Проблем - мистерия...
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- badly_boy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 8.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: e38 730d
Проблем - мистерия...
Здравейте колегеи!
Обръщам се към вас със следния проблем:
Става въпрос за М57 3.0д 184к.с. Когато работи на място гори бушона на двете помпи (тази в резервоара и тази под шофьора), защото са вързани на една верига. Съответно колата гасне. Той се намира в помещението над акомулатора от дясно и е 25 ампера. През тестера излезна че помпата под шофьора не дава налягане и до common rail помпата стига само налягането от тази в резервоара което е 0,5 бара. Подменихме тази под шофьора, но проблема остана. Даже се оказа че старата момпа си работи безупречно. Няма нагряване т.е. напрежение в нея за да гори бушона от това. В следващ момент решихме че може да има проблем в ел. инсталацията. "Прозвъняхме" захранващите кабели, всичко е наред. Просто в някакъв момент гори бушона и край! Пак казвам че това се случва САМО КОГАТО РАБОТИ НА МЯСТО! В движение няма проблем. Когато дадеш на контакт се чуват и двете, заслушвахме се в тях да не жужът като развалени и от това да претоварват веригата. На пръв поглед всичко е цветя и рози, но след около 10минути работа на място бушона заминава. Предполагам че никой от тук присъстващите не се е сблъсквал с този странен проблем, така че давайте да разсъждаваме...
Обръщам се към вас със следния проблем:
Става въпрос за М57 3.0д 184к.с. Когато работи на място гори бушона на двете помпи (тази в резервоара и тази под шофьора), защото са вързани на една верига. Съответно колата гасне. Той се намира в помещението над акомулатора от дясно и е 25 ампера. През тестера излезна че помпата под шофьора не дава налягане и до common rail помпата стига само налягането от тази в резервоара което е 0,5 бара. Подменихме тази под шофьора, но проблема остана. Даже се оказа че старата момпа си работи безупречно. Няма нагряване т.е. напрежение в нея за да гори бушона от това. В следващ момент решихме че може да има проблем в ел. инсталацията. "Прозвъняхме" захранващите кабели, всичко е наред. Просто в някакъв момент гори бушона и край! Пак казвам че това се случва САМО КОГАТО РАБОТИ НА МЯСТО! В движение няма проблем. Когато дадеш на контакт се чуват и двете, заслушвахме се в тях да не жужът като развалени и от това да претоварват веригата. На пръв поглед всичко е цветя и рози, но след около 10минути работа на място бушона заминава. Предполагам че никой от тук присъстващите не се е сблъсквал с този странен проблем, така че давайте да разсъждаваме...

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем - мистерия...
Огледайте кабелите под купето внимателно, имам странното (познато) чувсто, че точно отдолу нещо се случва поради атмосферни и не толкова влияния 


- badly_boy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 8.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: e38 730d
Re: Проблем - мистерия...
Вдигнахме я на подемника когато сменявахме помпата и огледахме, но видимо нямаше нарушения по кабелите. Принципно има една предпазна кора отдолу, която свалихме за да огледаме...
- Krasi-1.500000km.
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 16.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38
- Мечтае да кара: E38
Re: Проблем - мистерия...
Провери по системата да няма някакво запушване да товари помпите
- badly_boy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 8.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: e38 730d
Re: Проблем - мистерия...
Krasi-1.500000km. написа:Провери по системата да няма някакво запушване да товари помпите
Да де, но ако има натоварване би трябвало да загряват, а те не греят..?
Re: Проблем - мистерия...
смени си релето на помпите.релето се намира пак там отзат в багажника където ти е бушона.ако е след 9.2000г се намира под жабката
- badly_boy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 8.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: e38 730d
Re: Проблем - мистерия...
sachs написа:смени си релето на помпите.релето се намира пак там отзат в багажника където ти е бушона.ако е след 9.2000г се намира под жабката
Принципно нямам представа, но има ли логика релето да си работи нормално и изведнъж да прави късо в следствие на което да гори бушона?
- dobromir
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 648
- Регистриран на: 21.09.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв
- Мечтае да кара: Памела Андерсен
- Детайли за колата: Поръчкова с фул екстри
Re: Проблем - мистерия...
Всичко е възможно колега смениго това реле ново или втора употреба ,, и виш резултата успехи.
Re: Проблем - мистерия...
badly_boy написа:sachs написа:смени си релето на помпите.релето се намира пак там отзат в багажника където ти е бушона.ако е след 9.2000г се намира под жабката
Принципно нямам представа, но има ли логика релето да си работи нормално и изведнъж да прави късо в следствие на което да гори бушона?
ако релето е нагоряло и лепне,ще ти гори и бушона.тия релета са много проблемни на всички бмв-та.най-вече при М47N,M57 и M57N мотори.пробвай все пак това реле струва стотинки
проверете и помпата в резервоара дали работи коректно...
- badly_boy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 8.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: e38 730d
Re: Проблем - мистерия...
Може би става дума за друго реле, защото ми казаха че това струвало 60-тина лева. Помпата в резервоара не звучи като развалена, "жужи" си съвсем приятно...
- badly_boy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 8.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: e38 730d
Re: Проблем - мистерия...
bobiE38 написа:Колега, без да смениш нещичко няма как да стане:)
Да разбира се, наясно съм. Колата сега седи в един сервиз и чакам да я разръчка моя приятел, за да видим кое ще излезне. Като има някакво развитие ще пиша пак. Благодаря ви че се отзовавате!
- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: Проблем - мистерия...
Предпазител на помпа ми е горял и от хлабава връзка точно на кабелната обувка на самата помпа в резервоара.Желая ти успех.
- badly_boy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 8.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: e38 730d
Re: Проблем - мистерия...
Здравейте колеги!
Преди един час се прибирам от сервиза и много искам да споделя с вас, именно затова пиша толкова късно. Моят приятел направи следния експеримент:
Върза двете помпи на различни вериги с отделни бушони за да видим какво ще стане. Колата работи близо един час на празен ход безпроблемно, даже от време на време и давахме газ просто за да и разнообразяваме обстановката. Никакъв бушон, нищо. След това вързахме инсталацията както си беше, но разменихме релетата (там където е релето на помпите се помещава още едно което е същото само че изпълнява друга функция която така и не се стигна до там че да прочетем за какво е) пак същото. Колата си работи без проблем, нито бушон гори, нищо...
Той предложи да върнем релетата както си бяха, просто така за да видим дали пак ще гръмне бушона.... познайте.... не го гори
Бяхме разглобили всичко под шофьорската седалка и кората под волана за да стигнем до инсталацията, имайки пред вид че разни алармаджий може да са слагали имобилайзери и от там да се бъгва нещо. Уви, нямаше никаква външна намеса. Неговото мнение беше да оставим всичко както е, да сглобим колата и да карам. Е, до преди малко сглобявахме.
Извод: НЯМА
В момента колата си е абсолютно както си беше, само че без наличния проблем. Държа да потвърдя че съм противник на побългаряването и че от наша страна няма никакви некачесвтени интервенции т.е. не сме правили никакви мизерий по колата! В крайна сметка в момента колата работи безпроблемно, но въпросът е... до кога???
Преди един час се прибирам от сервиза и много искам да споделя с вас, именно затова пиша толкова късно. Моят приятел направи следния експеримент:
Върза двете помпи на различни вериги с отделни бушони за да видим какво ще стане. Колата работи близо един час на празен ход безпроблемно, даже от време на време и давахме газ просто за да и разнообразяваме обстановката. Никакъв бушон, нищо. След това вързахме инсталацията както си беше, но разменихме релетата (там където е релето на помпите се помещава още едно което е същото само че изпълнява друга функция която така и не се стигна до там че да прочетем за какво е) пак същото. Колата си работи без проблем, нито бушон гори, нищо...


Извод: НЯМА

В момента колата си е абсолютно както си беше, само че без наличния проблем. Държа да потвърдя че съм противник на побългаряването и че от наша страна няма никакви некачесвтени интервенции т.е. не сме правили никакви мизерий по колата! В крайна сметка в момента колата работи безпроблемно, но въпросът е... до кога???

- Дифашир
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Навсякаде и никаде...
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
- Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related
Re: Проблем - мистерия...
сега като чета се сетих че на мен ми се случвало не на атомобил но все пак да ми гори бушона на стартера обаче.мине се не мине малко и айде.... на ден по 2 ..... накрая един колега ми даде някакъв хував бушон със същия ампераж и вече година и повече не е мръднал.та мисалта ми е какви бушони слагаш?
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани