Отново за халогените

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 439
Регистриран на: 3.11.2010
Местоположение: София
Пол: Жена
Кара: Е38 TDS + е30 318i и некви други!!!
Мечтае да кара: BMW F06 — 6 Series Gran Coupe ///M Sport Package
Детайли за колата: е38-725 TDS, автомат,
Audi A4 1.8T

Re: Отново за халогените

Мнение от ELZAGG » 21 Яну 2012, 10:16

petar0411 написа:Аман от тия халогени доста смених едните даже не стигнаха до колата взех ги с буксите оставих ги на масата вкъщи единия с гръб към другия когато се върнах от работа единия беше станал на сол кабела на единия опрял в стъклото другия имало леко земетресение и така се развали комплекта поне да бяха паднали от масата да не ме е яд, халогените за дизелова е 38 са дефектни по рождение аз лично мисля да сменя бронята с такава от бензинова е 38 комплект с всички неща

И аз съм се замисляла за същото колега, ама заради едни халогени- цяла броня......, егати !!! То да вземе да си сменим колите право!
От цървул, бална пантофка НЕ става!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 28.07.2011
Пол: Мъж
Кара: e38

Re: Отново за халогените

Мнение от Disasterr » 21 Яну 2012, 10:56

Няма да стане бронята от бензинова. Бронята при дизела е предвидена за кулера, който е между халогените. Затова и са по къси.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 439
Регистриран на: 3.11.2010
Местоположение: София
Пол: Жена
Кара: Е38 TDS + е30 318i и некви други!!!
Мечтае да кара: BMW F06 — 6 Series Gran Coupe ///M Sport Package
Детайли за колата: е38-725 TDS, автомат,
Audi A4 1.8T

Re: Отново за халогените

Мнение от ELZAGG » 21 Яну 2012, 14:46

Disasterr написа:Няма да стане бронята от бензинова. Бронята при дизела е предвидена за кулера, който е между халогените. Затова и са по къси.

Е, аз кво ви казвам- направо да сменяме колите... :lalala: !
От цървул, бална пантофка НЕ става!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 7.03.2010
Пол: Мъж
Кара: и пие
Мечтае да кара: m 3 e30 alpina
Детайли за колата: dk03099

Re: Отново за халогените

Мнение от petar0411 » 21 Яну 2012, 19:19

кулера е от лявата или дясна страна на колата за бронята сам сигурен, един колега беше писал че кара 730-d с бензинова броня и няма никакъв проблем,

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 14.07.2010
Местоположение: Елхово
Пол: Мъж
Кара: Е38
Детайли за колата: 728i

Re: Отново за халогените

Мнение от huliganina2 » 21 Яну 2012, 19:47

Disasterr написа:Няма да стане бронята от бензинова. Бронята при дизела е предвидена за кулера, който е между халогените. Затова и са по къси.

Колега за 725 TDS автоматик от опит ти казвам че няма нищо общо между халогените и радиатора на интеркулера. Има колеги които са сменяли брони от бензин на дизел и това с тези кулери между халогените май ще се окаже мит,но незнам дали няма да може да се сменят халогените и решетката само а не цялата броня

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 28.07.2011
Пол: Мъж
Кара: e38

Re: Отново за халогените

Мнение от Disasterr » 21 Яну 2012, 20:14

Не съм убеден, че е мит, но с повече играчка предполагам, че може да се напасне.

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: Отново за халогените

Мнение от ge_a » 22 Яну 2012, 0:39

Така и така темата вече е подхваната, а аз съм пред проблема с издирването на броня, та питането ми е има ли разлика между фейслифта и старата, в смисъл дали предните брони са еднакви, по реалоем-а излиза че има еднакъв номер и за двете, ама дали и на практика е така, колата ми е 740-ка преди фейса ?
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 702
Регистриран на: 4.01.2006
Местоположение: димитровград
Пол: Мъж
Кара: e28 e30 e38

Re: Отново за халогените

Мнение от prostia » 22 Яну 2012, 9:07

huliganina2 написа:
Disasterr написа:Няма да стане бронята от бензинова. Бронята при дизела е предвидена за кулера, който е между халогените. Затова и са по къси.

Колега за 725 TDS автоматик от опит ти казвам че няма нищо общо между халогените и радиатора на интеркулера. Има колеги които са сменяли брони от бензин на дизел и това с тези кулери между халогените май ще се окаже мит,но незнам дали няма да може да се сменят халогените и решетката само а не цялата броня

броните са еднакви разликата е в халогените и решетката при дизела до халогена има дефузиор които да отвежда въздуха до кулера ако сложиш халогени от бензинова трябва да ти отпаднат тия дифозиори
уважаваи мързела тои ти помага
Изображение
ИзображениеИзображениеИзображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 25.11.2008
Местоположение: Sofia, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E38

Re: Отново за халогените

Мнение от el_toro » 23 Яну 2012, 15:21

:yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 5.07.2010
Пол: Мъж
Кара: 730 d

Re: Отново за халогените

Мнение от visotski » 23 Яну 2012, 18:13

Аз имам 730 д фейслифт и в момента съм с бензинови халогени.Не пречат на НИЩО ! Цялата работа е ,че трябва да се смени решетката м/у халогените и "държачите" на самите халогени .Дифузьорите ,които отиват към спирачните дискове пасват идеално ,отпада само малкия дифузьор , който отива към радиаторчето за обратната нафта,което е до горивния филтър.Цялата работа съм я правил лично ,така че да не чувам сЯ как нямало да стане :lol: Номерата на държачите на халогените са 63178352815 / 63178352816 ,съответно ляв / десен. :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 25.11.2008
Местоположение: Sofia, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E38

Re: Отново за халогените

Мнение от el_toro » 24 Яну 2012, 0:39

visotski написа:Аз имам 730 д фейслифт и в момента съм с бензинови халогени.Не пречат на НИЩО ! Цялата работа е ,че трябва да се смени решетката м/у халогените и "държачите" на самите халогени .Дифузьорите ,които отиват към спирачните дискове пасват идеално ,отпада само малкия дифузьор , който отива към радиаторчето за обратната нафта,което е до горивния филтър.Цялата работа съм я правил лично ,така че да не чувам сЯ как нямало да стане :lol: Номерата на държачите на халогените са 63178352815 / 63178352816 ,съответно ляв / десен. :bchug:


Колега 730д е само ФЕЙСлифт. Темата е за това как да се измисли работещ вариант за "крехките" халогени, а не да си показваме кой е по велик майстор Ся. Най-лесно е да се смени цялата броня - тъй като ти трябват халогени, решетка м/у тях,въздуховодите..... и разглабяне - без пари само около 300лв . А може и да се мине само с едно винтче,което трябва да се отвие, за да се свали счупения халоген и да се завие другия-около 50лв.!
Държачите, които си дал въобще не се сменят- ТЕ СА ЕДНИ И СЪЩИ за Е38 моделите. Съществената разлика е в дупката за халогена (там където стои държача) на самата броня и единственият начин да сложиш халоген от бензин е да го отрежеш с около 3-4см :clap:
Може ли само да разясниш няколко неща, кой и къде е радиатора на обратната нафта.... :?:;къде е въздуховода от бронята до горивния филтър; и къде са тези дифузиори към спирачните дискове ??? :mhihi:
Да не се окаже че си правил някоя Импреза СТИ Дизел :)
Защо е нужно да се обеждаваме как ние го правим по-добре от тези, които са го измислили и са преценили,че дизела трябва да е с различна броня???

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: Отново за халогените

Мнение от ge_a » 24 Яну 2012, 0:58

И от толкова много експерти по броните никой ли не знае дали преди и след фейслифта броните са взаимозаменяеми (за бензинови говорим) :?:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 527
Регистриран на: 1.02.2010
Местоположение: Навсякаде и никаде...
Пол: Мъж
Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related

Re: Отново за халогените

Мнение от Дифашир » 24 Яну 2012, 3:01

ами те колегите ти казаха ти пак нерабрал.Основната част на бронята е еднаква на всички Е38 било то дизелови,бензинови преди и след фейса.Разликата е в лайсните дали са с дупки за партроник,или горните са никилирани или със пръскалки за фарове и т.н. но това си зависи от екстрите на автомобила а не от вида на агрегата или година на производство,с изключение на халогените и решетката(дисел-бензин)

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: Отново за халогените

Мнение от ge_a » 24 Яну 2012, 11:19

Дифашир написа:ами те колегите ти казаха ти пак нерабрал.Основната част на бронята е еднаква на всички Е38 било то дизелови,бензинови преди и след фейса.Разликата е в лайсните дали са с дупки за партроник,или горните са никилирани или със пръскалки за фарове и т.н. но това си зависи от екстрите на автомобила а не от вида на агрегата или година на производство,с изключение на халогените и решетката(дисел-бензин)


Благодаря колега, ама никъде не го пишеше конкретно :yes:

В този ред на мисли мога ли да си прехвърля лайсните с пактроника и пръскалките на друга броня ?
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 25.11.2008
Местоположение: Sofia, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E38

Re: Отново за халогените

Мнение от el_toro » 24 Яну 2012, 11:38

можеш :bchug:

ПредишнаСледваща

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook