Проблем с V12

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 28.10.2009
Местоположение: Варна.. ;)
Кара: e38 750 IL

Проблем с V12

Мнение от IL\M » 04 Май 2012, 14:46

Здравейте колеги, ... скоро правих ремонт на мотора си... Сменени са всички гарнитури, валове, гумичките и др. дребни неща... Около 2000 км нямах никакви проблеми, но от няколко дни при студен старт колата пуши (първоначално не пуши, малко след това се вкл. нещо като турбо за кратко и започва да дими)..., след около 5 минути работа на мотора, пушека изчезва. Двигателя е 5.4 V12 `95.

Разхода е нормален, не пипа антифриз и масло!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 16.07.2010
Пол: Мъж
Кара: 740iA
Детайли за колата: 2000 740iA Sport

Re: Проблем с V12

Мнение от victor2k » 04 Май 2012, 17:18

Какво ти струваше ремонта, части и труд? Много ми е интересно

Отвори капака като го прави и кажи от коя страна идва поне този 'турбо' звук


Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 17.02.2009

Re: Проблем с V12

Мнение от Хаос » 04 Май 2012, 17:40

IL\M написа:всички гарнитури, валове, гумичките и др. дребни неща

всички? валовете пък защо? дай инфо за ремонта
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 28.10.2009
Местоположение: Варна.. ;)
Кара: e38 750 IL

Re: Проблем с V12

Мнение от IL\M » 04 Май 2012, 18:27

Валовете имаха износване на циментацията, това било детски проблем на този мотор. Двигателя беше отворен, защото колата започна да губи антифриз, а и имаше разход на масло и...... Иначе ремонта ми струваше около 3000 лв, незнам точно колко излезе, защото частите идваха по различно време, а и не съм смятъл де. А "турбо" звука..., той е типичен за тази кола, винаги когато е студена го прави..., все едно ще излита..., незнам какво е това чудо, но щом се включи започва да пуши.. (преди ремонта нямаше този проблем.. с пушенето при студен старт).

(...след като поработи 5 минути, няма никакъв пушек, както във високите, така и в ниските...)........... :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблем с V12

Мнение от cod-cdbp » 04 Май 2012, 18:34

Имаше един цилиндър отпред, който имаше ролята да подгрява катализаторите и неща от този род.
Срещал съм го като оплаквания от собственици на М62 в щатските форуми, така че предполагам, че е същото ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 16.07.2010
Пол: Мъж
Кара: 740iA
Детайли за колата: 2000 740iA Sport

Re: Проблем с V12

Мнение от victor2k » 04 Май 2012, 21:10

Перката на виското? Да не е тя, за е зацепила като е студена. Ако е това - веднага свали перката до като си намериш ново виско

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Проблем с V12

Мнение от anzak » 04 Май 2012, 22:06

victor2k написа:Перката на виското? Да не е тя, за е зацепила като е студена. Ако е това - веднага свали перката до като си намериш ново виско

ти незнам дали знаеш ама виското на студена кола трябва да работи за известно време точно ако не работи е притеснително
Барай шишарката Минкеее ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 16.07.2010
Пол: Мъж
Кара: 740iA
Детайли за колата: 2000 740iA Sport

Re: Проблем с V12

Мнение от victor2k » 04 Май 2012, 22:33

Известното време е няколко секунди на високи обороти, не и на пълни за да фучи здраво

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 28.10.2009
Местоположение: Варна.. ;)
Кара: e38 750 IL

Re: Проблем с V12

Мнение от IL\M » 05 Май 2012, 1:33

Виското си е наред, работи си както трябва. Този звук няма нищо общо с него.....
Някой добър Елкон във Варна, ако можете да препоръчате ще съм благодарен! :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Проблем с V12

Мнение от anzak » 06 Май 2012, 20:58

victor2k написа:Известното време е няколко секунди на високи обороти, не и на пълни за да фучи здраво

я малко така разясни какво е високи и какво пълни обороти че нещо не ми е ясно
Барай шишарката Минкеее ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 16.07.2010
Пол: Мъж
Кара: 740iA
Детайли за колата: 2000 740iA Sport

Re: Проблем с V12

Мнение от victor2k » 07 Май 2012, 17:36

Виското не трябва да остава зацепено ако мотора е студен(да речем не е палена от предния ден), трябва като подпреш с пръст перката тя да спре да се върти.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблем с V12

Мнение от cod-cdbp » 08 Май 2012, 2:40

Аз лично визирах тази помпа (от линка долу), съдейки по симптомите, които ти си изброил всичко съвпада
A loud noise from the front right side of the engine bay (a 1998 BMW 750iL with 67k miles), very much like a vacuum cleaner sound. The noise would start about 10 seconds after a cold start and last for approximately one minute. It was much more noticable from the inside of the car.

http://www.bimmerboard.com/forums/posts/57582

Ето и малко снимков материал на карантиите
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1364566
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Проблем с V12

Мнение от anzak » 08 Май 2012, 19:17

victor2k написа:Виското не трябва да остава зацепено ако мотора е студен(да речем не е палена от предния ден), трябва като подпреш с пръст перката тя да спре да се върти.

виското трябва да е зацепено в момента на палене на студен мотор и малко след него ако искаш да си рискуваш пръста вземи пробвай дали ще спреш перката на току що запалена студена кола с виско което е в изправност
Барай шишарката Минкеее ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Проблем с V12

Мнение от omegaart » 08 Май 2012, 19:37

anzak написа:
victor2k написа:Виското не трябва да остава зацепено ако мотора е студен(да речем не е палена от предния ден), трябва като подпреш с пръст перката тя да спре да се върти.

виското трябва да е зацепено в момента на палене на студен мотор и малко след него ако искаш да си рискуваш пръста вземи пробвай дали ще спреш перката на току що запалена студена кола с виско което е в изправност



Що говориш глупости ?
http://www.youtube.com/watch?v=46IREK0Mp_8 ето тук обясняват за виско, тест на m62b44. Ако твоята логика беше вярна човека да беше без пръсти.

Вискоте се зацепва благодарение на гела дето го има вътре , дето като се позагрее колата затяга и се върти вече с оборотите на мотора г/д.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Проблем с V12

Мнение от anzak » 08 Май 2012, 20:28

говорим за студен мотор колегааа в първите секунди че и минута след паленето виското е зацепено и който и когато иска може да дойде да му демонстрирам ако искате и с чисто ново виско ако читаво виското на студена кола като се запали фучи димек е зацепено и в този момент може да се довериш на клипа и да си пъхнеш ръката ама на твоя отговорност
Барай шишарката Минкеее ....

Следваща

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook