...
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Re: Реставрация на дървен волан.
boris_k написа:kagebista написа:Гледам Борис ме е цитирал и се чудя за какво! Че бях разбил цени на това какво ми иска тапицер за 2 парчета кожа и какво ми иска дърводелец лютиер да го изгради и лакира ли! Това ли е смешното, което е гласяло обявата!? - че за 350 долара и 500 лева съм видял цени на единствените които са продавани до момента и че с реставрация от Професионалисти се очаква да се получи нов, което такъв на 20 години в "перфектно" състояние няма да бъде. 99% са пропукани и не само такива на БМВ. Годините експлоатация на такъв вид волани не ги пощадяват. С тъп предмет силно да натиснеш по лака и остава бяла черта - тези които имат да пробват ако им стиска.
Смешното е това, че като ти пуснаха тук обявата, си е промени. Защо ли? Тези, които е видяхме в оригиналния и вид, знаем защо.![]()
Ето затова те "цитирах".
Да, точно дословно искам да ми кажеш какво видя и прочете? Даже ако може точно да ме цитираш ти и другите които сте видели обявата, че явно е имало нещо различно от написаното в предното ми мнение
Айде моля за в бъдеще да има доводи, а не когато един чул-недочул оака пайзажа, друг разбрал-неразбрал да софлира и той, а трети да казва-недоказва с изказвания клепайки някого без да е наясно.
КРЕТЕН - това съм го правил преди 7 години с лайстни на Е39. Там така процедирах и от светли ги направихме по-тъмни.
Джантите стават повече, но няма кога да се карат. Гуми и коли не достигат.Относно търговията - то доста неща остават неоценени и труда кой ти го уважава!
Тази тема ще бъде пример за това, да няма смисъл да се показва труд, да се помага за каквото и да било благодарение на доста образи тук.
А сега може да се сетят конспираторите, защо съм редактирал средното изречение и съм махнал цената му! Че явно щом съм го "съсипал" то виж съм пуснал обява да прееба някой и да го разкарам бърже
По малко злъч и повече усмивки дървени подаръци по елхата елхата

Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Реставрация на дървен волан.
kagebista написа:boris_k написа:kagebista написа:Гледам Борис ме е цитирал и се чудя за какво! Че бях разбил цени на това какво ми иска тапицер за 2 парчета кожа и какво ми иска дърводелец лютиер да го изгради и лакира ли! Това ли е смешното, което е гласяло обявата!? - че за 350 долара и 500 лева съм видял цени на единствените които са продавани до момента и че с реставрация от Професионалисти се очаква да се получи нов, което такъв на 20 години в "перфектно" състояние няма да бъде. 99% са пропукани и не само такива на БМВ. Годините експлоатация на такъв вид волани не ги пощадяват. С тъп предмет силно да натиснеш по лака и остава бяла черта - тези които имат да пробват ако им стиска.
Смешното е това, че като ти пуснаха тук обявата, си е промени. Защо ли? Тези, които е видяхме в оригиналния и вид, знаем защо.![]()
Ето затова те "цитирах".
Да, точно дословно искам да ми кажеш какво видя и прочете? Даже ако може точно да ме цитираш ти и другите които сте видели обявата, че явно е имало нещо различно от написаното в предното ми мнение. И за което аз май не знам
![]()
Айде моля за в бъдеще да има доводи, а не когато един чул-недочул оака пайзажа, друг разбрал-неразбрал да софлира и той, а трети да казва-недоказва с изказвания клепайки някого без да е наясно.
КРЕТЕН - това съм го правил преди 7 години с лайстни на Е39. Там така процедирах и от светли ги направихме по-тъмни.
Джантите стават повече, но няма кога да се карат. Гуми и коли не достигат.
Относно търговията - то доста неща остават неоценени и труда кой ти го уважава!
Тази тема ще бъде пример за това, да няма смисъл да се показва труд, да се помага за каквото и да било благодарение на доста образи тук.
А сега може да се сетят конспираторите, защо съм редактирал средното изречение и съм махнал цената му! Че явно щом съм го "съсипал" то виж съм пуснал обява да прееба някой и да го разкарам бържеИ да ми разтягат локуми на база последните мнения от тоя форум, че не струвал вече ама ги устройва да им дам на Х цена едва ли не
За колегите тук - колкото повече го съсипвам тоя волан, толкова повече ще му расте цената!
По малко злъч и повече усмивки дървени подаръци по елхата елхата
Koлега незнам изобщо защо ги съсипа хубавото воланче!Просто трябваше да махнеш старият лак и дърво..да отидеш при някоя мебелна фирма и да си вземеш 2-3 парчета ФУРНИР и да го сложиш върху старото дърво.Нищо сложно няма правил съм го доооста пъти.Сега ти остава само едно - кит за дърво да оправиш пораженията и да залепиш фурнира и после лак

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Реставрация на дървен волан.
Български форум - питаш нещо, и 100 човека ти обясняват как и защо няма да стане...

- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Реставрация на дървен волан.

ATR-42/72
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Реставрация на дървен волан.
cod-cdbp написа:Български форум - питаш нещо, и 100 човека ти обясняват как и защо няма да стане...
Български типичен форумен отговор - 300 думи и нищо конкретно по въпроса . Или с две думи като нямаш кво да кажеш по-добре си мълчи.
По темата - бъркате малко реставрацията на лайстните и волана.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
Re: ...
Да, уведомиха ме приятели още вчера, но уви имам по важни работи да върша вечер отколкото да люпя пуканки пред компютъра и да правя интриги
И добре стана, та да има време да набъбнат коментарите
"Реставрацията" приключи и кормилото беше подготвено перфектно за лакиране. Обаче видиш ли воланът се продаде сравнително неотдавна преди да се довърши, защото се оказа че и интерес има покрай темата и ме хванаха на кеф. А в предните нередактирани мнения тук е видно ясно какво мисля и как разбирам нещата
И че ще си правя каквото и както ми е кеф с него
Вече е в човек, който си е набавил нужното инфо от тук и другата тема на колегата в Е36 раздела/с когото сме коментирали много време кое и как е най удачно да ги направим/ и си е проучил нещата. Още повече че е наясно и е виждал на живо такъв волан, което е много важно и още по важно че видя и моя
! И то без да се налага да си правя труд да убеждавам него или предишните мераклии през цялото това време
!То затова и точно тези снимки съм завъртял в нета по мое желание когато е било нужно и без да има скрито покрито. Както и съм преценил като автор да ги изтрия вече! Както и като автор на темата - смятам че отдавна съм я приключил и е трябвало да се заключи.
А относно това как са нещата в горният казус - си направих сутринта излишен труд да напиша коментар в групата. А именно как е в действителност на база лична кореспонценция с автора.
Накрая именно препоръчах на колегата да си купи другия избран от него и за него перфектен волан и се вижда състоянието за цена = отбраната на Спарта. Опитах се да го убедя единствено като си го вземе - да пробва да разчопли с нокът някоя цепната фуга и да види ефекта на секирата - как се лющи лака без усилие
Виждам, че ангажираш свободното си вечерно времето с мен доста
та предлагам да се прехвърлиш и да следиш темата за коректни потребители и да търсиш под вола теле там или другата фацебукова преса 
"Реставрацията" приключи и кормилото беше подготвено перфектно за лакиране. Обаче видиш ли воланът се продаде сравнително неотдавна преди да се довърши, защото се оказа че и интерес има покрай темата и ме хванаха на кеф. А в предните нередактирани мнения тук е видно ясно какво мисля и как разбирам нещата
Вече е в човек, който си е набавил нужното инфо от тук и другата тема на колегата в Е36 раздела/с когото сме коментирали много време кое и как е най удачно да ги направим/ и си е проучил нещата. Още повече че е наясно и е виждал на живо такъв волан, което е много важно и още по важно че видя и моя
А относно това как са нещата в горният казус - си направих сутринта излишен труд да напиша коментар в групата. А именно как е в действителност на база лична кореспонценция с автора.
Накрая именно препоръчах на колегата да си купи другия избран от него и за него перфектен волан и се вижда състоянието за цена = отбраната на Спарта. Опитах се да го убедя единствено като си го вземе - да пробва да разчопли с нокът някоя цепната фуга и да види ефекта на секирата - как се лющи лака без усилие
Виждам, че ангажираш свободното си вечерно времето с мен доста
та предлагам да се прехвърлиш и да следиш темата за коректни потребители и да търсиш под вола теле там или другата фацебукова преса Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани



