740i Не пали !
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Ts. Govedarski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 10.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 74' 2002 Tii, 74' 1602, 86' AE 86
- Детайли за колата: The BMW 2002 tii VIN 2734651 was manufactured on May 20th, 1974 and delivered on June 12th, 1974 to the Italian BMW importer Bavaria Società Importazioni e Vendite SpA in Palazzolo/Verona. The original colour was Fjord metallic, paint code 037.
The BMW 1602 VIN 3966811 was manufactured on October 21st, 1974 and delivered on November 14th, 1974 to the BMW dealership in Stuttgart. The original colour was Verona, paint code 024.
740i Не пали !
Колеги, проблема е следния: колата е 4,4 автомат. Спря да пали без каквито и да е предупреждения и индикаций за неизправност, като не може да се завърти на стартер. Прави впечатление, че индикатора за избрана предавка свети на всички 5 скорости. Даваш контакт, въртиш но не се случва нищо.
Възможно ли е да се е случило нещо с управлението на скоростната кутия, а също така се пробвахме без успех да и направим диагностика и скенера не иска да се свърже с нея, като допреди няколко дни се свеързваше. Акумулатора е ок! Моля някой ако е имал подобен или същия проблем да сподели.

Възможно ли е да се е случило нещо с управлението на скоростната кутия, а също така се пробвахме без успех да и направим диагностика и скенера не иска да се свърже с нея, като допреди няколко дни се свеързваше. Акумулатора е ок! Моля някой ако е имал подобен или същия проблем да сподели.

- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: 740i Не пали !
Ако изобщо не се стига до завъртане на стартера:
- стартер
- EWS
- клеморед
- двигател маса
- стартер
- EWS
- клеморед
- двигател маса

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: 740i Не пали !
ECU- то на кутията е забило, поради някаква хардуерна или софтуерна причина и подава информация на EWS, че кутията не е само на P и N когато е и стартера се блокира. След като не се свързвате, може да пробвате с изключване на акумулатора, но после трябва да може да реагирате на последиците от това.
- Ts. Govedarski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 10.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 74' 2002 Tii, 74' 1602, 86' AE 86
- Детайли за колата: The BMW 2002 tii VIN 2734651 was manufactured on May 20th, 1974 and delivered on June 12th, 1974 to the Italian BMW importer Bavaria Società Importazioni e Vendite SpA in Palazzolo/Verona. The original colour was Fjord metallic, paint code 037.
The BMW 1602 VIN 3966811 was manufactured on October 21st, 1974 and delivered on November 14th, 1974 to the BMW dealership in Stuttgart. The original colour was Verona, paint code 024.
Re: 740i Не пали !
zvetiko написа:ECU- то на кутията е забило, поради някаква хардуерна или софтуерна причина и подава информация на EWS, че кутията не е само на P и N когато е и стартера се блокира. След като не се свързвате, може да пробвате с изключване на акумулатора, но после трябва да може да реагирате на последиците от това.
Аз също имам сходни съмнения, но какво се прави в този случай и какви са последствията ако не е тайна разбира се. Акумулатора го пробвахме без резултат. Ако се е случило нещо с ЕКУ-то на кутията, може ли да му се въздейства по някакъв начин или трябва да се търси друго ?
Благодаря за отзивчивостта на всички !
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: 740i Не пали !
Ако можете я повдигнете на подемник и разкачете кръглата букса на АСК, след което пак се опитайте да я прочетете... пробвайте и друго... на 1-ви контакт натиснете педала на газта до включване на кикдауна и задръжте около минута (май така беше) и после изключете и пак включете на контакт... кутията се рестартира по този начин и би трябвало да излезе от непривичния режим... за сега друго не се сещам... утре може би, като се наспя и ме ядоса някой "манго" около съда ще се сетя за още неща...
Поогледайте дали няма омасляване по буксата и я почистете с почистващ контактен спрей...

Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани