Проблем с климатика, намален дебит, не духа студено

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 15.06.2008
Местоположение: beyond the Milky Way
Пол: Мъж
Кара: SR1 NORMANDY
Мечтае да кара: 320 turbo DRM

Проблем с климатика, намален дебит, не духа студено

Мнение от ddinobot » 05 Апр 2012, 12:26

Здравейте, днес като пуснах копчето за климатика ми направи впечатление ,че първо потока от въздух намаля значително(за разлика от момента,когато работеше само нормално обдухване на купето) и второ, изобщо не духаше студено. Как да проверя колко фреон имам, ако на липсата му се дължи проблема ми ? :)
...the perfect race car crosses the finish line in first place and then falls to pieces
40354

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 8.08.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: BMW E66 760Li
Мечтае да кара: BMW E66 760Li

Re: Проблем с климатика, намален дебит, не духа студено

Мнение от mystvd » 05 Апр 2012, 12:57

Колега за проверката на фреон трябва да ходиш при човек които пълни автоклиматици ще провери колко фреон има ако е нужно ще допълни необходимото количество(мисля,че се долива и масло ама не съм сигурен) преди да добави фреона може да провери дали има течове по самата система.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 5.09.2006
Местоположение: София

Re: Проблем с климатика, намален дебит, не духа студено

Мнение от deank » 05 Апр 2012, 14:29

Имай предвид, че климатика може да не охлажда, ако външната температура (и показанията за температура на таблото) е под 20 градуса. Не съм сигурен за точната стойност, но ако навън е 20 градуса - климатика няма да се включи просто защото няма как да охлади купето до по-ниска температура.

Преди да почнеш да отстраняваш несъществуващи проблеми, изчакай няколко дни да се стопли времето и тествай пак.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 28.07.2011
Пол: Мъж
Кара: e38

Re: Проблем с климатика, намален дебит, не духа студено

Мнение от Disasterr » 05 Апр 2012, 15:09

Остави я да се нагрее добре на слънце, влез направи климатроника на 16 градуса и я остави да подуха 3-4-5 мин. на AUTO. На компресора му трябва време да направи градусите. Трябва да започне да духа много студено и силно. Ако духа като вентилатор халдно си за фреон.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: Русе/Бургас
Пол: Мъж
Кара: e36 325i
Мечтае да кара: Е36 М3

Re: Проблем с климатика, намален дебит, не духа студено

Мнение от CAIIIO » 05 Апр 2012, 16:06

Имай в предвид, че ако си за фреон значи от някъде е излязъл.
Следователно започва търсене на теча

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 16.07.2010
Пол: Мъж
Кара: 740iA
Детайли за колата: 2000 740iA Sport

Re: Проблем с климатика, намален дебит, не духа студено

Мнение от victor2k » 05 Апр 2012, 16:54

Компресора на климатика работи над 4 градуса, дори само ако искаш да ти намалява влажността

Няма нужда мотора да загрява. Друга проверка е да провериш ел. вентилатора дали тръгва 3 секунди след самия компресор

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 14.12.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е 38 740i 1999г.
Мечтае да кара: Lockheed SR-71 Blackbird

Re: Проблем с климатика, намален дебит, не духа студено

Мнение от asennikolov » 06 Апр 2012, 1:14

Колега, да добавя: важно е да знаеш - при зареждане с фреон не е редно системата само да се допълни, както правят някои. Правилната процедура се прави с машина, която изпразва системата, вакуумира я и след това я пълни.

Успех!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Проблем с климатика, намален дебит, не духа студено

Мнение от Jordana » 06 Апр 2012, 5:52

Ако искаш да разбереш дали си готов за лятото можеш да го направиш по следния начин.
Проверяваш външната температура.Трябва да е поне 20 градуса.Ако е по ниска климатика не може да влезе в нормален режим или просто много бързо достига температурата и изключва.Затова пускаш парното на макс за около 5-6 минути /при загрял мотор/ затворени врати и прозорци вентилатора на макс и въздуха на предните решетки.Рециркулацията включена.После обръщаш на охлаждане при същите настройки температура на минимална.Ако климатика е в ред за 3-4 мин тръбва да охлади купето .Можеш информативно да замериш с термометър въздуха който излиза на решетките.В коша на мотора намираш тръбите на климатика които отиват към купето от компресора.Една тънка и една по дебела.След 10 мин на климатик дебелата трябва да се оросява от конденз и на пипане да е студена.Това обаче зависи от външната температура.Колкото е по топло повече конденз прави.И накрая си проверяваш филтъра на купето.Смяната е задължителна всяка година ...е зависи колко често се кара автомобила но обикновено като не се смени 2 години там става гняз която почти напълно опорочава работата на климатика.За мерене на фреона и дозареждане няма да коментирам защото няма как да го направиш сам без инструменти.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook