Моля за съвет за размер на гуми на 19" джанти?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- 7BREYTON
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 15.04.2007
- Кара: Entwicklung 38
- Мечтае да кара: B12
Моля за съвет за размер на гуми на 19" джанти?
Моля за съвет за размер на гуми на 19" джанти?
Предните джанти са 8,5J a задните 9,5J
Търся да купувам летни гуми и се чудя за 19ките какви са най-правилните размери?
Ако някои кара с 19ки - моля за снимки - ще съм благодарен да видя и как изглеждат.
Дайте съвет за гуми - марка , модел? Кои са читави, кои са меки, кои са за (не са за) нашите пътища.
Да направим една дискусия за летните гуми че е време вече.
За шарката на гумата също дайте мнения - кои са шумни , впечатления?
поздрави
Предните джанти са 8,5J a задните 9,5J
Търся да купувам летни гуми и се чудя за 19ките какви са най-правилните размери?
Ако някои кара с 19ки - моля за снимки - ще съм благодарен да видя и как изглеждат.
Дайте съвет за гуми - марка , модел? Кои са читави, кои са меки, кои са за (не са за) нашите пътища.
Да направим една дискусия за летните гуми че е време вече.
За шарката на гумата също дайте мнения - кои са шумни , впечатления?
поздрави
Re: Моля за съвет за размер на гуми на 19" джанти?
За размер най-добре използвай калколатор за гуми. За марката въпроса е много индивидуален. Ако ти се дават пари зимаш гуми от високия клас и си караш 4-5 години. Другия вариант е да си земеш от по-долния клас и да караш 2-3 години. Въпрос на предпочитания и възможности.
Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2
Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2
Re: Моля за съвет за размер на гуми на 19" джанти?
Калкулаторите най-точно да, а за шарката колкото по-проста, по-добре. С четерите канала на Michelin, Dunlop, Continental, Pirelli са гумите за мен. За рибена кост също знам, че е мн. добра за мокро. Нови 19-ки лягат над 1400 лева, не си струва защото се намират доста читави по гумаджииниците. Някой има ли впечатления от маркитe Toyo и Yokohama?
- vovatino
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 28.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38, 740i, 2000
- Детайли за колата: Бърза, комфортна, сигурна
Re: Моля за съвет за размер на гуми на 19" джанти?
Марка гуми: 1) Michelin; 2) Continental
Размер: за предни и задни 255/40 R19 (влизат на 8.5J и на 9.5J).
Гумите трябва да имат индекс XL (това значи, че са с усилен страничен борд)
Аз в момента съм с гуми Pirelli PZeroRoss предни 245/45/19 - 9J и задни 275/40/19 - 10J
Бях решил да ги сменям, но се отказах, тъй като имам близо 3мм да ограничителя за износване на гумите и тази работа ще я свърша догодина.
Ето и една снимка, за съжаление се вижда само задната гума, но ако ти интересно ще я снимам и ще ти пратя снимки.
Поздрави
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- 7BREYTON
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 15.04.2007
- Кара: Entwicklung 38
- Мечтае да кара: B12
Re: Моля за съвет за размер на гуми на 19" джанти?
да определено ми е интересно как изглежда отстрани с тези размери
Проблема ми е дали да слагам 245/45/19 + 270/40/19
или
245/40/19 + 275/35/19 ???
Аз момента%20съм%20с%20гуми%20Pirelli%20PZeroRoss%20предни%20245/45/19%20-%209J%20и%20задни%20275/40/19 10J
Не опира ли предната при пълен завой? Колко време ги кара6 гумите
Проблема ми е дали да слагам 245/45/19 + 270/40/19
или
245/40/19 + 275/35/19 ???
Аз момента%20съм%20с%20гуми%20Pirelli%20PZeroRoss%20предни%20245/45/19%20-%209J%20и%20задни%20275/40/19 10J
Не опира ли предната при пълен завой? Колко време ги кара6 гумите
- IL\M
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 28.10.2009
- Местоположение: Варна.. ;)
- Кара: e38 750 IL
Re: Моля за съвет за размер на гуми на 19" джанти?
Аз съм с 235/50/19 и 285/45/19 отзад... и опира малко, но имам нивомат и реших проблема...
Преди време карах с 255/40/19 навсякъде и опираха отпред, но бях с 20мм фланци.

Преди време карах с 255/40/19 навсякъде и опираха отпред, но бях с 20мм фланци.
- St-George
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 22.02.2010
- Местоположение: София
- Кара: E38 M62B35
Re: Моля за съвет за размер на гуми на 19" джанти?
не съм слагал 19ки, ама миналото лято карах с 245/55/17 навсякаде и отпред бяха на една идея от опирането. И все си мисля че на ширина 255 отпред ще опира.
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
- 7BREYTON
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 15.04.2007
- Кара: Entwicklung 38
- Мечтае да кара: B12
Re: Моля за съвет за размер на гуми на 19" джанти?
Bavarishe написа:245/45/19 на 275/40/19
Имаш ли снимки да видя как стоят гумите с тези размери? На какви джанти са? С какво J?
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: Моля за съвет за размер на гуми на 19" джанти?
На колата на едно приятелче са,а джантите са оригиналните от следващат 7-ца,тия спицовите.Понеже съм гумаджия съм се нагледал на кво ли не и тоя размер и седи най-добре на тази кола.На колегата е38-та е с 19-ки 8,5 джи и е с 4 гуми 255/40/19 и остава голема фуга между гумата и калника 

ТДС - Турбо Див Селянин
- Дифашир
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Навсякаде и никаде...
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
- Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related
Re: Моля за съвет за размер на гуми на 19" джанти?
И ЕТ-то на джантите дава отражение,имайте предвид!
- 7BREYTON
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 15.04.2007
- Кара: Entwicklung 38
- Мечтае да кара: B12
Re: Моля за съвет за размер на гуми на 19" джанти?
Kакво ви е мнението колеги за runflat гумите? За - против?Защо?
Re: Моля за съвет за размер на гуми на 19" джанти?
Вече има тема за това.
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=291050
from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=291050
from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: Моля за съвет за размер на гуми на 19" джанти?
7BREYTON написа:Kакво ви е мнението колеги за runflat гумите? За - против?Защо?
изобщо не ти ги препоръчвам за твойта кола.2 основни причини 1.Ще вози като каруца,ще съсипеш джантите и окачването 2.Ако нямаш известителна система за понижено налягане и спукаш гума на магистралата,с тая тежка кола може да разбереш след като вече си оставил обръчите на гумата

ТДС - Турбо Див Селянин
- 7BREYTON
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 15.04.2007
- Кара: Entwicklung 38
- Мечтае да кара: B12
Re: Моля за съвет за размер на гуми на 19" джанти?
Намерих това :
някои с впечатление от помпането с азот????????
---------------------------------------
С нископрофилни рънфлет карат най – новите мерцедеси и БМВ-та, цената варира от 300 до 900 лева на бройка.
Всички баровци и автоманиаци карат новите си и мощни автомобили само с рънфлет гуми. Технологията се наложи на нашия пазар през последната година и с известни видоизменения се прилагат от всички големи производители – “Гудиар”, “Мишелин”, “Дънлоп”, “Бриджстоун”. Тайната е в допълнителното странично усилване, което се прави със стоманени нишки и всеки производител прилага допълнително свое ноу хау. По този начин рънфлет гуми не се пукат и са по – стабилни на завоите. Ако все пак гумата се спука, спадането й става съвсем бавно, като едновременно с това се отчита на електронните датчици при по – новите марки. С повредената гума може да се кара още около 100 километра, без са се чувства поднасяне и дискомфорт. Единствено при пукане не е препоръчително да се кара с висока скорост. Новите гуми са предназначени от производителите за най – новите автомобили, които излизат на пазара, и то от високите серии. Такива са S класата при “Мерцедес”, като и BMW 6-та и 7-а серия. Това предопределя две неща – вида на гумата и цената й. Рънфлет са изцяло нископрофилни гуми, което означава от 55 цола надолу. За “Ситроен”, “Пежо” и най – вече “Ауди А8” са се погрижили от “Мишелин”. Те предлагат друг вид бронирана система PAX. Тя е разработена на принципа на допълнително усилване с гумени обръчи, които се монтират между гумата и джантата. Самата гума е усилена не отстрани, а в задната си част. Те са и с различна сигнатура – в милиметри вместо в цолове. Скъпата кола води след себе си и висока цена на гумите, независимо дали е със система РАХ, или са рънфлет. Цените на различните модели са между 15 и 30 % по – високи от обикновения аналог. Според търговци сумата се влияе от размера и производителя, като се движи в широките граници от 300 до 900 лева. За още по – голяма сигурност е добре гумите да се помпат с азот, а не с въздух, както е широката практика у нас. Азота има редица неоспорими предимства пред въздуха. Той щади в голяма степен вътрешността на гумата, няма почти никакво температурно разширение. В резултат гумата почти не се деформира, дава възможност за по – висока скорост, а може да се икономиса и гориво. Цената на едно зареждане също зависи от размера и варира от 1 до 3,50 лева на гума, но може спокойно да се кара цяла година, без да е нужно да се донапомпва.
Слик за състезатели
Любителите на високите скорости трябва да заложат на гуми слик или полуслик. Това означава, че гумите са без или със много малък грайфер, но са направени от специални материали. Тези гуми трябва да се използват само за състезания, а не в градски условия. По – добрият вариант е полуслик, които имат дълбочина на грайфера около 4 -6 мм. С такива гуми полуслик са оборудвани едни от най – новите модели на “Субару” и “Мицубиши”.
някои с впечатление от помпането с азот????????
---------------------------------------
С нископрофилни рънфлет карат най – новите мерцедеси и БМВ-та, цената варира от 300 до 900 лева на бройка.
Всички баровци и автоманиаци карат новите си и мощни автомобили само с рънфлет гуми. Технологията се наложи на нашия пазар през последната година и с известни видоизменения се прилагат от всички големи производители – “Гудиар”, “Мишелин”, “Дънлоп”, “Бриджстоун”. Тайната е в допълнителното странично усилване, което се прави със стоманени нишки и всеки производител прилага допълнително свое ноу хау. По този начин рънфлет гуми не се пукат и са по – стабилни на завоите. Ако все пак гумата се спука, спадането й става съвсем бавно, като едновременно с това се отчита на електронните датчици при по – новите марки. С повредената гума може да се кара още около 100 километра, без са се чувства поднасяне и дискомфорт. Единствено при пукане не е препоръчително да се кара с висока скорост. Новите гуми са предназначени от производителите за най – новите автомобили, които излизат на пазара, и то от високите серии. Такива са S класата при “Мерцедес”, като и BMW 6-та и 7-а серия. Това предопределя две неща – вида на гумата и цената й. Рънфлет са изцяло нископрофилни гуми, което означава от 55 цола надолу. За “Ситроен”, “Пежо” и най – вече “Ауди А8” са се погрижили от “Мишелин”. Те предлагат друг вид бронирана система PAX. Тя е разработена на принципа на допълнително усилване с гумени обръчи, които се монтират между гумата и джантата. Самата гума е усилена не отстрани, а в задната си част. Те са и с различна сигнатура – в милиметри вместо в цолове. Скъпата кола води след себе си и висока цена на гумите, независимо дали е със система РАХ, или са рънфлет. Цените на различните модели са между 15 и 30 % по – високи от обикновения аналог. Според търговци сумата се влияе от размера и производителя, като се движи в широките граници от 300 до 900 лева. За още по – голяма сигурност е добре гумите да се помпат с азот, а не с въздух, както е широката практика у нас. Азота има редица неоспорими предимства пред въздуха. Той щади в голяма степен вътрешността на гумата, няма почти никакво температурно разширение. В резултат гумата почти не се деформира, дава възможност за по – висока скорост, а може да се икономиса и гориво. Цената на едно зареждане също зависи от размера и варира от 1 до 3,50 лева на гума, но може спокойно да се кара цяла година, без да е нужно да се донапомпва.
Слик за състезатели
Любителите на високите скорости трябва да заложат на гуми слик или полуслик. Това означава, че гумите са без или със много малък грайфер, но са направени от специални материали. Тези гуми трябва да се използват само за състезания, а не в градски условия. По – добрият вариант е полуслик, които имат дълбочина на грайфера около 4 -6 мм. С такива гуми полуслик са оборудвани едни от най – новите модели на “Субару” и “Мицубиши”.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани