Отново за халогените
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ELZAGG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 439
- Регистриран на: 3.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: Е38 TDS + е30 318i и некви други!!!
- Мечтае да кара: BMW F06 — 6 Series Gran Coupe ///M Sport Package
- Детайли за колата: е38-725 TDS, автомат,
Audi A4 1.8T
Re: Отново за халогените
petar0411 написа:Аман от тия халогени доста смених едните даже не стигнаха до колата взех ги с буксите оставих ги на масата вкъщи единия с гръб към другия когато се върнах от работа единия беше станал на сол кабела на единия опрял в стъклото другия имало леко земетресение и така се развали комплекта поне да бяха паднали от масата да не ме е яд, халогените за дизелова е 38 са дефектни по рождение аз лично мисля да сменя бронята с такава от бензинова е 38 комплект с всички неща
И аз съм се замисляла за същото колега, ама заради едни халогени- цяла броня......, егати !!! То да вземе да си сменим колите право!
От цървул, бална пантофка НЕ става!
Re: Отново за халогените
Няма да стане бронята от бензинова. Бронята при дизела е предвидена за кулера, който е между халогените. Затова и са по къси.
- ELZAGG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 439
- Регистриран на: 3.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: Е38 TDS + е30 318i и некви други!!!
- Мечтае да кара: BMW F06 — 6 Series Gran Coupe ///M Sport Package
- Детайли за колата: е38-725 TDS, автомат,
Audi A4 1.8T
Re: Отново за халогените
Disasterr написа:Няма да стане бронята от бензинова. Бронята при дизела е предвидена за кулера, който е между халогените. Затова и са по къси.
Е, аз кво ви казвам- направо да сменяме колите...

От цървул, бална пантофка НЕ става!
- petar0411
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 7.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: и пие
- Мечтае да кара: m 3 e30 alpina
- Детайли за колата: dk03099
Re: Отново за халогените
кулера е от лявата или дясна страна на колата за бронята сам сигурен, един колега беше писал че кара 730-d с бензинова броня и няма никакъв проблем,
- huliganina2
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 14.07.2010
- Местоположение: Елхово
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Детайли за колата: 728i
Re: Отново за халогените
Disasterr написа:Няма да стане бронята от бензинова. Бронята при дизела е предвидена за кулера, който е между халогените. Затова и са по къси.
Колега за 725 TDS автоматик от опит ти казвам че няма нищо общо между халогените и радиатора на интеркулера. Има колеги които са сменяли брони от бензин на дизел и това с тези кулери между халогените май ще се окаже мит,но незнам дали няма да може да се сменят халогените и решетката само а не цялата броня
Re: Отново за халогените
Не съм убеден, че е мит, но с повече играчка предполагам, че може да се напасне.
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: Отново за халогените
Така и така темата вече е подхваната, а аз съм пред проблема с издирването на броня, та питането ми е има ли разлика между фейслифта и старата, в смисъл дали предните брони са еднакви, по реалоем-а излиза че има еднакъв номер и за двете, ама дали и на практика е така, колата ми е 740-ка преди фейса ?
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
Re: Отново за халогените
huliganina2 написа:Disasterr написа:Няма да стане бронята от бензинова. Бронята при дизела е предвидена за кулера, който е между халогените. Затова и са по къси.
Колега за 725 TDS автоматик от опит ти казвам че няма нищо общо между халогените и радиатора на интеркулера. Има колеги които са сменяли брони от бензин на дизел и това с тези кулери между халогените май ще се окаже мит,но незнам дали няма да може да се сменят халогените и решетката само а не цялата броня
броните са еднакви разликата е в халогените и решетката при дизела до халогена има дефузиор които да отвежда въздуха до кулера ако сложиш халогени от бензинова трябва да ти отпаднат тия дифозиори
- el_toro
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 25.11.2008
- Местоположение: Sofia, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E38
Re: Отново за халогените
Аз имам 730 д фейслифт и в момента съм с бензинови халогени.Не пречат на НИЩО ! Цялата работа е ,че трябва да се смени решетката м/у халогените и "държачите" на самите халогени .Дифузьорите ,които отиват към спирачните дискове пасват идеално ,отпада само малкия дифузьор , който отива към радиаторчето за обратната нафта,което е до горивния филтър.Цялата работа съм я правил лично ,така че да не чувам сЯ как нямало да стане
Номерата на държачите на халогените са 63178352815 / 63178352816 ,съответно ляв / десен. 


- el_toro
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 25.11.2008
- Местоположение: Sofia, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E38
Re: Отново за халогените
visotski написа:Аз имам 730 д фейслифт и в момента съм с бензинови халогени.Не пречат на НИЩО ! Цялата работа е ,че трябва да се смени решетката м/у халогените и "държачите" на самите халогени .Дифузьорите ,които отиват към спирачните дискове пасват идеално ,отпада само малкия дифузьор , който отива към радиаторчето за обратната нафта,което е до горивния филтър.Цялата работа съм я правил лично ,така че да не чувам сЯ как нямало да станеНомерата на държачите на халогените са 63178352815 / 63178352816 ,съответно ляв / десен.
Колега 730д е само ФЕЙСлифт. Темата е за това как да се измисли работещ вариант за "крехките" халогени, а не да си показваме кой е по велик майстор Ся. Най-лесно е да се смени цялата броня - тъй като ти трябват халогени, решетка м/у тях,въздуховодите..... и разглабяне - без пари само около 300лв . А може и да се мине само с едно винтче,което трябва да се отвие, за да се свали счупения халоген и да се завие другия-около 50лв.!
Държачите, които си дал въобще не се сменят- ТЕ СА ЕДНИ И СЪЩИ за Е38 моделите. Съществената разлика е в дупката за халогена (там където стои държача) на самата броня и единственият начин да сложиш халоген от бензин е да го отрежеш с около 3-4см

Може ли само да разясниш няколко неща, кой и къде е радиатора на обратната нафта....


Да не се окаже че си правил някоя Импреза СТИ Дизел

Защо е нужно да се обеждаваме как ние го правим по-добре от тези, които са го измислили и са преценили,че дизела трябва да е с различна броня???
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: Отново за халогените
И от толкова много експерти по броните никой ли не знае дали преди и след фейслифта броните са взаимозаменяеми (за бензинови говорим) 

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- Дифашир
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Навсякаде и никаде...
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
- Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related
Re: Отново за халогените
ами те колегите ти казаха ти пак нерабрал.Основната част на бронята е еднаква на всички Е38 било то дизелови,бензинови преди и след фейса.Разликата е в лайсните дали са с дупки за партроник,или горните са никилирани или със пръскалки за фарове и т.н. но това си зависи от екстрите на автомобила а не от вида на агрегата или година на производство,с изключение на халогените и решетката(дисел-бензин)
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: Отново за халогените
Дифашир написа:ами те колегите ти казаха ти пак нерабрал.Основната част на бронята е еднаква на всички Е38 било то дизелови,бензинови преди и след фейса.Разликата е в лайсните дали са с дупки за партроник,или горните са никилирани или със пръскалки за фарове и т.н. но това си зависи от екстрите на автомобила а не от вида на агрегата или година на производство,с изключение на халогените и решетката(дисел-бензин)
Благодаря колега, ама никъде не го пишеше конкретно

В този ред на мисли мога ли да си прехвърля лайсните с пактроника и пръскалките на друга броня ?
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- el_toro
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 25.11.2008
- Местоположение: Sofia, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E38
Re: Отново за халогените
можеш 

43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани