Проблем с V12
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Re: Проблем с V12
Дори без да се пали колата като пробваш да го завъртиш с ръка се вижда, че се движи трудно. Като поработи малко колата отпуска и като загрее зацепва пак.
Re: Проблем с V12
Аз съм пробвал на различни двигатели - идеята на ВИСКОто не е ли, някакъв елемент да се разширява от температурата и да зацепва перката?! При студен двигател може да си я въртиш както искаш с пръст, но при по-висока температура "виско"(зитета) / плътността се увеличава и обема на "нещото"/вид шайба нараства, и перката зацепва?
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Re: Проблем с V12
Да, само че като е седяла дълго колата без да работи пак е зацепено, докато не се пораздвижи.
- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: Проблем с V12
anzak написа:говорим за студен мотор колегааа в първите секунди че и минута след паленето виското е зацепено и който и когато иска може да дойде да му демонстрирам ако искате и с чисто ново виско ако читаво виското на студена кола като се запали фучи димек е зацепено и в този момент може да се довериш на клипа и да си пъхнеш ръката ама на твоя отговорност

- IL\M
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 28.10.2009
- Местоположение: Варна.. ;)
- Кара: e38 750 IL
Re: Проблем с V12
Някой чувал ли е как пали e38 V12....?
....виското си работи, чува се, но говоря за съвсем друг свистящ звук.... Както и да е.., колата влиза за рекламация, дано решат проблема, какъвто и да е той.

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем с V12
IL\M написа:Някой чувал ли е как пали e38 V12....?....виското си работи, чува се, но говоря за съвсем друг свистящ звук.... Както и да е.., колата влиза за рекламация, дано решат проблема, какъвто и да е той.
Видя ли какво инфо ти бях дал на предишната страница изобщо ?


- IL\M
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 28.10.2009
- Местоположение: Варна.. ;)
- Кара: e38 750 IL
Re: Проблем с V12
Ще им го спомена като вариант..
- Gangsta Man
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 21.04.2012
- Местоположение: Петрич-Благоевград-София
- Пол: Мъж
- Кара: Е 38 750 IL
Re: Проблем с V12
Незнам колеги, но колите които съм карал до момента всичките са били с виско съединител и той винаго се включвал само когато температурата удари 95 градуса.
В момента карам 38-ца с V12 мотор и то наистина когато е студена колата се включва поработва известно време и после се включва чак когато колата загрее.
В момента карам 38-ца с V12 мотор и то наистина когато е студена колата се включва поработва известно време и после се включва чак когато колата загрее.
- IL\M
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 28.10.2009
- Местоположение: Варна.. ;)
- Кара: e38 750 IL
Re: Проблем с V12
Най-накрая откриха проблема по мотора ми......., дефектна гарнитура......
А относно шума, който се чува при студен старт..., това било някаква турбина, която вкарва чист въздух в мотора и при контакт с масло се образува голям облак пушек.

- IL\M
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 28.10.2009
- Местоположение: Варна.. ;)
- Кара: e38 750 IL
Re: Проблем с V12
Gangsta Man написа:Незнам колеги, но колите които съм карал до момента всичките са били с виско съединител и той винаго се включвал само когато температурата удари 95 градуса.
В момента карам 38-ца с V12 мотор и то наистина когато е студена колата се включва поработва известно време и после се включва чак когато колата загрее.
При мен температурата не се вдига над 93 градуса, преди и след ремонта винаги е била с такава стойност. 93 е крайната тепература, при напълно загрят двигател.
- Gangsta Man
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 21.04.2012
- Местоположение: Петрич-Благоевград-София
- Пол: Мъж
- Кара: Е 38 750 IL
Re: Проблем с V12
[/quote]
При мен температурата не се вдига над 93 градуса, преди и след ремонта винаги е била с такава стойност. 93 е крайната тепература, при напълно загрят двигател.[/quote]
Ами колега и при мен е така колкото и да я стъпкам 91-93 градуса си е температурата.....
При мен температурата не се вдига над 93 градуса, преди и след ремонта винаги е била с такава стойност. 93 е крайната тепература, при напълно загрят двигател.[/quote]
Ами колега и при мен е така колкото и да я стъпкам 91-93 градуса си е температурата.....

26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани