Малко за оборотите!?

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 28.07.2011
Пол: Мъж
Кара: e38

Малко за оборотите!?

Мнение от Disasterr » 11 Окт 2011, 18:33

Колеги,
забелязвам нещо което се случва с колата. Претриса пончкога при спиране, за което изчетох доста, но другото което ми прави впечатление е, че при спускане на свободна оборотите се вдигнаха до 2500, сама си ги вдигна и после се оправи. Мойте предположениич са ГНП, маховик, няакакъв проблем с вакуума... Ако някой се сеща закакво става въпрос да каже! :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 26.07.2007
Местоположение: Габрово

Re: Малко за оборотите!?

Мнение от kita » 11 Окт 2011, 19:07

Disasterr написа:Колеги,
забелязвам нещо което се случва с колата. Претриса пончкога при спиране, за което изчетох доста, но другото което ми прави впечатление е, че при спускане на свободна оборотите се вдигнаха до 2500, сама си ги вдигна и после се оправи. Мойте предположениич са ГНП, маховик, няакакъв проблем с вакуума... Ако някой се сеща закакво става въпрос да каже! :)

Ами щом са се дигнали до 2500, сигурно е 2,5TDS,...ама знам ли...???
Последна промяна kita на 11 Окт 2011, 19:50, променена общо 1 път
Габровеца най-обича: Да пуши на муфта, да е с чужда жена и да кара по инерция....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 439
Регистриран на: 3.11.2010
Местоположение: София
Пол: Жена
Кара: Е38 TDS + е30 318i и некви други!!!
Мечтае да кара: BMW F06 — 6 Series Gran Coupe ///M Sport Package
Детайли за колата: е38-725 TDS, автомат,
Audi A4 1.8T

Re: Малко за оборотите!?

Мнение от ELZAGG » 11 Окт 2011, 19:17

Коце, колегата е написал под името си, че кара ТДС. :wave:

Колега, може да имаш няколко проблема- тресенето при спиране може да е и от ходова част. Нека кажат другите колеги какво мислят!
От цървул, бална пантофка НЕ става!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 28.07.2011
Пол: Мъж
Кара: e38

Re: Малко за оборотите!?

Мнение от Disasterr » 11 Окт 2011, 19:22

Не, не е от ходовата колега. Ходих на стенд преди 2 седмици, казаха че всичко е здраво по окачването. Има за правене по мотора обаче.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 28.07.2011
Пол: Мъж
Кара: e38

Re: Малко за оборотите!?

Мнение от Disasterr » 11 Окт 2011, 19:23

Ве пич, не е добре да ми говориш така.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 26.07.2007
Местоположение: Габрово

Re: Малко за оборотите!?

Мнение от kita » 11 Окт 2011, 19:47

Disasterr написа:Ве пич, не е добре да ми говориш така.


Нищо лошо нямам предвид.Просто съм от Габрово и хумора ми идва в повече.
Извинявай,че не съм видял, наистина пише:кара TDS
Опиши по-подробно проблема.Ще се напънем дружно и току виж пък помогнем. ;) :bchug:

P.S.Махнах го, дано не съм те обидил ;)
Габровеца най-обича: Да пуши на муфта, да е с чужда жена и да кара по инерция....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 28.07.2011
Пол: Мъж
Кара: e38

Re: Малко за оборотите!?

Мнение от Disasterr » 11 Окт 2011, 19:58

Това е което съм написал, но като цяло. Със сигурност ще рециклирам ГНП, но не знам дали ще се оправи всичко от това. Като е наклонена напред или назад педала на спирачката се втвърдява, от 1ва на 2ра гасне сама понякога, ей такива дреболий, който може да станат големи...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 26.07.2007
Местоположение: Габрово

Re: Малко за оборотите!?

Мнение от kita » 11 Окт 2011, 20:14

Пробвал ли си как е с поне 2/3 пълен резервоар и с 10-15л има ли разлика.??
Какво имаш предвид, като казваш, че ще рециклираш помпата.??Съвсем на първо четене, мисля, че проблема е в главата на помпата.Много от колегите са го минали тоя проблем.Аз също.Почни първо с по-лесното.Пробвай това с горивото в резервоара.Мисля, че е излишно да питам , но все пак, горивен филтър смени ли.??
Габровеца най-обича: Да пуши на муфта, да е с чужда жена и да кара по инерция....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 28.07.2011
Пол: Мъж
Кара: e38

Re: Малко за оборотите!?

Мнение от Disasterr » 11 Окт 2011, 23:03

Вмомента има 60 литра в резервоара и ми направи тоя номер. Преди 3 дни имаше 20 и е правеше нищо, но и аз мисля, че е от помпата проблема. Рециклиране значи смяна на гарнитурите, проверка на пистите в кво състояние са. Претрисането може да е от 1000 неща. Едно по едно ги почвам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Малко за оборотите!?

Мнение от Dirty M5 driveR » 11 Окт 2011, 23:26

Маховика няма връзка със самоволното вдигане на обороти. И според мен проблема ти е в помпата. Може би плочката, това е основната болежка на ТДС-а.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 722
Регистриран на: 11.06.2006
Местоположение: София бате центъра на....
Пол: Мъж
Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза

Re: Малко за оборотите!?

Мнение от RORO » 13 Окт 2011, 19:26

А не може ли да е дебитомер?Така да мени оборотите?Въздушен филтър сменял ли си?А това със сервото сигурното ти го прави и на равно ама не си чукал толкова често спирачката.Провери връзките от вакум помпата да не изпускат някъде или самото серво.След като загасиш колко натисканияна спирачката имаш?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 28.07.2011
Пол: Мъж
Кара: e38

Re: Малко за оборотите!?

Мнение от Disasterr » 15 Окт 2011, 17:35

Ебати чудото са тея дизели... ако не бях толкова влюбен в тая кола, не бих си купил дизел. Дебитомер или ГНП, там е проблема.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Малко за оборотите!?

Мнение от vladobate » 15 Окт 2011, 23:54

Disasterr написа:Ебати чудото са тея дизели... ако не бях толкова влюбен в тая кола, не бих си купил дизел. Дебитомер или ГНП, там е проблема.

И датчик колянов вал :mhihi: . Като за начало вземи си един спрей за почистване на ел. контакти ( и за в бъдеще ще ти е полезен ) , извади буксата на датчик кол. вал и я напръскай със спрея няколко пъти след изпаряване на течността . Има случаи като твоя лекувани по тоя начин ОБАЧЕ винаги го има това обаче има също толкова голяма вероятност и да е помпа ( всъщност е по-голяма ) , но пък не е скъпо , не отнема кой знае кво време и си заслужава оперцията дори и само като профилактика. Успех.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 722
Регистриран на: 11.06.2006
Местоположение: София бате центъра на....
Пол: Мъж
Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза

Re: Малко за оборотите!?

Мнение от RORO » 16 Окт 2011, 9:30

Добре де мамкаму,аз се чудя защо пък да е ГНП при тия симтоми:....че при спускане на свободна оборотите се вдигнаха до 2500...!Какво се случва в това ГНП да не би нафтата вътре да си повишава нивото и да прелива през дроселовите клапи това да не е карбуратор и горивото да се плацика в него?Не залагам на помпа,какво има в една помпа:елементи(като буталца) които надуват горивото до определени атмосфери примерно 130 ,клапанчета(под щуцерите за тръбичките)които да не изпускат това налягане да се връща назад .Дюзите се регулират да отварят на същото налягане и това е.По скоро е това което управлява оборотите.Като знам колко вакумчета има ТДС-а :| .Има доста колеги които от доста са с този мотор ,защо те не споделят?

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook