Проблем с V12

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Re: Проблем с V12

Мнение от Воденичаров » 08 Май 2012, 22:15

Дори без да се пали колата като пробваш да го завъртиш с ръка се вижда, че се движи трудно. Като поработи малко колата отпуска и като загрее зацепва пак.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 5.09.2006
Местоположение: София

Re: Проблем с V12

Мнение от deank » 08 Май 2012, 22:26

Аз съм пробвал на различни двигатели - идеята на ВИСКОто не е ли, някакъв елемент да се разширява от температурата и да зацепва перката?! При студен двигател може да си я въртиш както искаш с пръст, но при по-висока температура "виско"(зитета) / плътността се увеличава и обема на "нещото"/вид шайба нараства, и перката зацепва?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Re: Проблем с V12

Мнение от Воденичаров » 08 Май 2012, 23:35

Да, само че като е седяла дълго колата без да работи пак е зацепено, докато не се пораздвижи.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 19.07.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Каквото има..
Мечтае да кара: .....

Re: Проблем с V12

Мнение от iliew » 09 Май 2012, 0:31

anzak написа:говорим за студен мотор колегааа в първите секунди че и минута след паленето виското е зацепено и който и когато иска може да дойде да му демонстрирам ако искате и с чисто ново виско ако читаво виското на студена кола като се запали фучи димек е зацепено и в този момент може да се довериш на клипа и да си пъхнеш ръката ама на твоя отговорност

:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 28.10.2009
Местоположение: Варна.. ;)
Кара: e38 750 IL

Re: Проблем с V12

Мнение от IL\M » 09 Май 2012, 0:57

Някой чувал ли е как пали e38 V12....? :D ....виското си работи, чува се, но говоря за съвсем друг свистящ звук.... Както и да е.., колата влиза за рекламация, дано решат проблема, какъвто и да е той.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблем с V12

Мнение от cod-cdbp » 09 Май 2012, 19:30

IL\M написа:Някой чувал ли е как пали e38 V12....? :D ....виското си работи, чува се, но говоря за съвсем друг свистящ звук.... Както и да е.., колата влиза за рекламация, дано решат проблема, какъвто и да е той.


Видя ли какво инфо ти бях дал на предишната страница изобщо ? :roll:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 28.10.2009
Местоположение: Варна.. ;)
Кара: e38 750 IL

Re: Проблем с V12

Мнение от IL\M » 09 Май 2012, 19:35

Ще им го спомена като вариант..

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 21.04.2012
Местоположение: Петрич-Благоевград-София
Пол: Мъж
Кара: Е 38 750 IL

Re: Проблем с V12

Мнение от Gangsta Man » 18 Май 2012, 13:18

Незнам колеги, но колите които съм карал до момента всичките са били с виско съединител и той винаго се включвал само когато температурата удари 95 градуса.

В момента карам 38-ца с V12 мотор и то наистина когато е студена колата се включва поработва известно време и после се включва чак когато колата загрее.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 28.10.2009
Местоположение: Варна.. ;)
Кара: e38 750 IL

Re: Проблем с V12

Мнение от IL\M » 20 Май 2012, 20:23

Най-накрая откриха проблема по мотора ми......., дефектна гарнитура...... :shock: А относно шума, който се чува при студен старт..., това било някаква турбина, която вкарва чист въздух в мотора и при контакт с масло се образува голям облак пушек.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 28.10.2009
Местоположение: Варна.. ;)
Кара: e38 750 IL

Re: Проблем с V12

Мнение от IL\M » 20 Май 2012, 20:28

Gangsta Man написа:Незнам колеги, но колите които съм карал до момента всичките са били с виско съединител и той винаго се включвал само когато температурата удари 95 градуса.

В момента карам 38-ца с V12 мотор и то наистина когато е студена колата се включва поработва известно време и после се включва чак когато колата загрее.



При мен температурата не се вдига над 93 градуса, преди и след ремонта винаги е била с такава стойност. 93 е крайната тепература, при напълно загрят двигател.

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 21.04.2012
Местоположение: Петрич-Благоевград-София
Пол: Мъж
Кара: Е 38 750 IL

Re: Проблем с V12

Мнение от Gangsta Man » 21 Май 2012, 0:03

[/quote]
При мен температурата не се вдига над 93 градуса, преди и след ремонта винаги е била с такава стойност. 93 е крайната тепература, при напълно загрят двигател.[/quote]

Ами колега и при мен е така колкото и да я стъпкам 91-93 градуса си е температурата.....:)

Предишна

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook