друга кола и ми се разминават буксите и сметнах ,че тук е правилното място да ви попитам.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 27.10.2012
Местоположение: Стара Загора
Кара: E32 740 V8 manual
Мечтае да кара: E38 Alpina B12 6.0

Re: m60b40 детонационни датчици

Мнение от Dj Ivo » 21 Окт 2014, 22:48

По спомен когато търсих и аз детонационни датчици се оказа че тези със 3-те пина са ги слагали изключително малко време (около година година и половина мисля че беше) и след това ги сменят със 2 пинови, като съответно променят и буксите на инсталацията. Но ще ти дам един жокер, на тези датчици със 3-те пина, единия от пиновете е шармовката на кабела но тя няма никаква връзка със самия датчик. Тоест във самия датчик са свързани само два кабела, а шармовката е прекъсната на входа на самия датчик. По спомен 2 пиновите дори нямаха шармовка на кабела и съвсем спокойно можеш да отрежеш тази двупинова букса на датчиците които имаш, слагаш кабелни обувки и ги включваш към два от пиновете на буксата от инсталацията. Ако не знаеш кои пинове точно ще ударя едно рамо :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1055
Регистриран на: 16.09.2006
Кара: осем цилиндрови

Re: m60b40 детонационни датчици

Мнение от .::Братоев::. » 22 Окт 2014, 10:42

Dj Ivo написа:По спомен когато търсих и аз детонационни датчици се оказа че тези със 3-те пина са ги слагали изключително малко време (около година година и половина мисля че беше) и след това ги сменят със 2 пинови, като съответно променят и буксите на инсталацията. Но ще ти дам един жокер, на тези датчици със 3-те пина, единия от пиновете е шармовката на кабела но тя няма никаква връзка със самия датчик. Тоест във самия датчик са свързани само два кабела, а шармовката е прекъсната на входа на самия датчик. По спомен 2 пиновите дори нямаха шармовка на кабела и съвсем спокойно можеш да отрежеш тази двупинова букса на датчиците които имаш, слагаш кабелни обувки и ги включваш към два от пиновете на буксата от инсталацията. Ако не знаеш кои пинове точно ще ударя едно рамо :yes:

Колега златен си...ако можеш да удариш рамо на кои пинове да ги сложа ще съм ти задължен. :clap: :bchug:
Изображение

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook