Гасне по време на движение 725ТДС
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- sambeto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
Re: Гасне по време на движение 725ТДС
doom написа:Понеже темата стана малко разкъсана, изброявам нещата проврени на 100%:Помпа в резервоара, горивен филтър, клапан на ГНП, умна дюза, датчик на колянов вал, ГНП- механична част и електроника(това в специализиран сервиз), дебитомер, проверих също и кутията където влизат всички кабели, тази под подгревните свещи, грешки не са записани или поне няма кой да ги прочете, колеги мисля че колата ми е омагьосана!
Честно казано и аз почвам да мисля че някой ти е направил магия

Понеже гледам че си от Северозападния край,понеже и аз съм от там и знам що за сервизи и майстори има.....може и нещо да пропускат или да не го знаят

Последна промяна sambeto на 31 Мар 2012, 16:46, променена общо 1 път
- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
Re: Гасне по време на движение 725ТДС
doom написа:Колеги днес си дойде един приятел и я закачи, излезе ми грешка 00 и fuel injekcion sistem, някой ще удари ли едно рамо при разшифроването на тези грешки ?
fuel injekcion sistem - това е умната дюза
- sambeto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
Re: Гасне по време на движение 725ТДС
prostia написа:doom написа:Колеги днес си дойде един приятел и я закачи, излезе ми грешка 00 и fuel injekcion sistem, някой ще удари ли едно рамо при разшифроването на тези грешки ?
fuel injekcion sistem - това е умната дюза
Абе то и аз мислех за това....ма колегата казва че го е проверил и няма проблеми с нея

Re: Гасне по време на движение 725ТДС
sambeto написа:doom написа:Понеже темата стана малко разкъсана, изброявам нещата проврени на 100%:Помпа в резервоара, горивен филтър, клапан на ГНП, умна дюза, датчик на колянов вал, ГНП- механична част и електроника(това в специализиран сервиз), дебитомер, проверих също и кутията където влизат всички кабели, тази под подгревните свещи, грешки не са записани или поне няма кой да ги прочете, колеги мисля че колата ми е омагьосана!
Честно казано и аз почвам да мисля че някой ти е направил магия![]()
Понеже гледам че си от Северозападния край,понеже и аз съм от там и знам що за сервизи и майстори има.....може и нещо да пропускат или да не го знаят![]()
Гледам не си писал за датчик на разпределителен вал.....да не е пък от там да излезе заека
Колега къде е този датчик на разпределителен вал?
Re: Гасне по време на движение 725ТДС
prostia написа:doom написа:Колеги днес си дойде един приятел и я закачи, излезе ми грешка 00 и fuel injekcion sistem, някой ще удари ли едно рамо при разшифроването на тези грешки ?
fuel injekcion sistem - това е умната дюза
Тази грешка ми се беше появила след хилядите тестове и опити да се справя с проблема, бях забравил какво съм откачвал вече и какво не, така че не е актуална

Re: Гасне по време на движение 725ТДС
Колега я погледни моята тема от преди време и виж дали няма да намериш нещо сходно
viewtopic.php?f=35&t=289393

viewtopic.php?f=35&t=289393

enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Re: Гасне по време на движение 725ТДС
Благодаря колега за темичката, само че при мен колата като изгасне, пали от раз, което определено не ме навежда към загуба на нафта, според мен проблема е електрически, факта че не ми записва грешка ме притеснява доста!
Re: Гасне по време на движение 725ТДС
Само да подхвърля знам че си с дебитомер ама имаш и мап сензор я го виж или поне позачисти пък и стойности може да измериш . Дебитомера дава инфо за количеството въздух постъпващ в колекторите ама мапа пък мери турбината и скоро имаше подомен проблем беше почнал да дава завишени стойности и колата забиваше поради изключване на помпата от електрониката заради мапа. Ама той на диагностика ще даде грешка ако е скапан ама ако има завишени стойности може и да не го отчете освен ако не се сравняват с живи данни. Друго което може да гаси колата е датчика за температурата на главата даващ инфо на ДДЕ , ако той каже много горещо * нередовен да речем е станал ) компа отчита прегряване бута мощността и гаси мотора . Мисля за стрелката на таблото е друг или ако е същия но с два извода пак може във връзките да има нещо кофти . Най-добре е на живи данни да загасне та дано се хване някоя избягала стойност . Ел. проблем е кофти проблем ама щом всеки път палиш след това и все едно нищо не е било е малко вероятно по-скоро влиза в авариен режим и гаси колата компа , което в крайна сметка е повод да го обвиним и него. Намери си човек да те захранва с части втора ръка за проба и опитваш за съжаление на там бият нещата . Ама кво се оплаквате Е34 и диагностика не ги лови или е толкоз рядка за намиране че един клапан ми е.а мамата докат го хвана пък не е като да не беше в два сервиза колата преди това. ПС: А и ТДС-а няма датчик разпределителен вал . И слава богу 

- sambeto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
Re: Гасне по време на движение 725ТДС
doom написа:sambeto написа:doom написа:Понеже темата стана малко разкъсана, изброявам нещата проврени на 100%:Помпа в резервоара, горивен филтър, клапан на ГНП, умна дюза, датчик на колянов вал, ГНП- механична част и електроника(това в специализиран сервиз), дебитомер, проверих също и кутията където влизат всички кабели, тази под подгревните свещи, грешки не са записани или поне няма кой да ги прочете, колеги мисля че колата ми е омагьосана!
Честно казано и аз почвам да мисля че някой ти е направил магия![]()
Понеже гледам че си от Северозападния край,понеже и аз съм от там и знам що за сервизи и майстори има.....може и нещо да пропускат или да не го знаят![]()
Гледам не си писал за датчик на разпределителен вал.....да не е пък от там да излезе заека
Колега къде е този датчик на разпределителен вал?
Оказа се че май малко са ме подвели мене в един сервиз преди време,съответно и аз сега съм подвел тебе.
Май май ТДС-а няма датчик на разпределителен вал.....

Благодарности на колегата vladobate че ми отвори очите !
Re: Гасне по време на движение 725ТДС
Абе и аз се позачудих за тоя датчик на разпределителен вал, ама викам да питам, а за този дето владобате говори, ако е десния, то на него има правени некви интервенции, има пуснат плюс до него от алтернатора, минаващ през някакво реле, ще видя за такъв датчик и ще го сменя!
Re: Гасне по време на движение 725ТДС
Днес разрових под капака, свалих въпросния датчик и позачистих буксичката със спрей, премахнах допълнителните кабели и релето където беше побългарено и стана ново двайсе, колата спря да подгрява, явно за това е бил пуснат този плюс през това реле, в крайна сметка поръчах нов датчик и ще го поставя веднага като дойде, странното обаче е че като го изключа, колата продължава да си работи което означава че няма как да гасне от него! Днес отново я закачихме на диагностика и я покарахме докато не си показа рогата, странното че според "майстора" нищо не излиза като грешка, единствено някакъв датчик за температура на маслото което според него било абсурд той да ми прави тези номера, каза също че отчитало горивоподаване 7 милиграма по време на магариите. Отново загубен ден и отново никакъв резултат, започвам да намразвам тази кола!
- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
Re: Гасне по време на движение 725ТДС
въпросното реле по добре си го закачи защото като позагрееш колата и ще се чудиш защо пали трудно 

- mystvd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 8.08.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E66 760Li
- Мечтае да кара: BMW E66 760Li
Re: Гасне по време на движение 725ТДС
doom написа:Днес разрових под капака, свалих въпросния датчик и позачистих буксичката със спрей, премахнах допълнителните кабели и релето където беше побългарено и стана ново двайсе, колата спря да подгрява, явно за това е бил пуснат този плюс през това реле, в крайна сметка поръчах нов датчик и ще го поставя веднага като дойде, странното обаче е че като го изключа, колата продължава да си работи което означава че няма как да гасне от него! Днес отново я закачихме на диагностика и я покарахме докато не си показа рогата, странното че според "майстора" нищо не излиза като грешка, единствено някакъв датчик за температура на маслото което според него било абсурд той да ми прави тези номера, каза също че отчитало горивоподаване 7 милиграма по време на магариите. Отново загубен ден и отново никакъв резултат, започвам да намразвам тази кола!
Градски спри се със тоя "майстор-диагностика" дето аз си мисля за него мога само единствено да ти кажа,че няма хора с нужната апаратура за този клас автомобили все пак в тоя пропаднал град Видин тези автомобили едва наброяват 10 броя.
Иначе късмет за колата а също можа да ти предложа един човек които ми е подържал е36 а сега и е38 мога да говоря с него утре и ако искаш един твои свободен ден да се видиш с него и да погледне колата


Re: Гасне по време на движение 725ТДС
doom написа:Днес разрових под капака, свалих въпросния датчик и позачистих буксичката със спрей, премахнах допълнителните кабели и релето където беше побългарено и стана ново двайсе, колата спря да подгрява, явно за това е бил пуснат този плюс през това реле, в крайна сметка поръчах нов датчик и ще го поставя веднага като дойде, странното обаче е че като го изключа, колата продължава да си работи което означава че няма как да гасне от него! Днес отново я закачихме на диагностика и я покарахме докато не си показа рогата, странното че според "майстора" нищо не излиза като грешка, единствено някакъв датчик за температура на маслото което според него било абсурд той да ми прави тези номера, каза също че отчитало горивоподаване 7 милиграма по време на магариите. Отново загубен ден и отново никакъв резултат, започвам да намразвам тази кола!
Ами не е бащ така колега. Датчика кат му дръпнеш буксата само би трябвало да подгрява и топла ( иначе не го прави ) , а това че не го прави вече на студено ли имаш предвид. Това че си го махнал и не е загаснала колата е нормално , това че той може да е причина да загасне колата не означава че е достатъчно да го махнеш или дръпнеш буксата , е те тогава ама хич няма да изгасне . Ако евентуално той подава завишени данни тогава чак компа може да угаси колата поради получен сигнал за прегряване . Датчика е подава сигнал един път на стрелката на таблото за темп. на охл. течност и втори път на ДДЕ , ако не работи коректно или има прекъсната верига до компа ще подгрява и топла и ще дава голям разход . Тая стойност 7млг не е ли множко в смисъл малко гориво ( знам че колкото по-голяма стойността е по-малко пуснатото гориво и обратно ) , нормалното мисля е 5млг , тук диагностици ще кажат .
- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: Гасне по време на движение 725ТДС
vladobate написа:doom написа:Днес разрових под капака, свалих въпросния датчик и позачистих буксичката със спрей, премахнах допълнителните кабели и релето където беше побългарено и стана ново двайсе, колата спря да подгрява, явно за това е бил пуснат този плюс през това реле, в крайна сметка поръчах нов датчик и ще го поставя веднага като дойде, странното обаче е че като го изключа, колата продължава да си работи което означава че няма как да гасне от него! Днес отново я закачихме на диагностика и я покарахме докато не си показа рогата, странното че според "майстора" нищо не излиза като грешка, единствено някакъв датчик за температура на маслото което според него било абсурд той да ми прави тези номера, каза също че отчитало горивоподаване 7 милиграма по време на магариите. Отново загубен ден и отново никакъв резултат, започвам да намразвам тази кола!
Ами не е бащ така колега. Датчика кат му дръпнеш буксата само би трябвало да подгрява и топла ( иначе не го прави ) , а това че не го прави вече на студено ли имаш предвид. Това че си го махнал и не е загаснала колата е нормално , това че той може да е причина да загасне колата не означава че е достатъчно да го махнеш или дръпнеш буксата , е те тогава ама хич няма да изгасне . Ако евентуално той подава завишени данни тогава чак компа може да угаси колата поради получен сигнал за прегряване . Датчика е подава сигнал един път на стрелката на таблото за темп. на охл. течност и втори път на ДДЕ , ако не работи коректно или има прекъсната верига до компа ще подгрява и топла и ще дава голям разход . Тая стойност 7млг не е ли множко в смисъл малко гориво ( знам че колкото по-голяма стойността е по-малко пуснатото гориво и обратно ) , нормалното мисля е 5млг , тук диагностици ще кажат .
Моята си я бях направил на 3.5мг...и колата се дьржеше перфектно... И аз все си мисля(вьпреки че е гледана)проблема да е от плочката...
55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани