Смяна на гарнититури - препоръки?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- victor2k
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 16.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 740iA
- Детайли за колата: 2000 740iA Sport
Смяна на гарнититури - препоръки?
Здравейте,
Ще сменям гарнитури на капаците на 4.4и М62Б44ТУ и около ванос -а. Нещо ми сълзи и намирам разни маслени капки по цимента от време на време. Чувам че неволята няма да помогне и няма да се оправи сама. Това в общи линии което съм купил.
11120034104
11120034105
11121733969
11121437395
11141741532
11141741533
Отделно съм взел 11611729728 11617501563 това е на гърба на колекторите. Интересен проблем когато вдигна щеката за маслкото при запален мотор се чува засмукване от нея, и типичното леко виене при около 2000об. Гледах теми че това е доста често срещан проблем и се получава защотото мембраната за маслото се разпада с времето.
Търся мнения какво още да погледна така и така съм стигнал до там?
Антифриз не ми губи, или поне няма течове но се чудя дали да не ги накарам да свалят помпата и тръбите от помпата до задното тяло (което не знам как се казва но тече антифриз в него) - общо взето една сурия гарнитури:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
Свещи масла и филтри са също налице. За сега оплаквания нямам
Ще сменям гарнитури на капаците на 4.4и М62Б44ТУ и около ванос -а. Нещо ми сълзи и намирам разни маслени капки по цимента от време на време. Чувам че неволята няма да помогне и няма да се оправи сама. Това в общи линии което съм купил.
11120034104
11120034105
11121733969
11121437395
11141741532
11141741533
Отделно съм взел 11611729728 11617501563 това е на гърба на колекторите. Интересен проблем когато вдигна щеката за маслкото при запален мотор се чува засмукване от нея, и типичното леко виене при около 2000об. Гледах теми че това е доста често срещан проблем и се получава защотото мембраната за маслото се разпада с времето.
Търся мнения какво още да погледна така и така съм стигнал до там?
Антифриз не ми губи, или поне няма течове но се чудя дали да не ги накарам да свалят помпата и тръбите от помпата до задното тяло (което не знам как се казва но тече антифриз в него) - общо взето една сурия гарнитури:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
Свещи масла и филтри са също налице. За сега оплаквания нямам
- ljubo72
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: montana
- Пол: Мъж
- Кара: е65 750i
- Мечтае да кара: V12 но без притеснения
- Детайли за колата: N62B48
Re: Смяна на гарнититури - препоръки?
колега приеми един сьвет от мен.никога не отваряи капа4ката на двигателя когато тои работи защото се сьздава огримно засмукване и се кьса мембраната на клапана на картерните газове отзад на колекторите.
аз бях подменил този клапан заедно с гарнитурата му и при един спор как засмуква,за да покажа извадих прь4ката на двигателя и след това при поставянето и обратно се скьса мембраната на клапана,така 4е не го прави,аз така изпатих с още 113лв за нов клапан от дару и много главоболия.от подписа ми виждаш 4е и аз сам с 4.4 двигател.
аз бях подменил този клапан заедно с гарнитурата му и при един спор как засмуква,за да покажа извадих прь4ката на двигателя и след това при поставянето и обратно се скьса мембраната на клапана,така 4е не го прави,аз така изпатих с още 113лв за нов клапан от дару и много главоболия.от подписа ми виждаш 4е и аз сам с 4.4 двигател.
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани