Съвет за избор между 740d или 730d.

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 22.12.2010
Пол: Мъж

Съвет за избор между 740d или 730d.

Мнение от Sus Scrofa » 08 Ное 2011, 17:24

Здравейте.
Искам съвет.
Мисля да купувам дизелов е 38.
Искам 3.0, обаче намерих една добра 4.0.
Разходът на нафта не ме интересува.
Интересувам се обаче за поддръжката на 4.0.
Голяма ли е разликата сравнено с 3.0.
Има ли някаква разлика в окачването и спирачната система.
Благодаря Ви предварително.
Ако има вече подобна тема се извинявам и моля поне за линкче. :bchug:

п.п. Знам, че двата двигателя имат по две модификации, през различните години, но до тук.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 527
Регистриран на: 1.02.2010
Местоположение: Навсякаде и никаде...
Пол: Мъж
Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related

Re: Съвет за избор между 740d или 730d.

Мнение от Дифашир » 10 Ное 2011, 11:45

viewtopic.php?f=123&t=265708
viewtopic.php?f=123&t=258019
viewtopic.php?f=123&t=251818&start=15
viewtopic.php?f=123&t=237519
другият път малко по-упорито :yes: !За 3.0д не намерих конкретна тема,съжалявам,но преди всичко е масов мотор и това е голям плюс.Разлика в спирачните системи имат но ще пиша по-късно затях.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 527
Регистриран на: 1.02.2010
Местоположение: Навсякаде и никаде...
Пол: Мъж
Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related

Re: Съвет за избор между 740d или 730d.

Мнение от Дифашир » 11 Ное 2011, 18:38

За другата модификация на 740-ката мога да ти кажа,че е много рядка и почти не се среща.Окачването на всички Е-38-ци е еднакво.... само за ''L'' екземплярите не съм сигурен но за тях не става дума сега.Имат разлика в спирачните системи.На 730 е като на тдс,а 740d като на 750 i,като на 40-ката задните дискове са вентилирани а на 30-ката до колкото знам са плътни.Като консумативи няма да е толкова голяма разликата,ножа с 2 остриета идва ако се счупи нещо,например турбо 3750 лв. за брой,и лошото е не рециклирането от 500 до 1200 лв. а управлението на турбините ако откажат не се ремонтират или продават отделно ( вероятноста за втора ръка :dunno:) ,или поне до сега на цялото разпитване и ровене не съм намерил.Другото ако смеси водата и маслото не се знае коя гарнитура е ако е от нея примерно,а едната е около 300 лв. Така че си има рискове,но човек като си науми нещо ....... като мен :oops:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 16.07.2010
Пол: Мъж
Кара: 740iA
Детайли за колата: 2000 740iA Sport

Re: Съвет за избор между 740d или 730d.

Мнение от victor2k » 12 Ное 2011, 2:26

Окачване на L е същото

Имам питане за по-големия дизел. Тоя мотор не тежи ли повече от V12?
Предните пружини и амортиосиори са заминали със сигурност като съдя по моите

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 527
Регистриран на: 1.02.2010
Местоположение: Навсякаде и никаде...
Пол: Мъж
Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related

Re: Съвет за избор между 740d или 730d.

Мнение от Дифашир » 12 Ное 2011, 11:18

Ами до колкото знам и някъде бях чел за масите бензиновия V12 е малко по-тежък.Относно амортисьорите това е нещото което не мога да разбера когато са констроирали Е38 защо на цялата гама от двигатели слагат еднакви от TDS,2.8i до 40d и 50i.За задни съм съгласен но за предни...?Моите бяха изфащяли и мислeх да слагам Билщайн но задните не са заминали и за сега сложих само едно БОГЕ от пред -350 лв. бройката.Всъшност колата не хлопаше и тропаше нищо по нея докато не вкуси от бългаските пътища и най-напред се сблъска с околовръсното на София там започнаха и след 20К започнаха да се обаждат тук там някои неща по окачването.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 16.07.2010
Пол: Мъж
Кара: 740iA
Детайли за колата: 2000 740iA Sport

Re: Съвет за избор между 740d или 730d.

Мнение от victor2k » 12 Ное 2011, 14:20

След като реших да сменя и задните аморт. се оказа че задните ми пружи са счупени - и двете с по една 'врътка'. Няма как да се види докато не се свалят

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 22.12.2010
Пол: Мъж

Re: Съвет за избор между 740d или 730d.

Мнение от Sus Scrofa » 14 Ное 2011, 21:04

Дифашир написа:За другата модификация на 740-ката мога да ти кажа,че е много рядка и почти не се среща.Окачването на всички Е-38-ци е еднакво.... само за ''L'' екземплярите не съм сигурен но за тях не става дума сега.Имат разлика в спирачните системи.На 730 е като на тдс,а 740d като на 750 i,като на 40-ката задните дискове са вентилирани а на 30-ката до колкото знам са плътни.Като консумативи няма да е толкова голяма разликата,ножа с 2 остриета идва ако се счупи нещо,например турбо 3750 лв. за брой,и лошото е не рециклирането от 500 до 1200 лв. а управлението на турбините ако откажат не се ремонтират или продават отделно ( вероятноста за втора ръка :dunno:) ,или поне до сега на цялото разпитване и ровене не съм намерил.Другото ако смеси водата и маслото не се знае коя гарнитура е ако е от нея примерно,а едната е около 300 лв. Така че си има рискове,но човек като си науми нещо ....... като мен :oops:


Благодаря ти много.
Отказвам се от 4.0 D.
Това купе с 3.0 D е един приличен, нормално вървящ автомобил.
Ако искам нещо по-вървящо и нестандартно ще трябва дасе насоча към 4.0 и 4.4 бензин.
5.0 не искам твърдо.
Ще го мисля, но 4.0 Д е доста рисков за втора ръка.
Ако

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook