Премахване на катализатори на М62B44tu.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- aristocrat
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 15.04.2012
Re: Премахване на катализатори на М62B44tu.
Ще чакаме тогава колегата ggb да потвърди и да се юрнем 

- georgipass
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
Re: Премахване на катализатори на М62B44tu.
Всеки сам решава какво да прави с колата си
Аз лично, докато ми работят катализаторите не смятам да ги махам или да правя каквото и да е
Всеки си преценява за себе си 



- ggb
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 13.08.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сбъдна мечтата си.....
- Детайли за колата: BMW E38 740 i black
Re: Премахване на катализатори на М62B44tu.
Така или иначе след толкова години едва ли работят адекватно нека поне да отпушат колата като ги няма.
Истинската мощност винаги ви спира дъха също като истинската красота.....

- georgipass
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
Re: Премахване на катализатори на М62B44tu.
ggb написа:Така или иначе след толкова години едва ли работят адекватно нека поне да отпушат колата като ги няма.
От анализа на изгорелите газове... си работят повече от адекватно


- ggb
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 13.08.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сбъдна мечтата си.....
- Детайли за колата: BMW E38 740 i black
Re: Премахване на катализатори на М62B44tu.
Може да ги видим на газ анализатор и ако са ок няма да ги пипам.
Истинската мощност винаги ви спира дъха също като истинската красота.....

- georgipass
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
Re: Премахване на катализатори на М62B44tu.
ggb написа:Може да ги видим на газ анализатор и ако са ок няма да ги пипам.
Това е най-разумното решение

- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Премахване на катализатори на М62B44tu.
Моите още някъде в праисторията са ги свалили и колата си дойде с резонатори на тяхно място. За момента няма проблеми или поне предполагам, че тези дето има не се дължат на липсата на катализатори, защото се появиха доста след махането им

ATR-42/72
- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: Премахване на катализатори на М62B44tu.
И е38 и сегашната ми х5 е53 си ги взех лично от Швейцария от 1ви собственици сьс сервизни книжки на около 220к км,по реални няма как. И в двата случая катализаторите бяха счупени, a част от тях даже я нямаше. Ако вие вярвате че вашите кат. са ок... 

- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: Премахване на катализатори на М62B44tu.
""Моите още някъде в праисторията са ги свалили и колата си дойде с резонатори на тяхно място."" - И моите са така...
Също така смятам, че е доста вероятно и при колегата ggb да е така, но ще видим.



Също така смятам, че е доста вероятно и при колегата ggb да е така, но ще видим.
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Премахване на катализатори на М62B44tu.
iliew написа:И е38 и сегашната ми х5 е53 си ги взех лично от Швейцария от 1ви собственици сьс сервизни книжки на около 220к км,по реални няма как. И в двата случая катализаторите бяха счупени, a част от тях даже я нямаше. Ако вие вярвате че вашите кат. са ок...
Те това беше най-голямата партенка дет съм виждал/чувал. Те Швейцарците, дето са луди за връзване на тема екология са карали със счупени катализатори... Тая няма да я повярвам, даже да донесеш снимки, как режеш катализаторите в Лугано и демонстрираш че са скапани. Най-вероятно ще се окаже някоя "италианка" с преправени документи за сервиз и първи "швейцарски" собственик със съмнително звучащо име.....



Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Премахване на катализатори на М62B44tu.
При M62B44TU няма никакъв смисъл, ама никакъв, да се махат катализаторите самоцелно. Ако има проблем с тях ще си светне "check engine" лампата на таблото, защото т. нар. "задни сонди" са точно за това сложени, да си кажат, когато катализаторите са си заминали.
Другото е, че на запад (изключвам Италия) няма кой да позволи на кола да се движи без катализатор. Виждал съм коли от Германия с интервенции (заварки) по изпускателната система, защото катализаторите са сменяни. Автомобилите бяха на по 250-260 хил. км.
Другото е, че на запад (изключвам Италия) няма кой да позволи на кола да се движи без катализатор. Виждал съм коли от Германия с интервенции (заварки) по изпускателната система, защото катализаторите са сменяни. Автомобилите бяха на по 250-260 хил. км.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Премахване на катализатори на М62B44tu.
При този двигател проблем свързан с катализаторите се появява ако единия от двата малки (предните) е счупен, стопен или изобщо липсващ защото е изгорен. Иначе казано има неисметрично изпускане на газовете от двете глави. Тогава се почват разни тресения, авариини режими защото на детонационните датчици не им харесват вибрациите на двигателя и компютъра просто спира мотора. Не ме питайте от къде съм го разбрал
А при махане на катализатори и после ако ще се слагат прави тръби (с последствията от това) задните ламбда-сонди трябва да се изтеглят навън (с т.нар. екстрактор) и не съм много сигурен дали само това ще е достатъчно или ще е необходим и някакакъв ремап на компютъра (ECU-то).

А при махане на катализатори и после ако ще се слагат прави тръби (с последствията от това) задните ламбда-сонди трябва да се изтеглят навън (с т.нар. екстрактор) и не съм много сигурен дали само това ще е достатъчно или ще е необходим и някакакъв ремап на компютъра (ECU-то).
Последна промяна gentata на 14 Юни 2015, 10:28, променена общо 1 път
- VIKING_WARRIOR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 13.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: AMG 560SEC WB 1990
- Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
- Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.
Премахване на катализатори на М62B44tu.
iliew написа:Как може само в една тема да се изпишат толкова простотии?....... Някакви проблеми с обороти ...с разходи с прекьсвания(а и колата няма да знае кьде се намира....сигурно ще си мисли че е на марс)....ей спрете се малко... Как пьк на 2 мои автомобила точно с този двг сьм махнал катализаторите и сьм нямал никакви драми...напротив...само плюсове...
Какви плюсове не мога да разбера. Само негативи можете да направите така. Защо изобщо трябва да се махат катализаторите щом са сложени заводско и изпълняват условията на Евродирективите за Екологичен Автомобил? Ако са "умрели" просто си купете нови и ги заменете. Елементарно. Има причина да се слагат катализаторите и това е опазването на въздуха който дишаме и Екологията в която се налага да живеем. Да не станем в скоро време като Китай? Постоянен "смог" и маски на лицата да не дишаме боклука. Утре поколенията след нас ще страдат от такъв безразсъден начин и поведение в Живота, а и ние самите ще "сърбаме попарата". Ако не беше необходимо никой нямаше да произвежда и монтира катализатори и шяха да си продават колите както преди 25-40 години без катализатор. Убедете ме , че сте прави от намесата в системата на автомобилът и от "плюсовете" на такава зловредна интервенция която ще допринесе само за увреждането на околната среда нищо повече.
Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
Последна промяна VIKING_WARRIOR на 14 Юни 2015, 1:32, променена общо 1 път
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.
- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: Премахване на катализатори на М62B44tu.
Как си знаех че ще се появят смешковци които да ОСЕРАТ ТОТАЛНО ТЕМАТА....и доста бях на кантар дали да споделя. Ето от такива палячовци доста хора спряха да пишат. Единия ще ми обяснява откьде ми е колата,другия целящ трупане на мнения се прави на изключително загрижен за околната среда.Темата бе ПРЕМАХВАНЕ НА КАТАЛИЗАТОРИ .... До тук бях сьс е38 форума...а не е като да не сьм сменил 3 три.... е38 сьс доста навьртяни км и натрупани знания за този модел.
Последна промяна iliew на 14 Юни 2015, 6:53, променена общо 2 пъти
- VIKING_WARRIOR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 13.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: AMG 560SEC WB 1990
- Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
- Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.
Премахване на катализатори на М62B44tu.
iliew написа:Как си знаех че ще се появят смешковци които да ОСЕРАТ ТОТАЛНО ТЕМАТА....и доста бях на кантар дали да споделя. Ето от такива палячовци доста хора спряха да пишат. Единия ще ми обяснява откьде ми е колата,другия целящ трупане на мнения се прави на изключително загрижен за околната среда.Темата бе ПРЕМАХВАНЕ НА КАТАЛИЗАТОРИ .... До тук бях сьс е38 форума...а не е като да не сьм сменил 3 три.... е38 сьс доста навьртяни км и натрупани знания за този модел.
Уважаеми Колега Илиев,не виждам защо се афектирате... Хайде сега без подмятания и подхвърляния и малко респект да има един към друг и търпимост. Аз може да съм много на "Вие" с техниката и да не разбирам нищо от катализатори като устройство, но определено знам предназначението на катализатора като такъв. Нали всеки има право на мнение. Вие си казахте Вашето и аз питам въпрос защо трябва да се махат катализаторите щом някой умен и опитен иноватор е решил да ги измисли като концепция и да ги монтират на всички актуални автомобили откакто влязоха лимитациите и рестрикциите за вредни емисии? Никой не Ви оспорва опита като шофьор. Ни най-малко съм споменал такова нещо. Изглежда имате някакви познания за модела и никой не Ви го оспорва този факт,но пък откъм друга страна сте се ощетили и недотам обазовали. Липсва Ви елементарна Еко култура. Незнам дали сте семеен и дали имате деца, но не вярвам да желаете децата Ви да станат хронично болни и лесно податливи към респираторни заболявания - това е най-малкото което може да се случи на един подрастващ организъм. Питането ми е не само за Вашият модел БМВ. А генерално защо се махат катализатори и ползата от този факт? И за Ваше сведение никога не бих натрупал никакво позитивно мнение от подобна тема и такъв вандализъм напротив никога не бих си махнал катализатора на автомобила каквото да става. Там и му е мястото и това е.
Sent from my The Only One Phone using Tapatalk
Последна промяна VIKING_WARRIOR на 15 Юни 2015, 0:23, променена общо 4 пъти
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани