Катализатори
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Катализатори
Как може да се разбере дали един катализатор е за запушен или за смяна или отстраняване
Интересува ме за 740и и за 730д.

- Дифашир
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Навсякаде и никаде...
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
- Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related
Re: Катализатори
еми колега малко по-надоло е тази темичка viewtopic.php?f=123&t=219659 не знам разгледал ли си я... не си ли... до колкото разбрах покрай махането на моите е,че ако автомобила е минал 140,150 К е за махане.Но това не означава че всички се задръстват на тези километри,има катализатори на по 400К,а също съм чувал за Х6 3.5д на 50К със запушени така че всичко зависи много от работата на двигателя и експлатацията,до колото разбрах проблема дошъл от ''агрегата'' на въпросната,и по-точно от неправилната му рабора.А как може да се разбере дали е задръстен или до колко е задръстен един катализатор-единия вариант е когато автомобила има голяма липса на мошност,но това е когато нещата са трагични,а другия вариант е да се среже и да се види иначе ако си работи добре и е примерно на 300К може само да се гадае според мен.
- asennikolov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 14.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е 38 740i 1999г.
- Мечтае да кара: Lockheed SR-71 Blackbird
Re: Катализатори
740 i с двигател M62 TU има ламбда сонди и след катализаторите. Затова за проверка на състоянието им е достатъчна една диагностика, направена от компетентен специалист.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани