Гасне по време на движение 725ТДС

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: Варна/Враца/Селановци
Пол: Мъж
Кара: Е65 745d
Мечтае да кара: Мотор с Кош!
Детайли за колата: Огин!

Re: Гасне по време на движение 725ТДС

Мнение от sambeto » 30 Мар 2012, 23:08

doom написа:Понеже темата стана малко разкъсана, изброявам нещата проврени на 100%:Помпа в резервоара, горивен филтър, клапан на ГНП, умна дюза, датчик на колянов вал, ГНП- механична част и електроника(това в специализиран сервиз), дебитомер, проверих също и кутията където влизат всички кабели, тази под подгревните свещи, грешки не са записани или поне няма кой да ги прочете, колеги мисля че колата ми е омагьосана!


Честно казано и аз почвам да мисля че някой ти е направил магия :P
Понеже гледам че си от Северозападния край,понеже и аз съм от там и знам що за сервизи и майстори има.....може и нещо да пропускат или да не го знаят :roll:
Последна промяна sambeto на 31 Мар 2012, 16:46, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 702
Регистриран на: 4.01.2006
Местоположение: димитровград
Пол: Мъж
Кара: e28 e30 e38

Re: Гасне по време на движение 725ТДС

Мнение от prostia » 31 Мар 2012, 7:20

doom написа:Колеги днес си дойде един приятел и я закачи, излезе ми грешка 00 и fuel injekcion sistem, някой ще удари ли едно рамо при разшифроването на тези грешки ?


fuel injekcion sistem - това е умната дюза
уважаваи мързела тои ти помага
Изображение
ИзображениеИзображениеИзображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: Варна/Враца/Селановци
Пол: Мъж
Кара: Е65 745d
Мечтае да кара: Мотор с Кош!
Детайли за колата: Огин!

Re: Гасне по време на движение 725ТДС

Мнение от sambeto » 31 Мар 2012, 9:14

prostia написа:
doom написа:Колеги днес си дойде един приятел и я закачи, излезе ми грешка 00 и fuel injekcion sistem, някой ще удари ли едно рамо при разшифроването на тези грешки ?


fuel injekcion sistem - това е умната дюза


Абе то и аз мислех за това....ма колегата казва че го е проверил и няма проблеми с нея :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж

Re: Гасне по време на движение 725ТДС

Мнение от doom » 31 Мар 2012, 10:33

sambeto написа:
doom написа:Понеже темата стана малко разкъсана, изброявам нещата проврени на 100%:Помпа в резервоара, горивен филтър, клапан на ГНП, умна дюза, датчик на колянов вал, ГНП- механична част и електроника(това в специализиран сервиз), дебитомер, проверих също и кутията където влизат всички кабели, тази под подгревните свещи, грешки не са записани или поне няма кой да ги прочете, колеги мисля че колата ми е омагьосана!


Честно казано и аз почвам да мисля че някой ти е направил магия :P
Понеже гледам че си от Северозападния край,понеже и аз съм от там и знам що за сервизи и майстори има.....може и нещо да пропускат или да не го знаят :roll:
Гледам не си писал за датчик на разпределителен вал.....да не е пък от там да излезе заека :wave:

Колега къде е този датчик на разпределителен вал?

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж

Re: Гасне по време на движение 725ТДС

Мнение от doom » 31 Мар 2012, 10:37

prostia написа:
doom написа:Колеги днес си дойде един приятел и я закачи, излезе ми грешка 00 и fuel injekcion sistem, някой ще удари ли едно рамо при разшифроването на тези грешки ?


fuel injekcion sistem - това е умната дюза

Тази грешка ми се беше появила след хилядите тестове и опити да се справя с проблема, бях забравил какво съм откачвал вече и какво не, така че не е актуална :D , сега прави много интересни магарии, забива на 1000 оборота, примерно карам на трета и държа газта, закрепва си тези обороти и край, ако щеш помпай педала, ако щеш си изяж задника от яд, те това е 1000 оборота и не мърда, включваш втора, оборотите малко се покачват за пак!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Re: Гасне по време на движение 725ТДС

Мнение от doomy525 » 31 Мар 2012, 10:47

Колега я погледни моята тема от преди време и виж дали няма да намериш нещо сходно

viewtopic.php?f=35&t=289393

:wave:
enjoy life and drink cold beer

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж

Re: Гасне по време на движение 725ТДС

Мнение от doom » 31 Мар 2012, 11:29

Благодаря колега за темичката, само че при мен колата като изгасне, пали от раз, което определено не ме навежда към загуба на нафта, според мен проблема е електрически, факта че не ми записва грешка ме притеснява доста!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Гасне по време на движение 725ТДС

Мнение от vladobate » 31 Мар 2012, 16:35

Само да подхвърля знам че си с дебитомер ама имаш и мап сензор я го виж или поне позачисти пък и стойности може да измериш . Дебитомера дава инфо за количеството въздух постъпващ в колекторите ама мапа пък мери турбината и скоро имаше подомен проблем беше почнал да дава завишени стойности и колата забиваше поради изключване на помпата от електрониката заради мапа. Ама той на диагностика ще даде грешка ако е скапан ама ако има завишени стойности може и да не го отчете освен ако не се сравняват с живи данни. Друго което може да гаси колата е датчика за температурата на главата даващ инфо на ДДЕ , ако той каже много горещо * нередовен да речем е станал ) компа отчита прегряване бута мощността и гаси мотора . Мисля за стрелката на таблото е друг или ако е същия но с два извода пак може във връзките да има нещо кофти . Най-добре е на живи данни да загасне та дано се хване някоя избягала стойност . Ел. проблем е кофти проблем ама щом всеки път палиш след това и все едно нищо не е било е малко вероятно по-скоро влиза в авариен режим и гаси колата компа , което в крайна сметка е повод да го обвиним и него. Намери си човек да те захранва с части втора ръка за проба и опитваш за съжаление на там бият нещата . Ама кво се оплаквате Е34 и диагностика не ги лови или е толкоз рядка за намиране че един клапан ми е.а мамата докат го хвана пък не е като да не беше в два сервиза колата преди това. ПС: А и ТДС-а няма датчик разпределителен вал . И слава богу :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: Варна/Враца/Селановци
Пол: Мъж
Кара: Е65 745d
Мечтае да кара: Мотор с Кош!
Детайли за колата: Огин!

Re: Гасне по време на движение 725ТДС

Мнение от sambeto » 31 Мар 2012, 16:51

doom написа:
sambeto написа:
doom написа:Понеже темата стана малко разкъсана, изброявам нещата проврени на 100%:Помпа в резервоара, горивен филтър, клапан на ГНП, умна дюза, датчик на колянов вал, ГНП- механична част и електроника(това в специализиран сервиз), дебитомер, проверих също и кутията където влизат всички кабели, тази под подгревните свещи, грешки не са записани или поне няма кой да ги прочете, колеги мисля че колата ми е омагьосана!


Честно казано и аз почвам да мисля че някой ти е направил магия :P
Понеже гледам че си от Северозападния край,понеже и аз съм от там и знам що за сервизи и майстори има.....може и нещо да пропускат или да не го знаят :roll:
Гледам не си писал за датчик на разпределителен вал.....да не е пък от там да излезе заека :wave:

Колега къде е този датчик на разпределителен вал?


Оказа се че май малко са ме подвели мене в един сервиз преди време,съответно и аз сега съм подвел тебе.
Май май ТДС-а няма датчик на разпределителен вал..... :oops:
Благодарности на колегата vladobate че ми отвори очите !

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж

Re: Гасне по време на движение 725ТДС

Мнение от doom » 01 Апр 2012, 14:34

Абе и аз се позачудих за тоя датчик на разпределителен вал, ама викам да питам, а за този дето владобате говори, ако е десния, то на него има правени некви интервенции, има пуснат плюс до него от алтернатора, минаващ през някакво реле, ще видя за такъв датчик и ще го сменя!

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж

Re: Гасне по време на движение 725ТДС

Мнение от doom » 02 Апр 2012, 20:39

Днес разрових под капака, свалих въпросния датчик и позачистих буксичката със спрей, премахнах допълнителните кабели и релето където беше побългарено и стана ново двайсе, колата спря да подгрява, явно за това е бил пуснат този плюс през това реле, в крайна сметка поръчах нов датчик и ще го поставя веднага като дойде, странното обаче е че като го изключа, колата продължава да си работи което означава че няма как да гасне от него! Днес отново я закачихме на диагностика и я покарахме докато не си показа рогата, странното че според "майстора" нищо не излиза като грешка, единствено някакъв датчик за температура на маслото което според него било абсурд той да ми прави тези номера, каза също че отчитало горивоподаване 7 милиграма по време на магариите. Отново загубен ден и отново никакъв резултат, започвам да намразвам тази кола!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 702
Регистриран на: 4.01.2006
Местоположение: димитровград
Пол: Мъж
Кара: e28 e30 e38

Re: Гасне по време на движение 725ТДС

Мнение от prostia » 02 Апр 2012, 21:29

въпросното реле по добре си го закачи защото като позагрееш колата и ще се чудиш защо пали трудно ;)
уважаваи мързела тои ти помага
Изображение
ИзображениеИзображениеИзображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 8.08.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: BMW E66 760Li
Мечтае да кара: BMW E66 760Li

Re: Гасне по време на движение 725ТДС

Мнение от mystvd » 02 Апр 2012, 21:43

doom написа:Днес разрових под капака, свалих въпросния датчик и позачистих буксичката със спрей, премахнах допълнителните кабели и релето където беше побългарено и стана ново двайсе, колата спря да подгрява, явно за това е бил пуснат този плюс през това реле, в крайна сметка поръчах нов датчик и ще го поставя веднага като дойде, странното обаче е че като го изключа, колата продължава да си работи което означава че няма как да гасне от него! Днес отново я закачихме на диагностика и я покарахме докато не си показа рогата, странното че според "майстора" нищо не излиза като грешка, единствено някакъв датчик за температура на маслото което според него било абсурд той да ми прави тези номера, каза също че отчитало горивоподаване 7 милиграма по време на магариите. Отново загубен ден и отново никакъв резултат, започвам да намразвам тази кола!



Градски спри се със тоя "майстор-диагностика" дето аз си мисля за него мога само единствено да ти кажа,че няма хора с нужната апаратура за този клас автомобили все пак в тоя пропаднал град Видин тези автомобили едва наброяват 10 броя.
Иначе късмет за колата а също можа да ти предложа един човек които ми е подържал е36 а сега и е38 мога да говоря с него утре и ако искаш един твои свободен ден да се видиш с него и да погледне колата :bchug:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Гасне по време на движение 725ТДС

Мнение от vladobate » 02 Апр 2012, 22:13

doom написа:Днес разрових под капака, свалих въпросния датчик и позачистих буксичката със спрей, премахнах допълнителните кабели и релето където беше побългарено и стана ново двайсе, колата спря да подгрява, явно за това е бил пуснат този плюс през това реле, в крайна сметка поръчах нов датчик и ще го поставя веднага като дойде, странното обаче е че като го изключа, колата продължава да си работи което означава че няма как да гасне от него! Днес отново я закачихме на диагностика и я покарахме докато не си показа рогата, странното че според "майстора" нищо не излиза като грешка, единствено някакъв датчик за температура на маслото което според него било абсурд той да ми прави тези номера, каза също че отчитало горивоподаване 7 милиграма по време на магариите. Отново загубен ден и отново никакъв резултат, започвам да намразвам тази кола!

Ами не е бащ така колега. Датчика кат му дръпнеш буксата само би трябвало да подгрява и топла ( иначе не го прави ) , а това че не го прави вече на студено ли имаш предвид. Това че си го махнал и не е загаснала колата е нормално , това че той може да е причина да загасне колата не означава че е достатъчно да го махнеш или дръпнеш буксата , е те тогава ама хич няма да изгасне . Ако евентуално той подава завишени данни тогава чак компа може да угаси колата поради получен сигнал за прегряване . Датчика е подава сигнал един път на стрелката на таблото за темп. на охл. течност и втори път на ДДЕ , ако не работи коректно или има прекъсната верига до компа ще подгрява и топла и ще дава голям разход . Тая стойност 7млг не е ли множко в смисъл малко гориво ( знам че колкото по-голяма стойността е по-малко пуснатото гориво и обратно ) , нормалното мисля е 5млг , тук диагностици ще кажат .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 19.07.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Каквото има..
Мечтае да кара: .....

Re: Гасне по време на движение 725ТДС

Мнение от iliew » 02 Апр 2012, 22:19

vladobate написа:
doom написа:Днес разрових под капака, свалих въпросния датчик и позачистих буксичката със спрей, премахнах допълнителните кабели и релето където беше побългарено и стана ново двайсе, колата спря да подгрява, явно за това е бил пуснат този плюс през това реле, в крайна сметка поръчах нов датчик и ще го поставя веднага като дойде, странното обаче е че като го изключа, колата продължава да си работи което означава че няма как да гасне от него! Днес отново я закачихме на диагностика и я покарахме докато не си показа рогата, странното че според "майстора" нищо не излиза като грешка, единствено някакъв датчик за температура на маслото което според него било абсурд той да ми прави тези номера, каза също че отчитало горивоподаване 7 милиграма по време на магариите. Отново загубен ден и отново никакъв резултат, започвам да намразвам тази кола!

Ами не е бащ така колега. Датчика кат му дръпнеш буксата само би трябвало да подгрява и топла ( иначе не го прави ) , а това че не го прави вече на студено ли имаш предвид. Това че си го махнал и не е загаснала колата е нормално , това че той може да е причина да загасне колата не означава че е достатъчно да го махнеш или дръпнеш буксата , е те тогава ама хич няма да изгасне . Ако евентуално той подава завишени данни тогава чак компа може да угаси колата поради получен сигнал за прегряване . Датчика е подава сигнал един път на стрелката на таблото за темп. на охл. течност и втори път на ДДЕ , ако не работи коректно или има прекъсната верига до компа ще подгрява и топла и ще дава голям разход . Тая стойност 7млг не е ли множко в смисъл малко гориво ( знам че колкото по-голяма стойността е по-малко пуснатото гориво и обратно ) , нормалното мисля е 5млг , тук диагностици ще кажат .

Моята си я бях направил на 3.5мг...и колата се дьржеше перфектно... И аз все си мисля(вьпреки че е гледана)проблема да е от плочката...

ПредишнаСледваща

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook