Смяна на виско, ел.перка на радиатор, водна помпа, термостат
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- 7BREYTON
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 15.04.2007
- Кара: Entwicklung 38
- Мечтае да кара: B12
Смяна на виско, ел.перка на радиатор, водна помпа, термостат
Смяна на виско, ел.перка на радиатор, водна помпа, термостати на 2001 Е38 730D ?
Кой е правил някоя от смените, насоки препоръки за частите (марки), цени и всичко друго.
Не ми работи ел. перката на радиатора ... което хич не ми харесва.
Карам почти само в града и стрелката на температурата на таблото си стига до 12 часа и не мръдва оттам.
тука намерих перка на поносима цена ама тая марка INTERNATIONAL каква е?
ПЕРКА ЗА BMW 7 (E38) (0650751 INTERNATIONAL)
Цена за единица (1 брой): 357.00 лв. (с ДДС)
Посъветваха ме да сменя и ВИСКО СЪЕДИНИТЕЛят. BEHR била добрата марка ... други стават ли?
Чета че имало някакви проблеми с начина на съхранение на новите и ако не били правилно поставени изтичало силиконовата течност и виското заминавало???
Не съм сменял откакто имам колата водна помпа? Мисля че бях срещал че били с пластмасови перки ли нещо от сорта и се чупили и че имало и с метални и не било лошо да се смени?
Не че изгарям да си давам парите ... но си мисля дали не е хубаво да се сменят евентуално и термостатите - имало 2???
Всякакви съвети и коментари са добре дошли.
Е38 for life!
Кой е правил някоя от смените, насоки препоръки за частите (марки), цени и всичко друго.
Не ми работи ел. перката на радиатора ... което хич не ми харесва.
Карам почти само в града и стрелката на температурата на таблото си стига до 12 часа и не мръдва оттам.
тука намерих перка на поносима цена ама тая марка INTERNATIONAL каква е?
ПЕРКА ЗА BMW 7 (E38) (0650751 INTERNATIONAL)
Цена за единица (1 брой): 357.00 лв. (с ДДС)
Посъветваха ме да сменя и ВИСКО СЪЕДИНИТЕЛят. BEHR била добрата марка ... други стават ли?
Чета че имало някакви проблеми с начина на съхранение на новите и ако не били правилно поставени изтичало силиконовата течност и виското заминавало???
Не съм сменял откакто имам колата водна помпа? Мисля че бях срещал че били с пластмасови перки ли нещо от сорта и се чупили и че имало и с метални и не било лошо да се смени?
Не че изгарям да си давам парите ... но си мисля дали не е хубаво да се сменят евентуално и термостатите - имало 2???
Всякакви съвети и коментари са добре дошли.
Е38 for life!
- 4i4o Mitko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София;Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е38
- Мечтае да кара: вече не мечтае
- Детайли за колата: е38 728iA
Re: Смяна на виско, ел.перка на радиатор, водна помпа, термо
Здравей колега
Аз карам 728 и смених вече виското и отремонтирах вентилатора на климата. За виското - да, хубаво е да се смени. Ако не си сигурен дали е наред, вземи един вестник, навий го и при загряла кола пробвай да спреш перката. Ако успееш - виското е "чао"
За ново такова - BEHR или някакво друго (без китайските заместители че
) според зависи колко пари можеш да заделиш за това.
Относно вентилатора - ако ти се занимава свали си вентилатора (не е много сложно, но е хубаво да ти помага някой за бронята). Много често проблема е в съпротивленията, които са за степените на перката. При свален вентилатор може да се замерят с мултицет и да се установи дали работят. Ремонтият комплект (при мен перката е с 3 степени и 2 съпротивления) е около 90 кинта. Може и да се побългарят и ремонта ще струва доста по-малко. Ако те са наред може самия мотор да е проблемен. Нов много трудно ще намериш, моят го отремонтирах в София (разлепени магнити) и всичко ми излезна около 50 кинта. Не знам колко ще изкара този INTERNATIONAL, предполагам е китайски
Водната помпа и термостатите - за тях не съм компетентен все пак съм с бензинов агрегат. Моят съвет е ако работят не ги барай освен ако нямаш парички в излишък да ги смениш и да знаеш че там всичко е ок.
Надявам се да съм бил от полза

Аз карам 728 и смених вече виското и отремонтирах вентилатора на климата. За виското - да, хубаво е да се смени. Ако не си сигурен дали е наред, вземи един вестник, навий го и при загряла кола пробвай да спреш перката. Ако успееш - виското е "чао"


Относно вентилатора - ако ти се занимава свали си вентилатора (не е много сложно, но е хубаво да ти помага някой за бронята). Много често проблема е в съпротивленията, които са за степените на перката. При свален вентилатор може да се замерят с мултицет и да се установи дали работят. Ремонтият комплект (при мен перката е с 3 степени и 2 съпротивления) е около 90 кинта. Може и да се побългарят и ремонта ще струва доста по-малко. Ако те са наред може самия мотор да е проблемен. Нов много трудно ще намериш, моят го отремонтирах в София (разлепени магнити) и всичко ми излезна около 50 кинта. Не знам колко ще изкара този INTERNATIONAL, предполагам е китайски

Водната помпа и термостатите - за тях не съм компетентен все пак съм с бензинов агрегат. Моят съвет е ако работят не ги барай освен ако нямаш парички в излишък да ги смениш и да знаеш че там всичко е ок.
Надявам се да съм бил от полза

- mpp82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 16.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 730 d
- Мечтае да кара: X5
Re: Смяна на виско, ел.перка на радиатор, водна помпа, термо
В Е39 съм чел че металните помпи май са с по-малък дебит (не съм сигурен),но ако се сменя навреме мисля че въобще не е проблем,новата която сложих отново е пластмасова.Ако имаш късмет може да се окаже че си с един термостат.
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1928
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Смяна на виско, ел.перка на радиатор, водна помпа, термо
4i4o Mitko написа:
Относно вентилатора - ако ти се занимава свали си вентилатора (не е много сложно, но е хубаво да ти помага някой за бронята). Много често проблема е в съпротивленията, които са за степените на перката. При свален вентилатор може да се замерят с мултицет и да се установи дали работят. Ремонтият комплект (при мен перката е с 3 степени и 2 съпротивления) е около 90 кинта. Може и да се побългарят и ремонта ще струва доста по-малко. Ако те са наред може самия мотор да е проблемен. Нов много трудно ще намериш, моят го отремонтирах в София (разлепени магнити) и всичко ми излезна около 50 кинта. Не знам колко ще изкара този INTERNATIONAL, предполагам е китайски![]()
На колегата перката е от другия модел, управлението е вътре в самия електромотор. Не знам някой да ги е ремонтирал успешно.

- 7BREYTON
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 15.04.2007
- Кара: Entwicklung 38
- Мечтае да кара: B12
Re: Смяна на виско, ел.перка на радиатор, водна помпа, термо
4i4o Mitko - мерси!!!
boris_k - колега няма варианти казваш - трябва да се сменя и наи добре с ново май?
boris_k - колега няма варианти казваш - трябва да се сменя и наи добре с ново май?
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1928
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Смяна на виско, ел.перка на радиатор, водна помпа, термо
Винаги е най-добре с ново, от признат производител, но в крайна сметка всичко опира до възможности.

- Beni_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 1.03.2009
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: e91 320d 163
- Мечтае да кара: f30 335d
- Детайли за колата: Черна много лъскава.
Re: Смяна на виско, ел.перка на радиатор, водна помпа, термо
Извинявам се че пиша в темата на колегата
но знае ли ли някои точните данни на тези
съпротивления че и мойте са за смяна
а на тях не пише нищо освен сименс.
Благодаря предварително!
но знае ли ли някои точните данни на тези
съпротивления че и мойте са за смяна
а на тях не пише нищо освен сименс.
Благодаря предварително!
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Смяна на виско, ел.перка на радиатор, водна помпа, термо
Beni_ написа:Извинявам се че пиша в темата на колегата
но знае ли ли някои точните данни на тези
съпротивления че и мойте са за смяна
а на тях не пише нищо освен сименс.
Благодаря предварително!
Освен оригинални няма алтернатива или са по-големи като размер или са с по-ниски омове или по-високи. Направили са го точно за тая кола и тва е.
- Beni_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 1.03.2009
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: e91 320d 163
- Мечтае да кара: f30 335d
- Детайли за колата: Черна много лъскава.
Re: Смяна на виско, ел.перка на радиатор, водна помпа, термо
Какво значи оригинални не вярвам тези резистори да се предлагат отделно от перката
във бмв,но ако знаеш каде и за колко пари ще съм благодарен да ми кажеш.
Поздрави.
във бмв,но ако знаеш каде и за колко пари ще съм благодарен да ми кажеш.
Поздрави.
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1928
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Смяна на виско, ел.перка на радиатор, водна помпа, термо
Оригинални, означава оригинални, в Дару, в М-кар и т.н.
Номенклатурен номер
67328371873
Описание
Резистори к-т
Ед. цена с ДДС
95.84 лв
Колега 7BREYTON, видях къде си е гледал тази перка, но работата понамирисва малко. Общо взето я дават за всички модели и години Е38, което няма как да стане. До 09/98 са едни перки, след това нямат нищо общо, управлението е съвсем различно. Да не споменаваме, че на 750ката пък степените са с една по-малко дори и преди 98ма г.
Номенклатурен номер
67328371873
Описание
Резистори к-т
Ед. цена с ДДС
95.84 лв
Колега 7BREYTON, видях къде си е гледал тази перка, но работата понамирисва малко. Общо взето я дават за всички модели и години Е38, което няма как да стане. До 09/98 са едни перки, след това нямат нищо общо, управлението е съвсем различно. Да не споменаваме, че на 750ката пък степените са с една по-малко дори и преди 98ма г.

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Смяна на виско, ел.перка на радиатор, водна помпа, термо
Ето една тема от Е39, за смяна на тези резистори с неоригинални:
viewtopic.php?f=35&t=304157&p=3363726#p3363726
viewtopic.php?f=35&t=304157&p=3363726#p3363726

- Beni_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 1.03.2009
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: e91 320d 163
- Мечтае да кара: f30 335d
- Детайли за колата: Черна много лъскава.
Re: Смяна на виско, ел.перка на радиатор, водна помпа, термо
Благодаря колега темата от е39 ще ми свърши прекрасна работа.
- mslmisko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 27.08.2010
- Местоположение: Димитровград Сьрбия
- Пол: Мъж
Re: Смяна на виско, ел.перка на радиатор, водна помпа, термо
че исползвам тази тема..
на 740и (м62) почна да вдига температура, по точно термостата отвара на 116 градуса.
сменени са водна помпа, виско, перката и термостата.
сега е "малко" по добре, на 108 задьржа най-много, но понякога отвори на 114 градуса.
ако някой има идея или подобен проблем, нека пише..
на 740и (м62) почна да вдига температура, по точно термостата отвара на 116 градуса.
сменени са водна помпа, виско, перката и термостата.
сега е "малко" по добре, на 108 задьржа най-много, но понякога отвори на 114 градуса.
ако някой има идея или подобен проблем, нека пише..
- 7BREYTON
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 15.04.2007
- Кара: Entwicklung 38
- Мечтае да кара: B12
Re: Смяна на виско, ел.перка на радиатор, водна помпа, термо
търся да купя втора ръка Вентилатор за радиатор климатик с една перка за BMW 7 Ser (E38) 2001 730Д
Моята е умряла , смених виското (http://www.meeknet.co.uk/e38/E38_Viscou ... emoval.pdf) , но за тоя вентилатор маи нямало варианти. Намерих това:
http://www.avto.bim.bg/Ventilator-za-ra ... 3m699.html
някои да се е сблъсквал с проблема?
Моята е умряла , смених виското (http://www.meeknet.co.uk/e38/E38_Viscou ... emoval.pdf) , но за тоя вентилатор маи нямало варианти. Намерих това:
http://www.avto.bim.bg/Ventilator-za-ra ... 3m699.html
някои да се е сблъсквал с проблема?
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани