Проблем с V12
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- IL\M
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 28.10.2009
- Местоположение: Варна.. ;)
- Кара: e38 750 IL
Проблем с V12
Здравейте колеги, ... скоро правих ремонт на мотора си... Сменени са всички гарнитури, валове, гумичките и др. дребни неща... Около 2000 км нямах никакви проблеми, но от няколко дни при студен старт колата пуши (първоначално не пуши, малко след това се вкл. нещо като турбо за кратко и започва да дими)..., след около 5 минути работа на мотора, пушека изчезва. Двигателя е 5.4 V12 `95.
Разхода е нормален, не пипа антифриз и масло!
Разхода е нормален, не пипа антифриз и масло!
- victor2k
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 16.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 740iA
- Детайли за колата: 2000 740iA Sport
Re: Проблем с V12
Какво ти струваше ремонта, части и труд? Много ми е интересно
Отвори капака като го прави и кажи от коя страна идва поне този 'турбо' звук
Отвори капака като го прави и кажи от коя страна идва поне този 'турбо' звук
Re: Проблем с V12
IL\M написа:всички гарнитури, валове, гумичките и др. дребни неща
всички? валовете пък защо? дай инфо за ремонта
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- IL\M
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 28.10.2009
- Местоположение: Варна.. ;)
- Кара: e38 750 IL
Re: Проблем с V12
Валовете имаха износване на циментацията, това било детски проблем на този мотор. Двигателя беше отворен, защото колата започна да губи антифриз, а и имаше разход на масло и...... Иначе ремонта ми струваше около 3000 лв, незнам точно колко излезе, защото частите идваха по различно време, а и не съм смятъл де. А "турбо" звука..., той е типичен за тази кола, винаги когато е студена го прави..., все едно ще излита..., незнам какво е това чудо, но щом се включи започва да пуши.. (преди ремонта нямаше този проблем.. с пушенето при студен старт).
(...след като поработи 5 минути, няма никакъв пушек, както във високите, така и в ниските...)...........
(...след като поработи 5 минути, няма никакъв пушек, както във високите, така и в ниските...)...........

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем с V12
Имаше един цилиндър отпред, който имаше ролята да подгрява катализаторите и неща от този род.
Срещал съм го като оплаквания от собственици на М62 в щатските форуми, така че предполагам, че е същото
Срещал съм го като оплаквания от собственици на М62 в щатските форуми, така че предполагам, че е същото


- victor2k
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 16.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 740iA
- Детайли за колата: 2000 740iA Sport
Re: Проблем с V12
Перката на виското? Да не е тя, за е зацепила като е студена. Ако е това - веднага свали перката до като си намериш ново виско
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Проблем с V12
victor2k написа:Перката на виското? Да не е тя, за е зацепила като е студена. Ако е това - веднага свали перката до като си намериш ново виско
ти незнам дали знаеш ама виското на студена кола трябва да работи за известно време точно ако не работи е притеснително
Барай шишарката Минкеее ....
- victor2k
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 16.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 740iA
- Детайли за колата: 2000 740iA Sport
Re: Проблем с V12
Известното време е няколко секунди на високи обороти, не и на пълни за да фучи здраво
- IL\M
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 28.10.2009
- Местоположение: Варна.. ;)
- Кара: e38 750 IL
Re: Проблем с V12
Виското си е наред, работи си както трябва. Този звук няма нищо общо с него.....
Някой добър Елкон във Варна, ако можете да препоръчате ще съм благодарен!
Някой добър Елкон във Варна, ако можете да препоръчате ще съм благодарен!

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Проблем с V12
victor2k написа:Известното време е няколко секунди на високи обороти, не и на пълни за да фучи здраво
я малко така разясни какво е високи и какво пълни обороти че нещо не ми е ясно
Барай шишарката Минкеее ....
- victor2k
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 16.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 740iA
- Детайли за колата: 2000 740iA Sport
Re: Проблем с V12
Виското не трябва да остава зацепено ако мотора е студен(да речем не е палена от предния ден), трябва като подпреш с пръст перката тя да спре да се върти.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем с V12
Аз лично визирах тази помпа (от линка долу), съдейки по симптомите, които ти си изброил всичко съвпада
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/57582
Ето и малко снимков материал на карантиите
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1364566
A loud noise from the front right side of the engine bay (a 1998 BMW 750iL with 67k miles), very much like a vacuum cleaner sound. The noise would start about 10 seconds after a cold start and last for approximately one minute. It was much more noticable from the inside of the car.
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/57582
Ето и малко снимков материал на карантиите
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1364566

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Проблем с V12
victor2k написа:Виското не трябва да остава зацепено ако мотора е студен(да речем не е палена от предния ден), трябва като подпреш с пръст перката тя да спре да се върти.
виското трябва да е зацепено в момента на палене на студен мотор и малко след него ако искаш да си рискуваш пръста вземи пробвай дали ще спреш перката на току що запалена студена кола с виско което е в изправност
Барай шишарката Минкеее ....
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Проблем с V12
anzak написа:victor2k написа:Виското не трябва да остава зацепено ако мотора е студен(да речем не е палена от предния ден), трябва като подпреш с пръст перката тя да спре да се върти.
виското трябва да е зацепено в момента на палене на студен мотор и малко след него ако искаш да си рискуваш пръста вземи пробвай дали ще спреш перката на току що запалена студена кола с виско което е в изправност
Що говориш глупости ?
http://www.youtube.com/watch?v=46IREK0Mp_8 ето тук обясняват за виско, тест на m62b44. Ако твоята логика беше вярна човека да беше без пръсти.
Вискоте се зацепва благодарение на гела дето го има вътре , дето като се позагрее колата затяга и се върти вече с оборотите на мотора г/д.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Проблем с V12
говорим за студен мотор колегааа в първите секунди че и минута след паленето виското е зацепено и който и когато иска може да дойде да му демонстрирам ако искате и с чисто ново виско ако читаво виското на студена кола като се запали фучи димек е зацепено и в този момент може да се довериш на клипа и да си пъхнеш ръката ама на твоя отговорност
Барай шишарката Минкеее ....
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани