Филтър картерни газове 740d
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- vagabond999
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 16.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: e38 с 8 вафли под капака
Филтър картерни газове 740d
Здравейте Колеги,
Бихте ли ми дали информация, на какъв пробег се сменя филтъра на картерни газове на V8 дизел 740d?
По ETK, не ми излиза да има кечета в него, които да се подменят, а целия е 600 и кусур лева.
Бихте ли ми дали информация, на какъв пробег се сменя филтъра на картерни газове на V8 дизел 740d?
По ETK, не ми излиза да има кечета в него, които да се подменят, а целия е 600 и кусур лева.
- kilikandzer-power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Майна Таун - Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: Individual Executive 728ILA
Re: Филтър картерни газове 740d
Имаш една конзолка наречена OIL SEPARATOR. Сваляш и отваряш капачетата и поглеждаш дали са здрави силиконовите мембрани, ако са едно разглабяне и почистване и си готов. А ако не са си купуваш новичък целия елемент. Втора ръка трудно ще намериш, но не е невъзможно.

На диностенда виждаш това което очакваш, но на улицата разбираш истината !
- Дифашир
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Навсякаде и никаде...
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
- Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related
Re: Филтър картерни газове 740d
kilikandzer-power написа:Имаш една конзолка наречена OIL SEPARATOR. Сваляш и отваряш капачетата и поглеждаш дали са здрави силиконовите мембрани, ако са едно разглабяне и почистване и си готов. А ако не са си купуваш новичък целия елемент. Втора ръка трудно ще намериш, но не е невъзможно.
Ами колега да питам ти правил ли си тази интервенция за да даваш такъв съвет?Първо малко трудно ще му е на колегата да го свали защото е натъпкан на майната си особенно целия.По-лесно е да се свали само горната част и да се извадят елеменТИТЕ,защото този филтър е двоен ,за разлика от 4 и 6 цилиндровите при които е с един елемент.Въпреки това аз също не мога да си обясня високата цена защото тя надхвърля два единични.Второто което е при този филтър на елементите е намотано някъкво ..... въженце да го нареча,което най-вероятно няма да е обикновен матерял а най-отгоре обшит с тънко донапренче.В Мкар ми бяха казали преди години че трябвало да се сменя на 120 К но дали е така .... май и те не бяха много сигурни,така предполовиха.
- kilikandzer-power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Майна Таун - Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: Individual Executive 728ILA
Re: Филтър картерни газове 740d
Ами Да, Колега. Няколко пъти съм го правил. Много добре знам какво представлява и къде е набутан. Както е казано "Който иска да има брада ще му се наложи да си има ножичка и гребенче за да си я потдържа". Какво сначи скъпо ? Това все пак е 7-ма серия - представителен автомобил, т.е. не е за всеки джоб.

На диностенда виждаш това което очакваш, но на улицата разбираш истината !
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани