740 IL /2001 Виското експлодира

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 16.09.2011
Пол: Мъж

740 IL /2001 Виското експлодира

Мнение от Jimmy_70 » 16 Сеп 2011, 20:14

Здравейте колеги,
Отскоро имам 740 ИЛ и всичко е супер в тая кола НО днес по време на движение отпред направо експлодира всичко почупи дори и капака е като стара планина
незнам побърках се и не мога да намера части нито нови нито втора ръка(майстора днес е изровил почти всичко но няма за тоя модел / при мен дори се оказа,че на някакъв компенсатор има втори тепмостат за температурата на маслото в скоростите)
БИХТЕ ЛИ МИ ППОДСКАЗАЛИ КЪДЕ ДА ТЪРСЯ
навсякъде искат само с поръчка
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 634
Регистриран на: 2.08.2006
Местоположение: София

Re: 740 IL /2001 Виското експлодира

Мнение от tngeorgiev » 16 Сеп 2011, 21:14

-твоят човек е колегата boris_k , пЛовдив
E30 1986 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 16.07.2010
Пол: Мъж
Кара: 740iA
Детайли за колата: 2000 740iA Sport

Re: 740 IL /2001 Виското експлодира

Мнение от victor2k » 16 Сеп 2011, 23:01

Моите съболезнования. И при мен стана така, върпосния регулатор на скоростната, термостата, водна помпа, нов вентилатор, виско, пластмааса около вентилатора, разширителен съд и лепене на радиоатора, кора под мотора. И капак който все още не съм оправил

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 527
Регистриран на: 1.02.2010
Местоположение: Навсякаде и никаде...
Пол: Мъж
Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related

Re: 740 IL /2001 Виското експлодира

Мнение от Дифашир » 17 Сеп 2011, 11:08

какви са тези експлозии колеги!кое се взривява и защо,дайте малко инфо!

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 16.09.2011
Пол: Мъж

Re: 740 IL /2001 Виското експлодира

Мнение от Jimmy_70 » 17 Сеп 2011, 19:57

Аз не съм много наясно с автомонтьорството,но ще се опитам да пресъздам думите на моя майстор.
Той каза:
Виското е спекло и някакви лагети вътре са се изместили и перката е започнала да вътрти с оборотите на двигателя в моя случай около 5500 .От високите обороти и изместените лагери се нарушава баланса и перката задира в дифузьора след това става страшното отчупените парчета летят като шрапнели и чупят всичко по пътя си.Казвам ви маркучите ми бяха отрязани като със самурайски меч.
това разбрах днес като ми поставят частите ще напиша и цените ако някои има интерес.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 634
Регистриран на: 2.08.2006
Местоположение: София

Re: 740 IL /2001 Виското експлодира

Мнение от tngeorgiev » 17 Сеп 2011, 19:57

-ще си позволя да цитирам един колега, добре запознат с трагедията..

e: 740 IL /2001 Виското експлодира
От: victor2k
Изпратено на: 17 Сеп 2011, 11:57
До: tngeorgiev
Съобщение
Здравей,

Виското с годините започва да задържа и малко по-малко и не отпуска дори когато е студено. То нали е съединител за перката, а самата перка от старост става доста крехка. Затова се сменя винаги съединител + перка. Можеш да го разбереш като я запалиш сутрин и тя шуми здраво, все едно вятър минава през мотора.

Иначе ремонта както ти написах е солен. Много неща се натрошават + капака. Намери си някой свестен майстор, да я огледа като хората, морга за некритичните части. Сега е момента да ти проверят помпата, термостата ремъци и ролки. Последните обикновенно са доста корави. Накарай ги да я 'надуят' по налягане за да се види дали не тече от някъде, обикновенно радиатора и той се прецакава. При мен чак разширителния съд се беше надрал.
E30 1986 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 7.08.2011
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Кара: колело с климатик
Мечтае да кара: мотопед с климатроник

Re: 740 IL /2001 Виското експлодира

Мнение от vencenco » 17 Сеп 2011, 21:06

колега така и неразбрах каква е точно ситоациятта при теб
преди 2 месеца и на мен ми изфарча перката в буквалния смисал само че аз се разминах с нова помпа,нова перка и кора на радиатора всичко ми излезе 200евро
какви части издирваш за да те насочим на някаде какво си намерил и какво не

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 16.09.2011
Пол: Мъж

Re: 740 IL /2001 Виското експлодира

Мнение от Jimmy_70 » 17 Сеп 2011, 22:43

Ами, колега благодаря ти ,но аз вече реших проблема.Т.Е. дифузьора , един маркуч и термото за скоростите ги поръчах вече другите части се намериха тук в БГ всичко без ремонта на капака е около 360 ЕВРО

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: 740 IL /2001 Виското експлодира

Мнение от cod-cdbp » 17 Сеп 2011, 23:40

Добре де, не схващам само как спича лагера на виското при положение че той се маже с маслото, което е вътре?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 16.07.2010
Пол: Мъж
Кара: 740iA
Детайли за колата: 2000 740iA Sport

Re: 740 IL /2001 Виското експлодира

Мнение от victor2k » 21 Сеп 2011, 19:47

Сменяйте ако не сте - белята е науписуемо скъпа след това - виско + перка!

Или съм чувал че някои слага ел.перка... идея нямам какви са + и -

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 11.07.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '95 E38 740i

Re: 740 IL /2001 Виското експлодира

Мнение от afterburner » 22 Сеп 2011, 0:07

Ел. перката при мен вече е закупена, смятам до 1-2 седмици да е вързана. 16" диаметър, пасва в кожуха на оригиналната. Моята 740ка е 95-та и има датчик на 91/104 градуса в радиатора, който се ползва за аварийно пускане на перката на климатика при нужда от допълнително охлаждане (при това на 2 степени). Смятам да вържа електрическата към първата степен, т.е. на 91 градуса да се пуска. По този начин няма да се налага да слагам нов датчик и да пипам изобщо маркучи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 7.08.2011
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Кара: колело с климатик
Мечтае да кара: мотопед с климатроник

Re: 740 IL /2001 Виското експлодира

Мнение от vencenco » 22 Сеп 2011, 14:11

afterburner написа:Ел. перката при мен вече е закупена......


колега защо искаш да слагаш ел.перка
с оригиналната си е по добре

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 11.07.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '95 E38 740i

Re: 740 IL /2001 Виското експлодира

Мнение от afterburner » 23 Сеп 2011, 23:20

Подавам задоволително газ на колата, моя прекъсвач си е високичък, 6500 оборота/минута... (M60 двигател)... Колата си ходи до там... а като се има предвид колко хора се оплакват от строшено виско - предпочитам да дам парите вместо за ново такова - за електрическа перка. Хем ще е и по-тихо, защото откровено ме дразни звука на кола с виско съединител, отделно че и ще освободи доста място пред двигателя за по-лесен достъп, моята си е старичка и не се знае кога, къде и какво ще трябва да се пипне...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 722
Регистриран на: 11.06.2006
Местоположение: София бате центъра на....
Пол: Мъж
Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза

Re: 740 IL /2001 Виското експлодира

Мнение от RORO » 24 Сеп 2011, 21:00

+1 глас и от мен за ел. перката.От доста години съм направил Е30-та така и съм страшно доволен.Завих си на радиатора датчик от 38-ца ,свързах както колегата по горе каза за първата степен само,че ПРЕЗ РЕЛЕ сложил съм перка със дифузьор от кадет дизел и тя не е от най малките и това е.Лошото на виското е,че разбираш дали не работи тогава,когато главата вече е крива.Или трябва периодично(не знам на колко км.)Да се сменя с ново.А на ел. перката не и трябва никакво обслужване.Така,че и аз твърдо се замислям да направя тази интервенция и на кораба.

П.П. Колега ако обичаш сподели от какъв автомобил взе този голям диаметър перка?

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 11.07.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '95 E38 740i

Re: 740 IL /2001 Виското експлодира

Мнение от afterburner » 25 Сеп 2011, 10:55

Купих я от online магазин за тунинг части, имат много размери, тази е 16". Излезе 70 и нещо лева с доставката... Китайска е, но е нова и много тънка. Все ще изкара достатъчно време :)

Ето от къде я купих, извинявам се, ако правя реклама, но така и така ми проверяват все още мненията, така че ще разбера, ако не се появи, че е било реклама и не по правилата :D - http://tuning-parts.bg/ventilatori/

P.S. Перката, разбира се, през реле ЗАДЪЛЖИТЕЛНО! :)

Следваща

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook