740d проблем......
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Дифашир
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Навсякаде и никаде...
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
- Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related
740d проблем......
Колеги работата взе да става дебела!Значи от доста време на празен ход не държи равномерни обороти,но само понякога.Ако реши си работи нормално,или както си работи и започва да ги мени,после се оправя за няколко секунди и така.Иначе обортомера не мърда,но като се заслушам и си личи.Другия симптом е че когато я купих така мъркаше,а сега се чува нещо допълнително,като че ли има нещо хлабаво и дрънчи.Когато навия малко волана на дясно,особенно при движение се чува едно като че ли гума опира в калубран,а гумата не опира никъде.Като е на място и задържа газта на 3000 и се чува друго като че ли няква тенекия стържи по маховика,но не е постоянно,трябва да повърви 10-тина секунди на високи обороти и тогава се появява.Следващия симптом на свободна или паркинг от 1500-3000 оборота винаги има едно думкане през около секунда,все едно някой чука с нещо тъпо и тежко по ламарината зад педалите.Не зная на къде да хващам вече
Диагностика съм я закачал поне 20 пъти от както съм я взел,и знам че дюзите може да са фатални при М67 и винаги ги гледам и веки път са в норми.Показва че 7и8-ма са с по ниски стойности от другите ,но са в норма.Тея вакоми отварях да чистя,въпреки че ня бяха кой знае колко мръсни,демферната шайба съм сменял,филтъра за картерните газове е перфектен и какво ли не още и нз. вече.Нови тампони съм поръчал на двигателя,въпреки че нейните не са омаслени, и въпреки това навдигахме мотора да видим дали не са скъсани но са добре.Викам да не са се опекли нещо и сега ще ги сменям.Мисля че проблема е един,и че не е от двигателя.Самнявам се за тоя маховик,демферен ли е нз,никога не съм я бърникам до там.Давайте мнения докато не е станала някоя голяма беля 


Последна промяна Дифашир на 14 Мар 2011, 9:15, променена общо 1 път
Re: 740d проблем......
школега наи добря ти вариант е нотариус иди си купи една кола след 2002ра година и няма да го имаш тоз проблем стига се се оплаквал хой смени колата копеле 

- Дифашир
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Навсякаде и никаде...
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
- Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related
Re: 740d проблем......
според мен Е38 е по-добър автомобил от Е65 затова този вариант отпада 100%.От продажбата съм се отказъл от преди повече от година и твърдо съм решил че тази кола няма да я продам,както реших че и Е34-та(88г . с М52) няма да се продаде.Аз съм такъв като се привържа и край.Плюс това не мисля че хлопането на нещо е причина да си продам колата 

- Дифашир
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Навсякаде и никаде...
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
- Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related
Re: 740d проблем......
Гледам я тази кутия и ми се струва че е същатата като на 750-то и на някои 740-ки в тея програми пише A5S560Z.Най-верояно разлитата ще е в диференциала.И тоя маховик няма нищо демферно в него като гледам http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 20&lang=ru.Ей тази елетрическата глупост има ли някви гуми вътре да се разбият - Номер 2 - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 05&lang=ru
- kurleja
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 11.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw
- Мечтае да кара: Bmw 760li
Re: 740d проблем......
Денит0о написа:школега наи добря ти вариант е нотариус иди си купи една кола след 2002ра година и няма да го имаш тоз проблем стига се се оплаквал хой смени колата копеле
Е тва е исказване от мене да знаете

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: 740d проблем......
иди да ти направят тест с епруветки на дюзите на комп.диагностика не винаги излиза реално проблемната дюза защото според мен определено имаш проблем с някоя другото е е една компресия да ти мернат на мотора
Барай шишарката Минкеее ....
- Дифашир
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Навсякаде и никаде...
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
- Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related
Re: 740d проблем......
едва онзи ден намерих едно момче да прави теста.Набелязал съм ги и ще го правя.Тая помпа за високото налягане и клапаните също мисля да прегледам,даже някой ако пипал да казва предварително да не пропусна нещо.А за тая компресия нз. то ако няма тряя да бара маслото,а тя не го близва 8,5 слагам 8,5 вадя
(да не чува дявола
) за 10-12К мах. Пък и те първо си отива масления сегмет или поне обратното не ми се е случвало до сега,но не е проблем ще я видим и нея.Имах притеснения за турбините за онова стъргане след 10-тината секунди,но не мисля че е от тях.По скоро някоя гарнитура на колектор.


- Дифашир
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Навсякаде и никаде...
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
- Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related
Re: 740d проблем......
значи гледах дюзите с епроветки и са добре.Този регулатор на високото налягане и него отварях и беше добре но все пак му смених тефлона и О-пръстенчето.Диагностиката показа налягането на празен ход е променливо в рейката.Мисля си че проблема идва от помпата,защото само нея не съм барал.Някой знае ли защо може да подава променливо налягане?На диагностиката показа и че при едната половина консумациата на въздух е по-голяма,и че 2-ри цилиндър е с най-малка компресия а 4-ти с най-голяма,а те мисля че вървят 1--ти, 5-8-ми.Тази компресия не мисля че ще я засече правилно тоя комп 

- mitev_pz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 20.06.2010
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: F10 M Sport
- Мечтае да кара: M5
Re: 740d проблем......
Колега към въпроса ти от това как чуваш стържене всеедно някоя ламарина дере диска , имах много подобен проблем беше се оказало ,че няколко камъчета се бяха задръстили между една ламарина и диска и там идваше този звук... просто като идея го давам 

- Дифашир
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Навсякаде и никаде...
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
- Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related
Re: 740d проблем......
на коя ламарина кажи да я огледам
и аз имах преди време един случей с Е34-ката.... карам си и по едно време от нищото като взе да цирика нещо,ама зверски и я оглеждахме,оглеждахме и констатирахме че висящия лагер на кардана си е отишъл.Почвам да я разглобявам на другия ден махам гърнето,после ламарината и
едно камъче се заклещило между ламарината и кардана и задрал.Там си стои,апък бях минал около 20,30 км преди да го раглобя и назад давах така ли не падна някъде
.... нещо гарнитурите на колекторите ме съмняват ама да видим,преди време се бяха разлабили и ги претягах,иначе не попушват......офффффф не знам вече 




- mitev_pz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 20.06.2010
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: F10 M Sport
- Мечтае да кара: M5
Re: 740d проблем......
Мисля 4е е тази която обира излишното феродо , но не съм сигорен трябва да погледна 

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани