Проблем с климатика, намален дебит, не духа студено
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- ddinobot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: beyond the Milky Way
- Пол: Мъж
- Кара: SR1 NORMANDY
- Мечтае да кара: 320 turbo DRM
Проблем с климатика, намален дебит, не духа студено
Здравейте, днес като пуснах копчето за климатика ми направи впечатление ,че първо потока от въздух намаля значително(за разлика от момента,когато работеше само нормално обдухване на купето) и второ, изобщо не духаше студено. Как да проверя колко фреон имам, ако на липсата му се дължи проблема ми ? 

- mystvd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 8.08.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E66 760Li
- Мечтае да кара: BMW E66 760Li
Re: Проблем с климатика, намален дебит, не духа студено
Колега за проверката на фреон трябва да ходиш при човек които пълни автоклиматици ще провери колко фреон има ако е нужно ще допълни необходимото количество(мисля,че се долива и масло ама не съм сигурен) преди да добави фреона може да провери дали има течове по самата система.

Re: Проблем с климатика, намален дебит, не духа студено
Имай предвид, че климатика може да не охлажда, ако външната температура (и показанията за температура на таблото) е под 20 градуса. Не съм сигурен за точната стойност, но ако навън е 20 градуса - климатика няма да се включи просто защото няма как да охлади купето до по-ниска температура.
Преди да почнеш да отстраняваш несъществуващи проблеми, изчакай няколко дни да се стопли времето и тествай пак.
Преди да почнеш да отстраняваш несъществуващи проблеми, изчакай няколко дни да се стопли времето и тествай пак.
Re: Проблем с климатика, намален дебит, не духа студено
Остави я да се нагрее добре на слънце, влез направи климатроника на 16 градуса и я остави да подуха 3-4-5 мин. на AUTO. На компресора му трябва време да направи градусите. Трябва да започне да духа много студено и силно. Ако духа като вентилатор халдно си за фреон.
- CAIIIO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: Русе/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325i
- Мечтае да кара: Е36 М3
Re: Проблем с климатика, намален дебит, не духа студено
Имай в предвид, че ако си за фреон значи от някъде е излязъл.
Следователно започва търсене на теча
Следователно започва търсене на теча
- victor2k
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 16.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 740iA
- Детайли за колата: 2000 740iA Sport
Re: Проблем с климатика, намален дебит, не духа студено
Компресора на климатика работи над 4 градуса, дори само ако искаш да ти намалява влажността
Няма нужда мотора да загрява. Друга проверка е да провериш ел. вентилатора дали тръгва 3 секунди след самия компресор
Няма нужда мотора да загрява. Друга проверка е да провериш ел. вентилатора дали тръгва 3 секунди след самия компресор
- asennikolov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 14.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е 38 740i 1999г.
- Мечтае да кара: Lockheed SR-71 Blackbird
Re: Проблем с климатика, намален дебит, не духа студено
Колега, да добавя: важно е да знаеш - при зареждане с фреон не е редно системата само да се допълни, както правят някои. Правилната процедура се прави с машина, която изпразва системата, вакуумира я и след това я пълни.
Успех!
Успех!
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проблем с климатика, намален дебит, не духа студено
Ако искаш да разбереш дали си готов за лятото можеш да го направиш по следния начин.
Проверяваш външната температура.Трябва да е поне 20 градуса.Ако е по ниска климатика не може да влезе в нормален режим или просто много бързо достига температурата и изключва.Затова пускаш парното на макс за около 5-6 минути /при загрял мотор/ затворени врати и прозорци вентилатора на макс и въздуха на предните решетки.Рециркулацията включена.После обръщаш на охлаждане при същите настройки температура на минимална.Ако климатика е в ред за 3-4 мин тръбва да охлади купето .Можеш информативно да замериш с термометър въздуха който излиза на решетките.В коша на мотора намираш тръбите на климатика които отиват към купето от компресора.Една тънка и една по дебела.След 10 мин на климатик дебелата трябва да се оросява от конденз и на пипане да е студена.Това обаче зависи от външната температура.Колкото е по топло повече конденз прави.И накрая си проверяваш филтъра на купето.Смяната е задължителна всяка година ...е зависи колко често се кара автомобила но обикновено като не се смени 2 години там става гняз която почти напълно опорочава работата на климатика.За мерене на фреона и дозареждане няма да коментирам защото няма как да го направиш сам без инструменти.
Проверяваш външната температура.Трябва да е поне 20 градуса.Ако е по ниска климатика не може да влезе в нормален режим или просто много бързо достига температурата и изключва.Затова пускаш парното на макс за около 5-6 минути /при загрял мотор/ затворени врати и прозорци вентилатора на макс и въздуха на предните решетки.Рециркулацията включена.После обръщаш на охлаждане при същите настройки температура на минимална.Ако климатика е в ред за 3-4 мин тръбва да охлади купето .Можеш информативно да замериш с термометър въздуха който излиза на решетките.В коша на мотора намираш тръбите на климатика които отиват към купето от компресора.Една тънка и една по дебела.След 10 мин на климатик дебелата трябва да се оросява от конденз и на пипане да е студена.Това обаче зависи от външната температура.Колкото е по топло повече конденз прави.И накрая си проверяваш филтъра на купето.Смяната е задължителна всяка година ...е зависи колко често се кара автомобила но обикновено като не се смени 2 години там става гняз която почти напълно опорочава работата на климатика.За мерене на фреона и дозареждане няма да коментирам защото няма как да го направиш сам без инструменти.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани