Въпрос за ВИСКО?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Beni_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 1.03.2009
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: e91 320d 163
- Мечтае да кара: f30 335d
- Детайли за колата: Черна много лъскава.
Въпрос за ВИСКО?
Здравейте колата е е38 тдс въпроса ми е знае ли някои
на колко градуса реално се зацепва виското
питам защото гледам на скритото меню 100 градуса
и виското не фучи върти съвсем бавно нормално ли е?
Благодаря предварително на отзовалите се.
на колко градуса реално се зацепва виското
питам защото гледам на скритото меню 100 градуса
и виското не фучи върти съвсем бавно нормално ли е?
Благодаря предварително на отзовалите се.
- victor2k
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 16.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 740iA
- Детайли за колата: 2000 740iA Sport
Re: Въпрос за ВИСКО?
Не е, сменяй веднага въпреки че си късметлия че не е запекло да върти постоянно
Re: Въпрос за ВИСКО?
Перката се върти с оборотите на двигателя.На ниски обороти не "фучи".Вземи вестник, свий го на руло и се опитай да спреш перката (когато колата е загряла).Ако спре, сменяй веднага.
Габровеца най-обича: Да пуши на муфта, да е с чужда жена и да кара по инерция....
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Въпрос за ВИСКО?
И то я смени с Ел. перка да си спокоен че ще работи като хората. Скоро ще го правя тоя мод и като го направя ще пусна и снимки + инструкция , не че няма достатъчно в нета.
- ddinobot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: beyond the Milky Way
- Пол: Мъж
- Кара: SR1 NORMANDY
- Мечтае да кара: 320 turbo DRM
Re: Въпрос за ВИСКО?
А други признаци има ли по които да познаем, че виско съединителя ни е за смяна 

- victor2k
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 16.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 740iA
- Детайли за колата: 2000 740iA Sport
Re: Въпрос за ВИСКО?
ddinobot написа:А други признаци има ли по които да познаем, че виско съединителя ни е за смяна
Ако не си го сменял ти, смени го защото последствията са следните:
http://www.zionsvilleautosport.com/stor ... ngfan1.jpg
http://i394.photobucket.com/albums/pp25 ... 025F-1.jpg
http://i394.photobucket.com/albums/pp25 ... 026F-1.jpg
http://i394.photobucket.com/albums/pp25 ... 029F-1.jpg
Няколко хилки в ремонти, радиатор, водната помпа разширителен съд, клапана на радиатора на автомата са първите изпотрошени части, дори и капака се прецаква
Не търси признаци, това е консуматив който бмв сменя на 75к заедно с водната помпа
- Beni_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 1.03.2009
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: e91 320d 163
- Мечтае да кара: f30 335d
- Детайли за колата: Черна много лъскава.
Re: Въпрос за ВИСКО?
Това с вестник го пробвах почти без усилие го спрях
бях на кантар дали да не монтирам ел. перка но и там може
да възникне проблем я с датчик я с нещо друго незнам
в краина сметка си поръчах ново виско дано да е правилният избор
Благодаря на всички за помощта.
бях на кантар дали да не монтирам ел. перка но и там може
да възникне проблем я с датчик я с нещо друго незнам
в краина сметка си поръчах ново виско дано да е правилният избор
Благодаря на всички за помощта.
Re: Въпрос за ВИСКО?
Beni_ написа:Това с вестник го пробвах почти без усилие го спрях
бях на кантар дали да не монтирам ел. перка но и там може
да възникне проблем я с датчик я с нещо друго незнам
в краина сметка си поръчах ново виско дано да е правилният избор
Благодаря на всички за помощта.

Габровеца най-обича: Да пуши на муфта, да е с чужда жена и да кара по инерция....
Re: Въпрос за ВИСКО?
Beni_ написа:Здравейте колата е е38 тдс въпроса ми е знае ли някои
на колко градуса реално се зацепва виското
питам защото гледам на скритото меню 100 градуса
и виското не фучи върти съвсем бавно нормално ли е?
Благодаря предварително на отзовалите се.
А някой да ти обясни причината да зацепи виското щото тия 100гр. дет ги гледаш не са на радиатора. А той е причината виското да вие като дадеш ръчка

Re: Въпрос за ВИСКО?
vladobate написа:Beni_ написа:Здравейте колата е е38 тдс въпроса ми е знае ли някои
на колко градуса реално се зацепва виското
питам защото гледам на скритото меню 100 градуса
и виското не фучи върти съвсем бавно нормално ли е?
Благодаря предварително на отзовалите се.
А някой да ти обясни причината да зацепи виското щото тия 100гр. дет ги гледаш не са на радиатора. А той е причината виското да вие като дадеш ръчка. Тъй де ако имаш друг проблем , включително водна помпа , термостат или запушване пак няма да бачка дори и да е по-перфектно от перфектните. Вискомуфата се нагрява от въздуха обдухал загрятия воден радиатор и зацепва на еди-колко си градуси ( не е важно ) , ако радиатора не е толкоз горещ ( възможни причини в предното изречение ) няма да зацепи горкото . Обърни внимание и на това . Успех.
Колеа,датчика който включва електрическите перки на всички автомобили се намира в долния край на радиаторите.Идеята на принудителното охлаждане с перка е да работи тогава, когато няма достатъчно обдухване на радиатора, в градски условия, по светофари или когато работи на място.Огледай добре ВИСКОТО и ще си отговориш от къде се нагрява и защо е оребрения фланец зад самата перка.
Габровеца най-обича: Да пуши на муфта, да е с чужда жена и да кара по инерция....
Re: Въпрос за ВИСКО?
kita написа:vladobate написа:Beni_ написа:Здравейте колата е е38 тдс въпроса ми е знае ли някои
на колко градуса реално се зацепва виското
питам защото гледам на скритото меню 100 градуса
и виското не фучи върти съвсем бавно нормално ли е?
Благодаря предварително на отзовалите се.
А някой да ти обясни причината да зацепи виското щото тия 100гр. дет ги гледаш не са на радиатора. А той е причината виското да вие като дадеш ръчка. Тъй де ако имаш друг проблем , включително водна помпа , термостат или запушване пак няма да бачка дори и да е по-перфектно от перфектните. Вискомуфата се нагрява от въздуха обдухал загрятия воден радиатор и зацепва на еди-колко си градуси ( не е важно ) , ако радиатора не е толкоз горещ ( възможни причини в предното изречение ) няма да зацепи горкото . Обърни внимание и на това . Успех.
Колеа,датчика който включва електрическите перки на всички автомобили се намира в долния край на радиаторите.Идеята на принудителното охлаждане с перка е да работи тогава, когато няма достатъчно обдухване на радиатора, в градски условия, по светофари или когато работи на място.Огледай добре ВИСКОТО и ще си отговориш от къде се нагрява и защо е оребрения фланец зад самата перка.
В спора се ражда истината . И на четирите тдс-а минали през ръцете ми датчика дет включва ел. перката се намира на главата . Съгласен съм че има и такива поставени на радиатора това е факт . Обдухването на виското е откъм водния радиатор в това не би трябвало да се съмняваш най-малкото защото няма как при движение ( нормалното състояние на една кола ) топлина откъм мотора е трудно да му повлияе ( ако имаш това предвид ) пък и от радиатора лъха доста по-топличко . За всичките години и прочетени страници в този форум това е обяснението за включването на виското освен и че е логично . Коментирано е много пъти и дори по-правилното и по-евтиното като за начало е да се свали виското и да се почисти добре от натрупани калища в много случаи има положителен ефект и дори достатъчен да се пренебрегне закупуването на нов . И точно това миналата седмица потвърдих за себе си с колата на роднина просто беше много мръсно 2-3мм полепнала пръст по него и не може да приеме действителната топлина и не включваше . Живи и здрави .
- Beni_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 1.03.2009
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: e91 320d 163
- Мечтае да кара: f30 335d
- Детайли за колата: Черна много лъскава.
Re: Въпрос за ВИСКО?
Водният радиатор е свалян и измит климатичния също е чист
водната помпа и термостата са сменени с нови вече и виското
и намирам разлика в положителен аспект в града никога не е
качвала до 100 градуса качваше на каране извън града
на каране под 110 - 120 км в час по баир и тогава стигаше
до 100 - 105 градуса което за мен не е нормално затова и се усъмних
във виското. Тия дни покарах колата извън града 300 - 400 км и има
голяма разлика колата държи между 87 - 92 градуса не повече.
Мисля че реших проблема за себе си и се надявам да сме помогнали
и на някои друг колега а иначе виското което свалихме беше орогиналното.
Това от мен и поздрави на всички.
водната помпа и термостата са сменени с нови вече и виското
и намирам разлика в положителен аспект в града никога не е
качвала до 100 градуса качваше на каране извън града
на каране под 110 - 120 км в час по баир и тогава стигаше
до 100 - 105 градуса което за мен не е нормално затова и се усъмних
във виското. Тия дни покарах колата извън града 300 - 400 км и има
голяма разлика колата държи между 87 - 92 градуса не повече.
Мисля че реших проблема за себе си и се надявам да сме помогнали
и на някои друг колега а иначе виското което свалихме беше орогиналното.
Това от мен и поздрави на всички.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани